OFICIAL: GTS, cel mai puternic M3 produs de BMW
- Printeaza
- Trimite pe:
Divizia M de la BMW a prezentat prima imagine a celei mai puternice si usoare versiuni M3. Asteptata sa debuteze pe pietele lumii in 2010, versiunea a fost botezata GTS, urmand sa ii faca fericiti pe cei care asteptau de ceva vreme o varianta M3 care sa readuca in fata fanilor imaginea supersportiva a generatiilor precedente M3.
Desi este construit cu precadere pentru circuit, noul BMW M3 GTS poate fi omologat si pentru sosea, BMW punand la dispozitia celor interesati intregul suport pentru realizarea schimbarilor necesare in acest sens.
Primele diferente care il separa pe noul M3 GTS de celelalte versiuni clasice standard ale gamei sunt reprezentate de unele elemente estetice care dezvaluie inca din start faptul ca noua versiune supersport are la baza un model deja radical, 320si, utilizat de bavarezi in cadrul campionatului mondial de turisme (WTCC). Astfel, spre deosebire de M3-ul standard, GTS vine cu un spoiler cu prize de aer imense, cu un splitter frontal si cu un eleron posterior ajustabil de marime considerabila.
In plus, grila clasica BMW este finisata intr-o nuanta inchisa.Printre celelalte modificari se numara aparitia unui plafon din fibra de carbon si renuntarea la materialul care asigura in mod normal izolarea fonica a habitaclului, scopul fiind acela de a cobori cat mai mult posibil masa proprie a modelului. In plus, daca va asteptati ca interiorul sa respire prin toti porii BMW, va inselati. Vorbim de un habitaclu mai degraba spartan decat clasic, cu fibra de carbon si cateva insertii de piele Alcantara inlocuind toate elementele clasice ale modelului german. Per total, masa a scazut cu 155 de kilograme, o diferenta foarte mare intre doua versiuni ale aceluiasi model, mai ales avand in vedere ca M3-ul clasic este deja destul de sportiv prin natura sa.
Sub capota, M3 GTS dispune de o versiune revizuita a unitatii V8 de 4.0 litri de pe clasicul M3. In cazul lui M3 GTS, capcaitatea cilindrica urca insa pana la 4.4 litri datorita modificarii alezajului. Desi BMW nu a publicat date exacte legate de puterea pe care o dezvolta noul motor, primele indicii arata ca vorbim de 30 de cai in plus fata de versiunea clasica M3. Acest lucru inseamna ca M3 GTS va dispune de circa 450 de cai putere, cifra care induce un raport putere/masa de top: 300 CP/tona.
La nivel tehnic, divizia M a schimbat atat suspensiile, care si-au modificat intreaga geometrie, cat si sistemul de franare si transmisia. Acesta din urma este de tip Drivelogic, este semnata Getrag si si-a modificat rapoartele in comparatie cu versiunea de baza M3 pentru ca timpul de schimbare a vitezelor sa fie redus la minimum.
via | BMWTV
Citeşte şi...
Modele BMW in Romania
-
BMW i3 facelift Preţ: 38.199 - 42.780 €
-
BMW i3S Preţ: 41.769 - 46.410 €
-
BMW i8 facelift Preţ: 142.502 €
-
BMW i8 Roadster Preţ: 158.032 €
-
BMW M4 CS Preţ: 124.950 €
-
BMW Seria 1 (3 usi) facelift (2015-2017) Preţ: 23.880 - 48.195 €
-
BMW Seria 1 (5 usi) facelift Preţ: n/a - 49.028 €
-
BMW Seria 2 Active Tourer facelift Preţ: 26.537 - 38.234 €
-
BMW Seria 2 Cabriolet facelift Preţ: 35.522 - 57.775 €
-
BMW Seria 2 Coupe facelift Preţ: 30.643 - 70.042 €
-
BMW Seria 2 Gran Tourer facelift Preţ: 27.846 - 39.781 €
-
BMW Seria 3 facelift Preţ: n/a - 85.750 €
-
BMW Seria 3 Gran Turismo facelift Preţ: 39.865 - 60.065 €
-
BMW Seria 3 Touring facelift Preţ: 33.180 - 58.025 €
-
BMW Seria 4 Cabriolet facelift Preţ: 45.339 - 93.069 €
-
BMW Seria 4 Coupe facelift Preţ: 39.330 - 123.998 €
-
BMW Seria 4 Gran Coupe facelift Preţ: 39.032 - 58.072 €
-
BMW Seria 5 Preţ: n/a - 120.012 €
-
BMW Seria 5 Touring Preţ: 51.825 - 64.498 €
-
BMW Seria 6 GT Preţ: 63.250 - 71.698 €
-
BMW Seria 7 Preţ: 92.404 - 178.976 €
-
BMW Seria 8 Preţ: 102.400 - 127.985 €
-
BMW X1 Preţ: 31.860 - 45.180 €
-
BMW X2 Preţ: 39.270 - 43.649 €
-
BMW X3 Preţ: 42.602 - 67.057 €
-
BMW X4 Preţ: 48.850 - 69.734 €
-
BMW X5 Preţ: 68.842 - 92.582 €
-
BMW X6 Preţ: 72.947 - 124.772 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent