- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
GENEVA 2010
Ultimele stiri din GENEVA 2010
-
Salonul Auto de la Geneva a marcat lansarea oficiala a modelului Valmet Eva, un vehicul electric provenit din Finlanda, care a fost dezvoltat cu ajutorul Nokia si Navteq. (09.03)
-
Designerii institutului IDEA au dezvaluit la Geneva un concept botezat Sofia, care incearca sa anticipeze un nou model de top in gama Alfa Romeo. (08.03)
-
Casa de tuning Carlsson a prezentat la Geneva primul lor model creat in calitate de constructor auto. Acesta a fost botezat C25 si va fi creat in 25 de unitati. (07.03)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Hyundai se întoarce la butoanele fizice: "Oamenii devin enervați de suprafețele tactile"
- FOTOSPION: Primele imagini cu noua Dacia Jogger facelift
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Interviu cu Sebastien Loeb, legenda vie din WRC: "Dacia mi-a dat șansa să îmi trăiesc, în continuare, pasiunea"
- Exemplar unicat Lamborghini Revuelto Opera Unica: aplicarea vopselei a durat 480 de ore
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
OFICIAL: Iata noul Duster, primul SUV Dacia!
Am ajuns sa ne laudam cu primul 4x4 romanesc vorbind despre o platforma renault-nissan, imbracata in tabla turceasca si umpluta cu plastic partial romanesc pe care mazgalim cu mandrie "MADE IN ROMANIA"?
- QASHQAI =15.950 €
-YETI =EUR 16.796 €
ETC
in completare sunt sugur ca tu :you_hooo NU AI CUM SA MA INTELEGI asa cum sunt sigur ca ai votat BASESCU, nici nu vreau sa ma intelegi !
arata bine ... ieftin ... si are o piata destul de bine definita - cam cum a ajuns Tucson lider de vanzari in segment pe la noi din cauza pozitionarii pret/calitate bine gandita.
iar preturile se stiu, intre 11.500 - 16.000 euro, TVA inclus :)
Totusi, partea din spate a masinii putea fi mai cizelata putin. Arata cam aiurea.
Apropo de pretul masinii......va sa zica ai 15000 euro pt un astfel de SUV Dacia....si nu plusezi inca 3000 euro pt un Renault Koleos? sau inca 4000 euro pt un VW Tiguan?
Ramane de vazut ce succes va avea Dacia Duster.
Va cam rupe din clientela de LOGAN MCV in varianta de top, dar nu cred ca va afecta vanzarile de YETI sau Quasqai care ofera un pic mai mult.
In acelasi timp cred ca va avea ceva probl la izolatia fonica, lucru care nu-i va convinge pe multi sa o cumpare in detrim celolalte mardci.
iar ARO a avut si motoare romanesti, ati uitat ca au fost multe modele ca si prototip, dar din lipsa de bani....
http://www.dtrn.ro/forum/viewtopic.php?t=3399&highlight=dragon
http://www.autosoviet.altervista.org/ENGLISH-automotorusse9-H(Aro).htm
http://www.cbx.ro/istorie-auto/aro/istoria-aro.html
Pacat ca cei de "sus" si-au batut joc de ARO, puteau ajunge sus :(
http://i48.tinypic.com/33zg0tx.jpg
si meganul e f usor ... asta e mai greu ... nici nu vreau sa ma gandesc cum s-ar simte incarcat pe drum greu cu motorul asta.
faza cu pretul e f discutabila pentru ca rostul masinii astea ar fi sa puna romania rurala pe 4x4 .. chestie de care e foarte mare nevoie.
la 15k ar merita, dar doar cu un motor mai puternic, gen 2.0 dCI care e pe koleos.
nu zic sa aiba 175cp dar macar 130 -150 pt un 4x4 e cam obligatoriu :(
meganul meu cu 1.5 dci 105 / 6t .. a costat acum 2 ani 15600eur si un logan de 85cp lux atunci nu trecea de 12k
koleos dci de 150 e la promotie acum 25k
nu stiu daca e facut pe aceasi platforma, dar daca nu e facut pe aceasi platform xtrail si nici n-are motor de 4x4 , cred ca nu merita mai mult de 12k ... sa nu mai zis de marca ... asa cum renaultul e mai scump decat dacia.
la 15-16k cu xtrail si 2.0dci e alta poveste
Iar Yeti , desi pare nu poate fi numit SUV adevarat , ci mai degraba cross-over .
Ink ceva : Loganul a fost cel mai mult criticat de romani , iar nemtii stau la coada pt MCV ......... deci invatati sa apreciati Renault - Dacia ....
mai ramane doar problema motorului
o sa fie o mare dilema daca sunt suficienti aia 105 cai pentru un 4x4 veritabil :(
Ce ta faci când ai să zicem 12000 EUR şi vrei o maşină sa te scoată din zapadă şi noroaie? Ai mai plusa 7000 EUR sa iei Tiguan?
Succes cu el, si Logan-ul mi s-a parut urat la inceput iar acum mi se pare...ok. Chestie de gusturi, eu probabil nu ma numar printre potentialii clienti.
pretu e chiar bun...
Vasile, Ghita nu vrei Duster? Nici o problema, asta nu inseamna ca masina aia nu are si ea un loc in piata chiar daca sunt altele pe langa ea...o sa se gasesca fraieri din occident care nu au atatea fumuri ca si fitzosii de romani care o s-o cumpere. Si din asta tot noi o sa avem de castigat ca mai exportam si noi un produs si pe euro intrati in tara merg aia de la Mall si aduc cartofi din Spania. Producem si noi ceva char daca nu e de nasul nostru...asta e cel mai important !
Succes Dacia !
nu ma intereseaza parerea altora...
Insa un lucru imbecil la care ma asteptam din partea lor e super motorul de 85 de cp...
Daca garda la sol va fi peste 20 cm iar greutatea masinii in jur de 1200 Kg , va avea multe de spus si in off road usor, chiar in conditiile in care nu are reductor si diferentiale blocabile.
Bafta, succes !
Ps. Rog postacii si activistii politici sa nu manjeasca site-ul asta. Suntem aici de placere. Multumiri.
Bravo DACIA!
@Mircea "Nimic unic, nimic interesant:" - Nu-i nimic, in curand vei avea posibilitatea sa fii "designer DUSTER" si atunci o sa o mai "aranjezi" putin!
HAI ROMANIA...!!!
La interior sa nu va asteptati la nimic peste Sandero sau Logan, probabil un pic mai mult spatiu.
La exterior mi se pare cea mai urata masina din toate premierele anuntate. Cu toate astea sunt sigur ca se va vinde bine.
Intrebare: ce masina ai?
o masina reusita
Mie mi se pare o evolutie fireasca, de apreciat, la Dacia, si, conform zvonurilor ce par sustinute si de directorul Stroe, apar noi modele Dacia cu mult imbunatatite fata de ce se produce acum.
Bravo!
Sunt de inteles toti aceia care considera dacia o marca de kkt pentru ca si pustani fiind au amintiri nu prea placute cu tata care repara dacia in fata blocului si injura de mama focului .
Eu personal am avut break din 95 si sa defectat la primi 20 km pentru ca un nene pusese distributia aiurea si multe altele , am avut supernova in care intra apa de la ploaie , se defecta haionul la o saptamana si avea probleme elctrice cu gramada , la ce as putea sa ma astept de la DACIA ??? LA o noua teapa eventual ca asa e in romania MULTI DA PROSTI MARIA TA !!!
Momentan am skoda oct 2 1.9 tdi 105 cp din 2005 cu 180 k km si zero probleme , ce sa facem daca alti sunt mai seriosi si mai muncitori ca noi prefer un santa fee sh pe la vreo 14-15 mi decat duster .
Cred ca la pret o sa fie marca "Low Cost", deci raport calitate/pret super.
Ce sa zic, se face treaba buna si in Romania. Bravo DACIA!
Ieri au aparut niste date legate de exporturile Dacia pe primele 10 luni din 2009. Au exportat aprox 122.000 masini de 1 miliard de euro. In acelasi timp in tara au vandut cam 37.000 bucati.Nu pot decat sa ma bucur pentru ei si sa-i felicit !
Deci au gasit 122.000 de fraieri in occident... la cat a fost de desfiintat Loganu la vremea lansarii (la fel ca si DUSTER) nu ar fi trebuit sa supravietuiasca pana acum... si atentie ca occidentalii nu l-au cumparat doar ca sa care cartofii si porcii in portbagaj...
OFF topic: Zicea cineva ca Megane 2 e "mult" mai usor? Diferenta e de 100kg prietene.
Motorul 1.5 DCI de 105 cai face o trebaa extraordinara si duce masina si la viteze peste 170km/h fara nici o problema.
Ca sa nu mai vorbim de consumul de carburant care e undeva la genuchiul broastei.
Si apropo, de ce vrei tu sa mergi cu 170km/h intr-un suv? Va ramane un mister cred. Dca vrei viteze de genul asta ia arunca o privire in alte parti si la alte motoare, ia-ti ceva pe benzian de turatie si fii fericit.
Iar cei care abereaza despre motare 1.9, cred cau au o problema de intarziere. Acele motoare sunt cam depasite moral si cred ca o sa conteze din ce in ce mai mult dimensiunea motorului la capitolul taxe, insa multi nu au cum sa isi dea seama deoarece ei sunt blocati in timp, undeva, cu multi ani in urma.
intelegi gresit problema. Lumea trebuia sa critice. Critica e la baza evolutiei. Romanii au criticat pe buna dreptate Dacia stiind ce au patit cu ele inainte. E ca si chestia cu tiganii. Te uiti unpic circumspect la ei desi este posibil sa fie un om de o moralitate demna de apreciat.
Personal imi place duster. Motoarele mi se par mici. Un diesel mai mare cred ca ar fi o solutie demna de luat in seama. Cam atat. Designul e ceva subiectiv. Pretul insa nu. Nu sunt adeptul moorelor de cilidree mica dar cu cai putere multi. Cred ca si 105 cp dintr-un motor de 2000 cmc dadea alte valente masinii.
In rest bafta multa celor de la Dacia si la preturi cat mai mici:)
Vad ca sunt oferte pe piata f bune 4x4 Hover CUV costa 9900+TVA, iar la banii astia ai cam tot ce vrei, jante aliaj, geamuri el fata-spate, airbaguri destule, etc. nu mai stau sa le insir, iar fiabilitatea motorului e mai buna fiind vb de motor mitsubishi de 126CP. Posibil calitatea interioara sa fie la fel, dar ma indioesc.
Parerea mea ca un SUV ( Sport Utility Vehicle) nu este tot una cu un 4x4 se poate si 4x2.
Hover CUV 9900 nu au trecut de testele EURONCAP, atentie eu nu mi-as lua un cosciug pe 4 roti.
Masina este usoara si foarte agila pe offroad.
Din punctul de vedere al fiabilitatii, am ceva rezerve fiind un motor Mitsubishi de 2.4 si 126 CP de acum vreo 15 ani, produs sub licenta in China, si la care se mai plateste si o taxa de poluare de cel putin 3000 Euro.
Cat despre calitatea de ansamblu a masinii, e de ajuns sa cauti pe youtube filmulete cu fabrici de masini din China unde lufturile si elementele de caroserie se regleaza cu pumnul...
@TESTER - ma bucur sa aud ca va avea 6 trepte, e o calitate asta, dar nu cred ca plecarea de pe loc este halucinanta, asta chiar m-a facut sa rad :), nu cred ca depaseste 260nm?!!
Consumul cu sigurnata nu va fi mare, iar caii sunt suficienti avand in vedere ca vb de motorina aici. Greutatea masinii nu va depasii 1,5 tone cu sigurnata, chiar si cu 4X4 tot va face fata motorul!
Ala cu Opelul Corsa care dadea din coada pe aici: vezi ca' corsa are motorizare de 1 litru si 60 CP in conditiile in care corsa se apropie de 1,2 tone!!! si plecarea de pe loc e halucinant de rapida: 18.2 sec pana la suta!
Sa vedeti vacarii Romaniei cu palarii de cow-boy pe cap, ascultand manele......si "admirand lumea de la inaltime", din Duster. :)))
Fugiti mai cu asta a voastra. E un fel de "coaja refurbished". Luati-va masini adevarate daca tot investiti niste bani. Duster este ok pt fermieri. In rest.........zzzzzzzz
Orice e produs in Romania inseamna un licar de speranta pentru economia si traiul acestei tari :)
Arata decent si luand in considerare costurile de intretinere ce sigur sunt mai mici decat ale oricarui alt concurent.
Ma bucur in sfarsit ca produce si Romania ceva recunoscut (acum 2 ani am vazut un logan perlat in Tenerife si mi-a crescut inima de bucurie)
Totusi nu vad nimic legat de consum. CP putini la diesel si masina destul de grea... sunt curioasa cu privire la consumul masinii.
In rest, toate bune :)
fratele mai mare
aceasta linie de disign a stat la baza lui duster
http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Xterra
Surprising Dixie With This For Her Birthday