Fisa tehnica
Marca/Model/Versiune | Citroen DS5 HYbrid4 |
Lungime (mm) | 4.520 |
Latime (mm) | 1.820 |
Capacitate (cc) | 1.998 |
Puterea maxima (CP/rpm) | 200 |
Cuplu maxim (Nm/rpm) | 500 |
Marca/Model/Versiune | Citroen DS5 HYbrid4 |
Lungime (mm) | 4.520 |
Latime (mm) | 1.820 |
Capacitate (cc) | 1.998 |
Puterea maxima (CP/rpm) | 200 |
Cuplu maxim (Nm/rpm) | 500 |
Citroen a prezentat astăzi noul său model premium – DS5. Modelul este cel de-al treilea membru al gamei DS şi a debutat concomitent pe Facebook şi la Salonul Auto de la Shanghai. Noul DS5 va fi prezentat şi pus în valoare într-un mod special pe piaţa din China, spun cei de la Citroen, având aşteptări mari de la noua lor creaţie. Prezentarea modelului de la Salonul Auto de la Shanghai a fost transmisă în direct pe Facebook, iar evenimentul a fost diferit de o lansare "tradiţională", modelul fiind prezentat într-un joc continuu de lumini, mai ceva ca un supermodel pe podium.
Prima parte a prezentării a vizat prezentarea a două exemplare DS3, acestea fiind subliniate ca fiind începutul unui drum, iar francezii de la Citroen sunt foarte mândri de acest model. Pe lângă mândria pentru propriul produs, cei de la Citroen se laudă şi cu premiile obţinute de acest model şi cu statutul său în clasamentul vânzărilor din Europa – DS3 fiind pe locul trei în segmentul său.
Apoi, prezentarea i-a adus în faţă pe Sebastien Loeb şi Daniel Elena, echipaj care a obţinut titlul de Campion în WRC de şapte ori şi care aleargă acum pe un DS3 WRC.Următorul model prezentat a fost DS4, versiunea premium a lui Citroen C4. DS4 a fost o continuare normală şi aşteptată a gamei, care va intra pe piaţă luna viitoare. De data aceasta, Citroen ţinteşte şi mai sus în segmentul compact, vizând luptători exclusiv premium. Primele exemplare DS4 au fost vândute pe internet, doar pe unele pieţe din Europa, iar modelul a fost rezervat de un număr mare de clienţi din Franţa, Germania şi Elveţia.
În ceea ce priveşte restul modelului, DS5 promite să devină un amestec între un break, un monovolum şi un sedan de clasă premium. În plus, cei de la Citroen spun că design-ul acestui model va fi complet nou şi foarte incitant. Sunt şanse mari ca modelul să prezinte o serie de similitudini cu conceptul C-SportLounge prezentat de francezi în 2005. Francezii vor dezvălui informaţii suplimentare despre DS5 odată cu lansarea noului lor crossover premium.
Modelul este un crossover bazat pe platforma lui Peugeot 3008 şi se înrudeşte şi cu 5008.
Toate motorizările lui DS5 vor fi împrumutate de la verii săi, inclusiv versiunea HYbrid4 cu 200 CP şi emisii de 109 grame CO2 per kilometru. Respectivul model oferă un motor HDi FAP de 2.0 litri şi 163 CP în compania unui motor electric de 37 CP. Modelul poate să meargă doar în modul electric pe o distanţă dată, în timp ce sistemul de propulsie electrică poate să joace şi rolul de sistem de tracţiune integrală atunci când este cazul.Via | Citroen (Facebook)
O masina demna de clasa premium din orice punct de vedere.
slava citroenului!
Acela avea un design complet aiurea nu a impresionat prin absolut nimic in afara urateniei, nimic nimic nimic.
La fel ca si renault-ul AVANTIME, car a fost tot un esec... (http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_Avantime)
Nu doresc sa fac o comparatie, pt ca nu am ce compara si nu este asta subiectul...
Iar, DS3 sta f bine in vanzari!!
Si la urma urmei nu totul se rezuma la vanzari, nu cred ca am sa plang daca nu o sa-si cumpere ghertzoii de la noi DS5.
Chiar sunt fericit ca nu-si iau C5, asa ca e foarte in regula !!!
Dupa parerea mea (nu am cazut de pe scaun cand am vazut-o) este o noutate in design, fie ca tie iti place sau nu (poate visezi la A sau BMW-uri... e problema ta)..., mai ales la elementele de stil si elementele interioare.
Si clasa premium nu inseamna numai limuzine ci si altele... aici te las sa cauti si sa studiezi... Iar dreptatea care ti se va da tie o vom gasi pe prima pagina peste 5 ani in publicatii tip dailymail, le figaro... etc... :)
Si da, nimeni nu va da bani pe ea cand ar putea cu aceeasi bani sa-si ia audi sau bmw!!! ... nu???? tipic gandire MADE IN RO...
Hai pa, si sa va traiasca HAUDI-URILE...
cred ca este masina in care te simti bine bine bine si asta conteaza
nu are rost sa faci comparatie cu ceva este unica
sigur in romania se vor vinde putine exemplare si asta este bine
Citroen da clasa nemtestilor. Bravisimo!
avantime a sfeclit-o ca oferea motoare mari si nu s-au trezit decat mult prea tarziu cu buba aceasta.
Vive la France!
http://www.automarket.ro/stiri/citroen-c6-iese-din-productie-la-sfarsitul-lunii-decembrie-48631.html