Esential
421 | de km/h este viteza maxima pe care o promite supercarul american |
2.2 | secunde ii sunt necesare lui Venom GT pentru a accelera de la 0 la 100 de km/h. |
1200 | de cai putere livreaza cea mai puternica versiune a supercarului Venom GT. |
421 | de km/h este viteza maxima pe care o promite supercarul american |
2.2 | secunde ii sunt necesare lui Venom GT pentru a accelera de la 0 la 100 de km/h. |
1200 | de cai putere livreaza cea mai puternica versiune a supercarului Venom GT. |
Hennessey a publicat astazi primele imagini si informatii ale supercarului Venom GT, asteptat sa fure suprematia lui Bugatti Veyron. Modelul american isi propune sa stabileasca un nou record de viteza pentru o masina de serie, bazandu-se pe ingrediente simple: o caroserie de Lotus Elise si un motor V8 american.
Rezultatul este un supercar ce cantareste numai 1088 de kilograme in versiunea de baza si propune pentru inceput 725 de cai, storsi dintr-un motor V8 LS9 de 6.2 litri. Unitatea pe benzina, similara celei gasite pe Corvette ZR1, va fi regasita insa in alte doua variante de putere, mult mai potente: una de 1000 de cai si un varf de gama de 1200 de cai putere. Toate motoarele vor fi conectate la o transmisie manuala cu sase trepte de provenienta Ricardo.
In versiunea sa cea mai "nervoasa" Hennessey Venom GT va fi capabil sa sprinteze de la 0 la 100 de km/h in doar 2.2 secunde si sa atinga o viteza maxima de 421 km/h, cu mult pestea cea promisa de rivalul sau Bugatti Veyron.
Pentru a putea controla resursele de sub capota, Hennessey a optat pentru un sistem de franare care include discuri din carbon ceramic, cu diametrul de 15 inch, si etriere cu sase pistoane pe fata, respectiv patru pe spate.
Constructorul american planuieste sa construiasca in fiecare an aproximativ 10 unitati ale supercarului Venom GT.
Pana in prezent, producatorul a inregistrat deja patru comenzi, supercarul fiind vandut pentru 600.000 de dolari. Dupa un calcul simplu reiese ca anul acesta vor mai fi scoase pe poarta uzinei doar 6 unitati.John Hennessey, fondatorul companiei cu acelasi nume, a declarat ca "nu este pentru prima data cand americanii si britanicii isi dau mana pentru a crea ceva spectaculos. In urma cu 50 de ani, avionul american P51 Mustang pregatea sa intre in istorie cu un motor Rolls Royce Merlin. Astazi, Hennessey Venom GT promite o revolutie a raportului putere greutate pe piata supercarurilor."
via | egmcartech
anyway, ca si "rivalul" luxos e la fel de inutil