- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
General
Ultimele stiri din General
-
Honda este interesată să reia negocierile cu Nissan, însă impune o condiție pentru ca acest lucru să se întâmple. Makoto Uchida, CEO-ul Nissan, trebuie să plece din funcție. (18.02)
-
Ferrari își răsplătește toți angajații cu un bonus de peste 14.000 euro datorită performanțelor financiare din anul precedent. Marca italiană este compusă în prezent din circa 5000 de angajați. (17.02)
-
Potrivit unor noi informații apărute în presa germană, Volkswagen și Audi își vor amâna planurile de electrificare din cauza tranziției lente către mașini electrice. Cele două mărci își vor reînnoi investițiile în modele noi cu motoare termice. (17.02)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta-
Noua Dacia Duster Redust Sport: versiune tunată cu preț de peste 50.000 euro
-
Noul Volvo XC60 facelift: sistem multimedia mai rapid și materiale noi la interior
-
BYD va produce mașini electrice în Europa din octombrie
-
Primele imagini cu noul Mitsubishi Grandis, fratele geamăn al lui Renault Symbioz
-
Aceasta este noua Kia EV4: debutează în 27 februarie, în variantă hatchback și sedan
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
OFICIAL: Fiat TwinAir de 0.9 litri este Motorul Anului 2011
Renault nu este nicaieri, desi multi jurnalisti le apreciaza motoarele. Interesant ca motorul de 998 cmc de pe Hyundai i10 e pe 3.
raspunsul real este: cand or zbura porcii e mai bun motorul de gt3, avand in vedere ca gtr se lupta cu GT2.
de asemenea motorizarea de 3700 aspirata este o lucrare de exceptie. dar deh, tot porsche "cica" e mai bun.
sa prosteasca pe fraierii cu ani, care vor elitism, caci pe asfalt se stie cine e mai bun ;))
OFICIAL! 0.9TwinAir, care crapa la turatii ridicate. Este recomandat doar persoanelor in varsta, care nu trec de 2000rpm.
Interesant acest 0.9TwinAir, tehnologia din el il face un bun competitor prin concursuri dar trebuie sa confirme in practica (si nu cred ca o sa crape chiar din prima cand o sa il duci la 5000rpm).
Motorul nu a fost scos din productie !
In acest articol "http://www.caradvice.com.au/99056/volkswagen-1-4tsi-twincharger-to-be-phased-out-report/" puteti citi motivele reale pentru care se doreste inlocuirea lui.
THENUTS, tu comentezi de dragul de a comenta, o faci doar ca sa pari mai destept sau doar pt a intepa?
Care este diferenta intre tine si posesorul tipic de vw( probabil mult hulit de tine)? Din cate vad, niciuna!
Oricum pot sa remarc motorul twinair care este probabil ultima chichitza care se mai putea aduce motorului cu combustie interna. Ar mai fi renuntarea la bujii si cam atat.
Altceva mai interesant ai de zis sau vii sa repeti ce zic eu dar sub o alta forma ?
"Normal ca a fost inlocuit...au vazut si ei ca fiatu scoate aceeasi putere doar din turbo..." cum sa fie inlocuit daca motorul a castigat primul loc??este ca e greu???
Dupa parerea mea ar trebui sa fie maximizarea eficientei, respectiv putere mare si consum mic. Mai academic spus raportul dintre energia chimica din combustibil si energia cinetica rezultata din arderea lui transformata in cuplu motor. Deci visul meu de inginer ar fi minimizarea raportului si nu neaparat puterea motorului.
Singurul motor cu adevarat de luat in seama dupa parerea mea (dat fiind considerentele de mai sus) este twinair-ul. Jos palaria ptr fiat.
Daca Fiat va produce motoare twinair si ptr ferari, 458-ul va fi o jucarie.