- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
OFICIAL: Ford Mondeo facelift
In rest e o masina super ok, n-am avut deloc probleme cu ea
Cu ford-ul e loterie, cam aceleasi sanse de castig sa dai de una care sa fie fiabila!
Motorul de 2.2 si 200 cp? Acuma va intreb, care consuma sub 9 l/100km?
Ce va entuziasmati atat? nu inteleg... oricum e o masina urata si slab cotata.
Ce-mi place la Ford, e calitatea materialelor folosite la interior.
Din ce stiu acest mondeo este o masina buna de condus, dar cand ajungi sa dai 25 000 de euro pe o masina si ajungi la re-vanzare peste 2 ani sa primesti 10 000 parca nici aici nu puncteaza prea bine.
Asta cu devalorizarea e cam general valabila.... la un bmw seria 5 pe care dai 45.000 si il vinzi dupa 2-3 ani cu 15.000 ...cum e ?
In general masiniile scumpe se devalorizeaza mai repede... daca iei un logan cu 8 mii ..dupa 2 ani il dai cu 5000 ..deci e mai bun loganu ca BMW-ul ?
Acum sa revenim la ford mondeo ... motorul de 2.0 - 240 CP si cutia powershift mi se par f. interesante.
Din pacate nu stiu prea multe delalii despre aceasta cutie cu dublu ambreiaj (e cu 6 sau 7 rapoarte, e cu ambreiaj umed sau uscat) ...
ps:ma duce cu gandul la o persoana de 1.50m inaltime si 80 kg
E clar ca am cu cine sa vb despre masini.
Unde gasesti tu masina seria 5 e60 care sa fi fost cumparata cu 45000 adik asta prin 2007 ,ca doar te referi la 2-3 ani, gaseste-o tu pt mine si iti jur ca o cumpar cu banii jos!
Uita-te la un seria 3 omule daca vb de masini adevarate!
Seria 3 e 46 face-lift din 2003 motor 2.0 de 150 cp, masina pleaca de la 8000 de euro in sus la SH, aici sunt 7 ani omule, masina costa 28000-32000 euro la vremea ei. Vii tu aici si ne vorbesti despre devalorizare!
Un seria 5 (525 diesel) din 2007 este intre 13.000 si 15.000 Euro inmatriculat si cu toate taxele la zi. Si de ce ma rog nu am putea compara un Mondeo cu un seria 5? Pentru ca ofera acelasi nivel de comfort la jumatate de pret. Ok, nu are motorul BMW-ului dar nici nu imi trebuie. Si nu vorbesc din auzite, am mers cu aman2. Asta e parerea mea. Nu conteaza ca este BMW. doar pentru ca iti place tie nu inseamna ca masina nu se devalorizeaza. MTK are mare dreptate, cu cat e mai scumpa cu atat se devalorizeaza mai mult, exceptie fac super-car-urile.
Asa ca hai, trage o fuga scoate niste bani din banca si cumpar-o. Vreau sa imi trimit contractul de vanzare-cumparare in copie legalizata. Sa nu trisezi! :))
A, si seria 3 320d full-option face-lifted pleaca de pe la 6300Euro inmatriculat si cu toate taxele...din 2005! Cifrele de care vorbesti tu nu le gasesti nici la intermediari. Dar poate ca tu ai fost fraierit de vreunul.
Toate cele bune
P.S. a, si km, pentru seria 3 in jur de 120.000, pentru seria 5 in jur de 70.000
Nu am vazut sofer de VOLVO, FORD, HONDA sau VW care sa abereze ca "masina mea e cea mai tare". PENTRU CA AU BUN SIMT.
tu esti cam tanar ca sa discuti de masini. In plus, esti cu pluta.
Mondeo este o masina REZONABILA dar nu o poti compara cu un seria 5 decat daca esti total incapabuil sa intelegi si sa observi calitatea componentelor si cum sunt construite.
mai bine te duci la rubrica de pescuit.
Ma bucur sa vad ca stii sa respecti o opinie. Esti tare baby, numai k nu imi place pescuitul, prefer sa calatoresc.
Anyway, comparatia pe care am facut-o NU se refera la calitate. Eu ma refeream la comfortul la rulare, adica felul in care se comporta masina prin denivelari, cum le "negociaza" care, daca ai fi mers cu amandoua ai fi observat ca este cam la acelasi nivel. In rest e mai tare si mai dotat BMW, ca doar de-aia e si de 2 ori mai scump. In plus incercam sa evidentiez rata de depreciere a valorii celor doua masini, nicidecum felul in care sunt construite.
Si de ce ma rog nu pot sa le compar? In caz ca nu stii Mondeo si Seria 5 fac parte din aceeas clasa. Chiar daca dpdv calitativ BMW e superior, Mondeo compenseaza prin costuri reduse.
Si inca ceva de final. Poate ca am numai 21 de ani dar cred ca stiu mult mai multe despre masini decat o sa stii tu vreodata. Asta reiese din post-ul tau.
Toate cele bune si enjoy fishing.
Oricum, daca F-150 a fost primul ford care ti-a venit in minte, atunci se vede cata cunostinta ai despre adevarata esenta Ford.