Esential
368 | de cai putere va avea cel mai puternic motor al lui Hyundai Genesis, V8-ul de 4.6 litri. |
30.000 | de dolari va fi pretul de start al modelului coreean. |
368 | de cai putere va avea cel mai puternic motor al lui Hyundai Genesis, V8-ul de 4.6 litri. |
30.000 | de dolari va fi pretul de start al modelului coreean. |
Hyundai a publicat in sfarsit primele fotografii oficiale ale limuzinei de lux Genesis. Cea mai buna descriere a modelului o face chiar constructorul coreean in comunicatul de presa: lux de 60.000 de dolari la un pret de doar 30.000 $.
Genesis are tractiune posterioara si vine in serie cu elemente de confort si cu dotari demne de un model aflat pe o scara superioara din punctul de vedere al pretului. Printre acestea: tetierele active, sistemul de control al stabilitatii, 8 airbag-uri, scaune incalzite, faruri adaptive, navigatie, radio prin satelit si nu numai. In plus, spatiul oferit de genesis este mai larg decat cel al Seriei 7 sau a lui E-Klasse si, optional, poate fi comandat imbracat in piele.
Trebuie insa sa recunoastem ca exteriorul imprumuta ideea de design a modelelor de lux Mercedes. Cel putin in partea frontala, unde barele grilei rasucite sunt singurele elemente care determina o imagine diferita decat cea a modelelor germane. Acesta imagine este intarita mai ales de lipsa clasicului logo Hyundai pe grila.
Daca aveati impresia ca pretul reflecta performantele, v-ati inselat. Hyundai genesis se va descurca foarte bine cu arsenalul tehnic din dotare, doritorii avand la dispozitie trei motorizari: doua V6 de 3.3 litri si 3.8 litri si un V8 de 4.6 litri. Ultimul motor va scoate 368 de cai si 440 Nm iar peformantele nu se lasa asteptate: sub 6 secunde pentru 0-100 km/h."Desi Genesis va concura ca pret cu Chrysler 300C, reperele noastre au fost Mercedes E-Klasse, Infiniti M si Lexus GS", recunoaste John Krafcik, vicepresedinte al diviziei nord-americane Hyundai.
Genesis va debuta oficial la Detroit si, conform declaratiilor oficialilor coreeni, va fi disponibil mai tarziu si in versiune coupe.
nu de alta dar opresc prea des la peco si nu vreau sa o tin in fata porti