OFICIAL: Hyundai a lansat noul i40/Sonata
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Desi a fost prezent la Salonul Auto de la Frankfurt, acolo unde a lansat noile ix35 (inlocuitorul lui Tucson) si Santa Fe, Hyundai a dorit sa lanseze cea de-a sasea generatie a lui Sonata pe piata natala. Iar astazi avem in fata primele imagini oficiale ale modelului coreean
Rebotezat i40 in piata din Europa, noul sedan de clasa medie adopta liniile alungite ale unui coupe, coreenii venind cu un design nou si mai atragator. De asemenea, interiorul a fost revizuit si imbunatatit. Noul Sonata a preluat o serie de elemente aflate deja pe fratele sau ix35, model abia intrat pe piata auto.
Sub capota noii generatii se va afla un propulsor cu patru cilindri de 2.0 litri Theta II MPI, care poate sa livreze 165 de cai. Aceasta este motorizarea propusa de Hyundai pentru clientii coreeni, in timp ce pentru piata auto din SUA se pregateste si un motor V6.
Europenii nu au fost nici ei uitati, apetitul lor pentru motorizarile diesel urmand sa fie satisfacut prin noul motor de 2.2 litri aflat deja sub capota lui ix55/Veracruz si Kia Sportage.
via | Hyundai
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Hyundai in Romania
-
Hyundai Elantra Preţ: 17.284 - 23.524 €
-
Hyundai Grand Santa Fe facelift Preţ: 49.341 - 50.575 €
-
Hyundai i10 facelift Preţ: 12.588 - 13.153 €
-
Hyundai i20 Active facelift Preţ: 17.124 €
-
Hyundai i20 facelift Preţ: 12.822 - 17.124 €
-
Hyundai i30 (2016 - prezent) Preţ: 16.172 - 37.045 €
-
Hyundai i30 Fastback Preţ: 20.575 - 24.026 €
-
Hyundai i40 CW facelift Preţ: 28.564 - 30.964 €
-
Hyundai i40 facelift Preţ: 25.204 - 30.004 €
-
Hyundai Ioniq Hybrid Preţ: 26.168 - 29.143 €
-
Hyundai Kona Preţ: 21.146 - 29.119 €
-
Hyundai Santa Fe Preţ: 53.181 €
-
Hyundai Tucson Preţ: 23.518 - 37.917 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Abarth a dezvăluit toate detaliile și imaginile cu noul său model de performanță, 600e. Noul hot hatch electric este disponibil în două variante de putere. Cea mai puternică oferă 280 de cai putere și este cel mai puternic Abarth de serie produs vreodată. (29.10)
-
Mitsubishi a confirmat oficial că va mai lansa încă un SUV nou în 2025. Acesta va fi încadrat în segmentul compact și va avea un propulsor hibrid. (29.10)
-
Porsche a confirmat oficial că viitorul 911 Turbo va primi un motor hibrid. Noul model actualizat urmează să fie lansat anul viitor. (29.10)
- Primele imagini cu noua Kia Sportage facelift
- Noul Opel Mokka facelift: parte frontală redesenată și sistem multimedia nou
- Skoda Fabia: ediție de performanță cu motor de 190 CP
- Noul Scout Terra Pickup: versiune cu range extender care mărește autonomia cu 800 km
- Alfa Romeo Junior Ibrida, debut pe piața europeană: start de la 28.000 euro în România
cam incarcata.....
acum revenind la i40(?). masina e simpaticuta, dar parca are prea multe elemente imprumutate de alti constructori. de ex. radio-ul / sistemul de navigatie parca e luat de la infiniti, iar panoul de control de la clima de la volvo (nu zic ca sunt identice, dar e o oarecare asemanare care sacaie).
in rest, daca as fi fan masini coreene cred ca ar fi un candidat de luat in seama pentru a o cumpara (dar in continuare prefer japonezele).
Coreenii astia fac si ei treaba "buna" , nu am avut placerea sa merg decat cu un singur Hyundai pana acum, o Sonata de prin 2000-2001 cred - si mi-a lasat o impresie destul de buna . Daca acum au construit o masina capabila sa reziste 100.000km pe drumurile noastre fara interventii majore eu zic ca au facut o treaba buna . Nu cred ca este cazul sa comentam electronicele de la bord - in zilele noastre un LCD de 10" costa cat un sac de cartofi , iar un mp3 player vine mai mult moka ( costa mai mult plasticul in care este ambalat..) . Cred ca ar trebui sa comentam confortul pe care il primim de banii aia, fiabilitatea, conditiile de service ( stim cu totii cat de jepcari sunt baietii de la reprezentante cand vine vorba de service..) etc.
asteptam un drive-test ;)
Pai daca ceri calitate ( sa presupunem prin absurd ca pot sa ti-o ofere ) si ti-o ofera la acelasi pret ca vecinu' aflat la 2 pasi de tine, atunci care mai e afacerea? Nu, nu fac lucruri de calitate!
Fabricarea unui automobil e oricum un lucru mai complex decat o coloana de fibra de sticla... Chiar si asa, cum iti explici ca la ei cladirile cad din senin, omorand mii de oameni anual ? E peste tot la stiri ! Poate m-as fi indoit daca nu as fi simtit pe propria-mi piele ce inseamna lucru chinezesc. Eu am cumparat o usa metalica "made in China" si la cateva zile dupa aia mi s-a blocat yala, iar la cateva luni mi s-a rupt manerul...
Tu ai scris asa: ""Problema e ca multi care au adus produse din china au cerut calitate proasta pentru ca au vrut profit""
Si el a scris asa: "Problema e ca multi care au adus produse din china au cerut calitate proasta pentru ca au vrut profituri uriase"
Are un cuvant esential in plus "URIASE".
Ai o gandire obtuza si probabil creier pe masura.
Vlad are dreptate, tu esti genul ala care comentezi fara sa ai habar, China face ce-i ceri, majoritatea utilajelor industriale din toate genurile de fabrici se fac in china acum si calitatea este identica, daca creierul tau nu pricepe ca o linie de asamblare face acelasi lucru si in Europa si in China este treaba ta.
Usa ta chinezeasca ai luat-o de la teparul care a cerut un lucru ieftin si l-a vandut "scump", eu cand am cerut referinte ale diferitelor produse m-au intrebat ce grad de calitate doresc, diferentele fiind sesizabile, dar chiar si la calitatea cea mai buna preturile sunt clar mai mici decat la producatorii europeni.
Dealtfel o multime de produse "EUROPENE" sunt produse in China si asamblate in Europa pt. "ETICHETA"
Ca sa-ti mai dau un exemplu de nestinta VW a facut o comparatie intre produsul finit din Germania si similarul lui prosus tot de ei in Ungaria si ghici, cel din Ungaria era mai bun.
Daca tu ai o fabrica cred ca nu conteaza unde produci, in Bucuresti, Brasov sau Cucuietii din Deal, conteaza ce calitate vrei tu sa produci.