- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
OFICIAL: Iata noul Citroen C3!
Sunt sigur ca o sa fiu criticat pt asta! Imi asum riscul si-mi exprim parerea personala !
Bravo Citroen!!!
Sa vedem si preturile!
Motoarele mi se par super. Cel mai mic are 90 CP... wow, masinuta asta chiar va fi fasneata. Imi place deasemenea ca nu s-a mai mers pe bordul digital ca la actuala generatie. Iar in privinta plafonului transparent cred ca totusi se va oferi un fel de parasolar care se intinde pana spre fata.
Oricum e un mare pas inainte al celor de la Citroen.
...de ani au in fata cei de la Citroen fata de Volkswagen...Iar motoarele sunt niste minuni ale tehnologiei. Numai avioanele mai au asa ceva. Chiar, daca te uiti atent, o sa vezi sub spoilerul spate o bucatica dintr-un motor de jet fighter...
Eu de fapt faceam misto de aberatiile individului...De parca ar avea vreo importanta ca un anumit model din intreaga istorie a lu` Citroen a avut motor de avion. A fost un experiment cum vei vedea la destul de multi fabricanti de masini.
"10 ani in fata VW"?
Se pare ca degeaba dau astia avertismente la TV ca abuzul de alcool dauneaza grav sanatatii...Unii nu tin cont de ele in ruptul capului...
"Motoare mai mici si mai puternice"? Pe diesel sunt exact acolo (1.6 litri), pe benzina, motoarele mai mici sunt la Polo. Mai puternice deocamdata nu sunt pana cand va aparea TSI-ul de 1.2. Si nici nu stiu daca ai nevoie de motoare puternice atata timp cat ai DSG cu 7 trepte...Ca sa nu mai spun ca cifra puterii nu spune chiar mare lucru...Pentru cine stie ca masina are 5 roti, e o banalitate faptul ca puterea de pe hartie poate sa te pacaleasca rau de tot...
Si nu datorita C3-ului ci incluzand C3-ul.Super-super-tare.Si nu e overdesigned cum spune "cineva" despre Fiesta....
P.S.: Nu, nu sunt un ultras VW, chiar daca admir producatorii germani, insa poate mai mult imi place Renault.
pt. catalinux: sunt proprietar de citroen de mai bine de 5 ani si pana acum nu am avut parte de acele defectiuni marunte de care amintesti. si nu sunt singurul care iti poate confirma lucrul asta. in plus nu-mi place sa ma bag unde nu cunosc, si poate de aceea nu am avut acele probleme. :))
Da, sunt acel George care critica marcile nipone...si italiene...si americane...si nemtesti...si frantuzesti...cand a fost cazul...
Vorbeste de melteni unu` care nu stie sa scrie corect romaneste...Mult tupeu mai ai in tine...
wera_jme id`ul meu de messenger