- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
Suzuki a dezvăluit oficial noul eVitara. Acesta este primul model electric al mărcii și va fi lansat pe piața europeană în vara lui 2025. (04.11)
-
BMW a anunțat startul producției noului M5 Touring, varianta break a modelului de performanță. Noul model este produs la uzina germană din Dingolfing. Totodată, a fost anunțat și prețul de pornire pe piața din România. (04.11)
-
Audi a lansat două versiuni de bază noi pentru modelul său electric de clasă executive A6 e-tron. Noile versiuni primesc tracțiune spate, respectiv tracțiune integrală, dar și o autonomie de până la 716 kilometri. (31.10)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
OFICIAL: Ford Focus RS500, bestia nera de 350 CP
Arata bine de tot masina.
@baronu_albastru - era din vechea discutie:
http://www.automarket.ro/stiri/ford-va-prezenta-miercuri-focus-rs500-un-rs-de-350-cp-29338.html
Va ramane memorabila masinuta asta, recunosc asta chiar si impatimitii de megane rs, fie ca o spun cu voce tare sau doar in gand.
@Vali > n-ai mai mult de 15 ani sunt sigur. Si eu la varsta ta visam ozn-uri.
Luati in calcul ca Fordul asta de 350 de cai se bate cu R26R de 227 CP !! Adica se bat cu caramida in piept ca fac timpul vechiului Megane RS (ala cu spatele taiat)
Actualul Megane RS e complet revizuit, are cu totul alt motor (2.0T twin scroll la 250 CP), si presa auto il recunoaste in continuare ca lider de segment.
aici era vorba de ford focus 500 care conform celor puse pe hartie cam mananca renault megane rs si pe ala vechi si pe asta nou.
depinde si la ce greutate l-au lasat, centru de greutate cat e de jos, sasiul, rapoarte in cutie, diferentialul...
sunt multe de luat in calcul dar parerea mea e ca fordul e mai bun.
si megane nu e prima in top hot-hatch, sunt altele mai sus:
vw golf, focus, civic.
si daca vreti masini sport nu hot-hatch ar trebui sa va orientati catre masini cu transmisie spate pentru senzatii sicircuit, iar tractiune integrala iubitori de rally.
legat de mecanici mecanicilor vostrii se poate si 400 cai pe fata, singura problema e sa ii pui pe asfalt. se pare ca fordul a reusit cu focus si renault inca nu.
Asta e parerea ta.Se pare ca tu asa vezi.
In legatura cu masina,e foarte frumoasa.Imi place.
Chiar arata ingrozitor de bine masina asta :-) , iar culoarea negru mat subliniaza parca si mai mult agresivitatea modelului. Sa nu uitam ca vorbim de un model cu una din cele mai bune tinute de drum din clasa, lucru ajutat din plin de suspensia independenta spate, dotata cu control blade. Daca parcurge celebrul circuit de la Nurburgring in sub 8 minute, chiar este o realizare.
Am condus Focus ST si am fost placut impresionat de performantele masinii. Specialistii spun ca modelul ST este un delfin fata de rechinul RS de 305 cp. Am vazut un singur RS pana acum la noi si pot sa spun ca pare desprins din filme. Dupa cate am auzit, sunetul produs de evacuarile modelului este specatculos.
Tevile de evacuare ale lui RS500 par sa tina mai curand de armament greu :-) ... personal cred ca masina arata foarte bine.
Putem sa comparam RS cu alte modele, dar sa luam totusi in consideratie ceea ce au reusit sa faca cei de la Ford in cazul acestui Focus super-imbunatatit. Foarte reusit si efortul tunerilor de la Monotune.
FOR FOCUS ST vs RENAULT MEGANE RS
Asta este defapt comparatia corecta .Pana nu apare Gordini nu putem compara Focus RS cu nimic. Cat despre cei 350 cp...sa fim seriosi...e doar o chestie de marketing.... Pentru negheobi ... gen" ahaaa...am mai multi cai ca tn fraiere...".
@CUTZULICA...
"singura problema e sa ii pui pe asfalt. se pare ca fordul a reusit cu focus si renault inca nu."...Cine are cel mai rapid timp pe circuitul de la Nurburgring ?
____STIMA____
Sunt fan Focus RS insa asta e pur si simplu URAT!
Dar nah, asta e parerea mea.
Toate cele bune
ex.
@ion
@Fiabilitate???
vai de loganurile si dusterul nostru, sau ma rog al vostru
Parca megane rs pe circuitul de la Nurburgring nu avea cateva elemente inlocuite cu plastic? de genu': in loc de geam avea plastic?
Nu puteau sa afiseze 350 CP pe o masina cu aspect gay si pampalau... au vrut sa profite cat mai mult de imaginea vechii generatii... oricum la o firma de tuning si un jeg de kia ceed il faci de 350 cp.
@Vali > n-ai mai mult de 15 ani sunt sigur. Si eu la varsta ta visam ozn-uri."
stimabile domn. sa mergi cu un jeg de kia ceed si mai vorbim dupa. jegul asta de masina are 5 ani garantie bara in bara, un pret mult sub concurenta, performante egale sau mai bune decat concurenta. Jeg e ala care-si ia masina cu 5000 si se compara cu altii care dau 12.000 / 15.000. Jeg mai e si ala care asculta manele si conduce masina de 5000, eventual care conduce masina lu tata, petrece de minune aratand dusmanilor talentele sale, mai pe scurt un specimen comun de cocalar (oligofren - ar fi deja pleonasm).
nu compara la performante kia ceed, pro ceed... cu masinile din aceasta polemica ca nu e cazul, kia inca nu a produs un model sportiv de nici un fel. legat de performantele autovehicului tau verifica urmatorul video:
http://www.youtube.com/watch?v=FKpvJDnsB1I&feature=related
daca nu ai avut bani de golf de ce faci asa urat?
eu prefer o masina germana second cu acte(serviceplan si km reali) decat o kia noua. motive: fiabilitate, piese se gasesc usor, service: reprezentanta si nu numai in toate orasele. pe cand la kia nu ai reprezentante nici macar jumatate numarul celor din grup VW sau Renault. pentru garantie esti obligat sa mergi la reprezentanta si sa pui doar piese originale care sunt destul de scumpe la orice masina. 5 ani garantie din bara in bara, dar la ce? ai citit garantie sau esti unul din aia care faci scandall la service ca tu ai garantie si la ulei si filtre ca si alea sunt in garantie?
de ce nu cu alt golf sau din grupul vw?