OFICIAL: Iata noul Citroen C3!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Citroen a publicat in aceasta dimineata primele fotografii si informatii oficiale legate de noua generatie a lui C3, reprezentantul marcii in segmentul subcompact. Cu un look fresh, dar cu o alura care aminteste inca de formele precedentei generatii - care va ramane in vanzare in paralel cu cea noua, noul Citroen C3 mizeaza pe cartea agresivitatii.
La exterior, partea frontala este cea care iese prima in evidenta. Grila frontala este preluata aproape identic de la fratele mai mic C1, fiind insa proportionata la scara, in timp ce blocurile optice se inscriu in stilul nou Citroen, abordand problema in stilul conceptului Hypnos. Noul Citroen C3 este vizibil mai lung decat predecesorul sau, avand opt centimetri in plus fata de generatia anterioara. Cu toate acestea, Citroen C3 promite sa fie mult mai usor de manevrat prin oras, diametrul de bracaj reducandu-se cu nu mai putin de un metru si ajungand acum la 10.2 metri.
La interior, principala noutate este reprezentata de pabrizul panoramic de mari dimensiuni, care se continua pana aproape de mijlocul plafonului.
Pentru a scoate in evidenta aparitia sa, Citroen a ales sa il boteze in mod special, numele oficial al parbrizului fiind Zenith. Acesta este o dotare optionala pe C3 si vine in completarea unor elemente interesante, precum sistemul audio RD4 MP3, pachetul de navigatie MyWay si kitul denumit USB Box. Portbagajul noului C3 ajunge la 300 de litri, o valoare buna in comparatie cu ceilalti reprezentanti ai segmentului.La capitolul motorizari, Citroen scoate in fata motorul HDi de 1.6 litri si 90 CP cu filtru de particule, emisiile si consumul acestuia fiind extrem de reduse, cu un record de 99 de grame CO2/km. Este vorba de aceeasi unitate prezenta in dotarea lui Peugeot 207. Iubitorii motorizarilor diesel vor putea sa se bazeze, de asemenea, pe un HDi de 110 CP, in timp ce fanii benzinei se vor putea apleca asupra unitatilor VTi de 1.4 litri si 95 CP sau de 1.6 litri si 120 CP. Va lipsi la startul carierei de piata a noii generatii sistemul Stop&Start, decizia inginerilor Citroen fiind una surprinzatoare avand in vedere faptul ca acest pachet poate fi comandat fara probleme pe actuala generatie.
Noul Citroen C3 va fi lansat oficial la Salonul Auto de la Frankfurt, alaturi de "fratele" high-class DS3, comercializarea sa in Europa urmand sa debuteze la inceputul lunii noiembrie. Noul C3 va fi fabricat in Franta.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Citroen in Romania
-
Citroen Berlingo Furgon Preţ: 13.685 - 15.351 €
-
Citroen Berlingo Multispace Preţ: 14.506 - 17.957 €
-
Citroen C-Elysee facelift Preţ: 11.067 - 14.518 €
-
Citroen C1 Preţ: 10.698 - 13.673 €
-
Citroen C3 Preţ: 10.600 - 15.500 €
-
Citroen C3 Aircross Preţ: 13.500 - 18.400 €
-
Citroen C4 Cactus Preţ: 13.490 - 18.890 €
-
Citroen C4 Spacetourer facelift Preţ: 23.550 - 29.976 €
-
Citroen C5 Aircross Preţ: n/a - 30.300 €
-
Citroen Grand C4 Spacetourer facelift Preţ: 24.621 - 31.047 €
-
Citroen Jumper Preţ: 21.360 - 27.240 €
-
Citroen Jumpy Combi Preţ: 21.896 - 23.562 €
-
Citroen Jumpy Furgon Preţ: 18.802 - 21.301 €
-
Citroen SpaceTourer Preţ: 25.109 - 30.464 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Sunt sigur ca o sa fiu criticat pt asta! Imi asum riscul si-mi exprim parerea personala !
Bravo Citroen!!!
Sa vedem si preturile!
Motoarele mi se par super. Cel mai mic are 90 CP... wow, masinuta asta chiar va fi fasneata. Imi place deasemenea ca nu s-a mai mers pe bordul digital ca la actuala generatie. Iar in privinta plafonului transparent cred ca totusi se va oferi un fel de parasolar care se intinde pana spre fata.
Oricum e un mare pas inainte al celor de la Citroen.
...de ani au in fata cei de la Citroen fata de Volkswagen...Iar motoarele sunt niste minuni ale tehnologiei. Numai avioanele mai au asa ceva. Chiar, daca te uiti atent, o sa vezi sub spoilerul spate o bucatica dintr-un motor de jet fighter...
Eu de fapt faceam misto de aberatiile individului...De parca ar avea vreo importanta ca un anumit model din intreaga istorie a lu` Citroen a avut motor de avion. A fost un experiment cum vei vedea la destul de multi fabricanti de masini.
"10 ani in fata VW"?
Se pare ca degeaba dau astia avertismente la TV ca abuzul de alcool dauneaza grav sanatatii...Unii nu tin cont de ele in ruptul capului...
"Motoare mai mici si mai puternice"? Pe diesel sunt exact acolo (1.6 litri), pe benzina, motoarele mai mici sunt la Polo. Mai puternice deocamdata nu sunt pana cand va aparea TSI-ul de 1.2. Si nici nu stiu daca ai nevoie de motoare puternice atata timp cat ai DSG cu 7 trepte...Ca sa nu mai spun ca cifra puterii nu spune chiar mare lucru...Pentru cine stie ca masina are 5 roti, e o banalitate faptul ca puterea de pe hartie poate sa te pacaleasca rau de tot...
Si nu datorita C3-ului ci incluzand C3-ul.Super-super-tare.Si nu e overdesigned cum spune "cineva" despre Fiesta....
P.S.: Nu, nu sunt un ultras VW, chiar daca admir producatorii germani, insa poate mai mult imi place Renault.
pt. catalinux: sunt proprietar de citroen de mai bine de 5 ani si pana acum nu am avut parte de acele defectiuni marunte de care amintesti. si nu sunt singurul care iti poate confirma lucrul asta. in plus nu-mi place sa ma bag unde nu cunosc, si poate de aceea nu am avut acele probleme. :))
Da, sunt acel George care critica marcile nipone...si italiene...si americane...si nemtesti...si frantuzesti...cand a fost cazul...
Vorbeste de melteni unu` care nu stie sa scrie corect romaneste...Mult tupeu mai ai in tine...
wera_jme id`ul meu de messenger