- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
OFICIAL: Iata noua limuzina a presedintelui Obama!
Masina e tipic americana, dar daca pana si presedintele SUA are masina Diesel.... inseamna ca s-au schimbat vremurile! :D
a) gandestete ce greutate are, deci avea MARE nevoie de CUPLU MARE care nu-l obtii de la benzina....
b) apoi e consumul mai mic la Diesel -daca vrei ca masina sa nu ramana fara combustibil tocmai cand n-ar trebui.
c) Pe langa asta Dieselul e mai greu de aprins fata de benzina foarte inflamabila in caz teroristii ar incerca pe varianta asta...
d) in plus un motor Diesel nu e afectat de apa ca un benzinar - si a fost destul testat pe tancuri !!
la ce ne foloseste aceasta informatie? Cu ne ne foloseste faptul ca domnul B. O. are asa ceva? La nimic...
Nu vad nici o informatie noua sau folositoare pe site-ul dumneavoastra.
Nu vad nimic legat de combaterea taxei auto asa cum au publicat colegii dumneavoastra din "Gardianul" , nu vad nici o informatie care sa ne ajute sa avem cele 4 roti care ne plac nu cele care le impune guvernul Romaniei indiferent de culoarea lui politca (nu posed masina cu probleme de inmatriculare). Mai departe, nu vad nimic legat de piata auto din Romania doar " poeziile " oficiale ( parca va numiti "Automarket"), de asemenea nu vad nimic legat de cum sa iti alegi o masina noua sau second , ce sa urmaresti cand iti cumperi o masina mai ales daca nu este noua , si cum sa iti alegi masina potrivita nevoilor tale , inca o data incerc sa inteleg de ce numele dumneavoastra este "Automarket", nu vad nimic critic sau combativ - daca o masina e proasta spune-ti lucrurilore nume nu mai laudati harburile ce te lasa in drum ( de ex. informatia ca VW Passat este masina cu cele mai multte intrari in service in Romania verificati si o sa constatati ca este adevarat). Nu vad nimic legat de calitatea service-lui auto in Romania care este si prost si scump cu putine exceptii la toate reprezentantele . Vad toate noutatile din SUA, Japonia, si alte tari "apropiate" geografic noua si modele care nu vor circula niciodata in Europa si mai nimic concret legat de piata romaneasca cu exceptia Dacia care daca isi pune un brizbiriz nichelat e stire de senzatie la Automarket.
Draga redactie, atatea nu vad la dumeavoastra ca inclin sa cred ca nu existati.
Cu respect
Dr. Constantin Nedescu
daca nu va place Automarket, e simplu: nu-l mai cititi. Ne faceti astfel si noua o favoare, deoarece nu vom fi obligati sa va citim comentariile anoste si tampe.
Indiferent ce s-ar scrie, trebuie ca raspunsul oficial sa fie intradevar oficial. Cu alte cuvinte, oficial inseamna mai mult decat drepturile de acces ale user-ului dvs.
Va asigur ca cele mai multe dintre ideile enuntate de dumneavoastra in comentariu se afla in lucru in acest moment in "spatele" acestui portal. In scurt timp, o sa le vedeti online.
Va asigur, de asemenea, ca simpla lipsa a unor elemente de genul celor enuntate de dumneavoastra nu inseamna ca elementele utile pentru cei care vor sa isi cumpere o masina lipsesc. Puteti analiza cu incredere atat sectiunea de Anunturi second-hand, cat si cea de Masini noi. Automarket este primul portal romanesc care a reusit sa stranga in acelasi loc toate anunturile second-hand de pe internet. De asemenea, aici vedeti prima lista completa a modelelor existente la vanzare in showroom-urile romanesti. Daca imi permiteti o gluma, o sa procedez ca magzinele electronice de specialitate: daca imi aratati un site romanesc mai complet pe linia de Masini noi, va inapoiem diferenta.
Nu pot insa sa fiu de acord cu formularea "La ce ne foloseste aceasta informatie?". Informatiile de presa nu sunt utilitare. Ele nu pot fi cuantificate dupa utilitatea lor imediata, pentru ca in acest mod nu ar mai exista mass-media. Informatiile de presa sunt un mix de cultura de aport la cultura generala si de informatii axate pe un domeniu de interes pentru o anumita parte a publicului. Probabil ca, daca aseara v-ati fi confruntat cu problema "ce masina are Obama" intr-o discutie cu un cunoscut, ati fi stiut ce raspuns sa ii dati.
Nu confundati informatiile utilitare cu informatiile de presa.
Multumesc si va mai astept.