UPDATE: Un oficial al mărcii Honda a precizat că noul concept Prelude este de fapt hibrid, nu electric, așa cum spunea știrea inițială.
În cadrul Salonului de Mobilitate din Japonia, Honda a produs o surpriză de proporții după ce a anunțat oficial conceptul Prelude. Cu această ocazie, constructorul nipon a publicat prima și singura imagine oficială cu noul concept, care readuce numele celebru după o pauză de 22 de ani.
Unica imagine relevă un design simplu al noului concept, care aduce aminte de vechiul model de serie, în special de cea de-a 4-a generație, produsă între 1991 și 1996. Bineînțeles, nu lipsesc de aici elementele de design contemporane pe care le întâlnim aproape de fiecare dată la mașinile noi: faruri LED unite printr-o bandă iluminată, un spoiler față sculptat și integrat în bara de protecție, jante de dimensiuni mari încălțate în anvelope cu profil redus și mânere ascunse în portiere.
Din păcate, nu avem nicio imagine cu partea din spate și nici cu habitaclul, însă putem observa un eleron foarte mic situat deasupra stopurilor.
Honda nu a dezvăluit niciun detaliu tehnic despre conceptul Prelude în afara faptului că acesta este hibrid.
Rămâne de văzut dacă noul concept va fi transformat într-un eventual model de serie.via Honda
Deoarece industria auto japoneza a marjat contra EV, sunt ultimii in ce priveste eficienta, performantele si costul.
Numai un redus mintal ar cumpara masina japoneza. Diferenta intre vtec a anilor 90 versus competitia de atunci si EV este de la cer la pamant.
Daca VTEC era ceva demn si interesant, la electrice "pa si la gara".
Honda-e un cotet comparabil cu spring sau mai rau.
Noua Honda "e1" sau ce dracu denumire are, este tot slaba si inutila. Este gen cu vreo 5-6 ani in urma.
https://youtu.be/mgpnmVEIiFo?t=1650
Nici măcar n-a apucat să spună Honda ceva (”Honda nu a dezvăluit niciun detaliu tehnic despre conceptul Prelude în afara faptului că acesta este electric”) că deja sare baba Omida cu prevestirile negative, că nu are, că e-n urmă, că nu e bună.
Așa săriți și la știrile despre hidrogen sau combustibil sintetic, și se pare că la orice trebuie înfierat proletar că ”a marjat împotriva EV”.
Ăsta e pur și simplu talibanism împotriva a orice nu e mărul mușcat al electrocasnicelor, ”lumina viitorului” electrocutat și singura cale pentru mobilitate.
Și ce formă frumoasă are mașina asta, sper să aibă și un motor adevărat, nu numai bâzâitori electrice.
japonezii sunt foarte conservatori, foarte greu adaptabili. ei inca se mai cred in anii 80-90 cu atatea lansari de masini in 2 usi cu tenta sportiva, pe care in realitate nimeni nu le mai cumpara in prezent. deci, cum bine spui, tone de masini inutile.
Daca industria japoneza de EV e varza pe hartie, la fel de varza e si Tesla in viata reala.
M3 consum oficial 14.7kwh/100km condum in viata reala 18.5.
Model Y consum oficial 16.4, consum in viata reala 20kwh/100km.
BZ4x consum oficial 18.8kwh/100km consum in viata reala 20kwh/100km.
Intr-adevar eficienti Tesla astia la manglit consumul.
Poate n-ai observat dar bz4x si M Y au in viata reala cam acelasi consum. Modele comparabile, consum comparabil.