OFICIAL: Ford B-Max 1.0 EcoBoost de 120 CP va consuma 4.9 litri/100 km

De Mircea Meșter
Publicat Joi, 09.02.2012
Noul motor 1.0 EcoBoost de pe B-Max, modelul pe care Ford îl va produce începând cu acest an la Craiova, va fi cel mai economic din clasa sa.

Ford a anunţat astăzi oficial o parte dintre cifrele şi datele tehnice ale versiunii B-Max 1.0 EcoBoost, una dintre cele mai aşteptate motorizări pe noul model de segment B care va fi produs la Craiova.

Conform comunicatului oficial oferit de divizia europeană a constructorului american, noul Ford B-Max 1.0 EcoBoost va avea emisii de 114 grame CO2/km, iar consumul mediu mixt al motorului va fi de 4.9 litri/100 km. Datele tehnice oficiale fac din B-Max cel mai economic monovolum de segment B pe benzină cu putere de peste 100 de cai, cel mai apropiat fiind Opel Meriva 1.4 EcoTEC 120 CP, cu un consum de 6.1 litri/100 km.

Evident, cel mai mare efect asupra consumului mediu anunţat îl au elementele tehnologice care pun umărul la scăderea vizibilă a cifrelor anunţate. Astfel, B-Max vine cu un sistem Start-Stop, cu Eco Mode, care îi ajută pe şoferi să adopte un stil de condus mai ecologic şi cu Gear Shift Indicator, care le oferă celor de la volan indicaţii asupra momentului optim de schimbare a treptei de viteză.

"Scopul nostru cu B-MAX a fost să redefinim segmentul prin tehnologie şi inventivitate - iar aceasta include oferirea celui mai bun consum de combustibil", spune Barb Samardzich, vicepreşedinte al Departamentului de Dezvoltare Produse, Ford Europa.

via | Ford

Comentarii (10)

  • razvanis
    ALTEA 1.2 TSI
    Mai economic decat Opel e SEAT Altea 1.2TSi
    105cp consum mediu 5,9 l / 100km
    8 8
  • @ razvanis
    Seat Altea are ca si competitor modelul Ford C-Max, un monovolum compact
    11 2
  • n-o sa se vanda
    e cam naspa faza cu deschiderea usilor si lipsa stalpului central...
    12 12
  • andrei
    interesant
    consum mic, interior mare, exterior modern, pare reteta perfecta impotriva concurentei (Lodgy??) daca vine la un pret bun poate ma bate gandul sa-mi schimb loganu
    9 7
  • razvanis
    @tudor
    Ai dreptate, mare dreptate,

    Dar pe de alta parte, cand masinile au preturi echivalente, dotari si motorizari echivalente, nu prea mai conteaza mult clasa, sau dimensiunile, ba uneori e posibil ca cel mai spatios sa aiba castig de cauza la aceiasi bani, chiar daca teoretic nu e din aceeasi clasa.

    Intr-adevar, Meriva 4,22 m Altea 4,28 m B-max 4,08 m
    7 2
  • Tanase
    Nu stiu cum o sa descurce masina asta cu motorasul ala anemic. Am condus un Grand CMax cateva zile cu motorul diesel de 1.6 si mi-a scos peri albi. Lipsa de putere a motorului, putere neliniara, consum semnificativ mai mare decat in datele tehnice.
    10 15
  • razvanis
    Corectie
    Meriva 4,288 m
    Altea 4,280 m
    B-Max 4,050 m
    C-Max 4,380 m
    Altea XL 4,467 m
    Zafira 4,667 m
    5 0
  • @Tanase
    Asa de curiozitate ...tu ce masina ai ?

    Eu am mers cu un focus 3 de 115 tdci si mi s-a parut peste medie motorul.
    vezi si aici:
    http://www.automarket.ro/test-drive/ford-c-max-16-tdci-m6-titanium-38021.html
    7 2
  • @Tanase
    Jurnaliștii britanici sunt mulțumiți de "motorașul ăla anemic" montat nu pe Fiesta sau B-max, ci, atenție, pe noul Focus.

    Cum se zice pe-acolo, "food for thought".

    http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/firstdrives/278503/ford_focus_10litre_ecoboost.html
    5 0
  • Tanase
    Mda, toti inteligentii comenteaza pe aici:
    - Grand Cmax - aproape 1500 kg (varianta cu 7 locuri)
    - Ford Focus- 1388 kg
    2 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru