- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
General
Ultimele stiri din General
-
Producătorul suedez de baterii pentru mașini electrice Northvolt, cel mai mare astfel de producător din Europa, a depus oficial actele pentru intrarea în faliment. Compania va fi restructurată până în primul trimestru al anului viitor. (22.11)
-
Aston Martin Valkyrie a stabilit un nou record pe circuitul de la Silverstone. Hypercar-ul britanic este oficial cel mai rapid model de serie pe acest circuit. (20.11)
-
Hyundai a anunțat oficial că va avea un nou CEO începând din 2025. Noul CEO al constructorului sud-coreean va fi Jose Munoz, actualul șef al filialelor nord-americane ale mărcilor Hyundai și Genesis. (19.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
OFICIAL: Fiat TwinAir de 0.9 litri este Motorul Anului 2011
Renault nu este nicaieri, desi multi jurnalisti le apreciaza motoarele. Interesant ca motorul de 998 cmc de pe Hyundai i10 e pe 3.
raspunsul real este: cand or zbura porcii e mai bun motorul de gt3, avand in vedere ca gtr se lupta cu GT2.
de asemenea motorizarea de 3700 aspirata este o lucrare de exceptie. dar deh, tot porsche "cica" e mai bun.
sa prosteasca pe fraierii cu ani, care vor elitism, caci pe asfalt se stie cine e mai bun ;))
OFICIAL! 0.9TwinAir, care crapa la turatii ridicate. Este recomandat doar persoanelor in varsta, care nu trec de 2000rpm.
Interesant acest 0.9TwinAir, tehnologia din el il face un bun competitor prin concursuri dar trebuie sa confirme in practica (si nu cred ca o sa crape chiar din prima cand o sa il duci la 5000rpm).
Motorul nu a fost scos din productie !
In acest articol "http://www.caradvice.com.au/99056/volkswagen-1-4tsi-twincharger-to-be-phased-out-report/" puteti citi motivele reale pentru care se doreste inlocuirea lui.
THENUTS, tu comentezi de dragul de a comenta, o faci doar ca sa pari mai destept sau doar pt a intepa?
Care este diferenta intre tine si posesorul tipic de vw( probabil mult hulit de tine)? Din cate vad, niciuna!
Oricum pot sa remarc motorul twinair care este probabil ultima chichitza care se mai putea aduce motorului cu combustie interna. Ar mai fi renuntarea la bujii si cam atat.
Altceva mai interesant ai de zis sau vii sa repeti ce zic eu dar sub o alta forma ?
"Normal ca a fost inlocuit...au vazut si ei ca fiatu scoate aceeasi putere doar din turbo..." cum sa fie inlocuit daca motorul a castigat primul loc??este ca e greu???
Dupa parerea mea ar trebui sa fie maximizarea eficientei, respectiv putere mare si consum mic. Mai academic spus raportul dintre energia chimica din combustibil si energia cinetica rezultata din arderea lui transformata in cuplu motor. Deci visul meu de inginer ar fi minimizarea raportului si nu neaparat puterea motorului.
Singurul motor cu adevarat de luat in seama dupa parerea mea (dat fiind considerentele de mai sus) este twinair-ul. Jos palaria ptr fiat.
Daca Fiat va produce motoare twinair si ptr ferari, 458-ul va fi o jucarie.