Esential
35% | din actiunile Chrysler vor reveni grupului Fiat. |
Grupul Fiat a incheiat astazi un acord cu fondul de investitii Cerberus, proprietarul Chrysler, prin care va prelua 35% din actiunile gigantului auto american.
Fiat va oferi acces la reteaua de distributie, serviciile de management si va imparti tehnologiile cu marcile grupului Chrysler.
Chrysler va beneficia de un ajutor nesperat, prin care isi va putea restructura mult mai rapid gama de modele, intarziate din punct de vedere tehnologic si neeficiente din punctul de vedere al consumului. De asemenea, o serie de platforme Fiat vor fi furnizate marcilor din grupul Chrysler.
Costurile companiei americane vor fi serios reduse prin accesul la reteaua de distributie Fiat, care ofera modelelor Chrysler piete de desfacere noi, aflate in expansiune.
In plus, Fiat va furniza solutii de management pentru programul de restructurare demarat de americani, progam care justificat in fata Trezoreriei americane. Chrysler a primit un ajutor de 4 miliarde de dolari din partea statului american.
Fiat primeste 35% din Chrysler pentru ajutorul logistic pe care il ofera, dar grupul italian nu se angajeaza sa realizeze investitii sau sa finanteze compania americana.
Via | Mediafax
Felicitari celor care au postat.
Sa nu se intoarca roata, ca de, americanii au de recuperat ceva pierderi. Sa nu uitam ca Daimler tocmai s-a curatat de parteneriatu avut cu cei de la Chrysler ca de o boala exotica.
Pe de alta parte Chrysler sunt masini percepute cu probleme de fiabilitate, exact ce nu i-ar trebui lui Fiat care incearca sa scape de pielea asta de broasca de multa vreme.
Interesant...
fuziunile astea pana la urma ne avantajeaza pe noi, fiecare producator va veni cu ce are mai bun, iesind in final o masina fiabila
In plus Fiat a cheltuit mult cu lansarea Lanciei Delta iar Croma este un esec... asta ca sa nu mai zic de Ulisse. Merg bine vanzarile lui Panda, Grande Punto si Bravo, dar nu se stie pentru cat timp. Totusi, ar fi o chestie daca o parte din banii de la Ferrari ar ajunge la Crysler. Dar nici asta nu este sigur, pt ca Ferrari este in F1 si acolo criza loveste foarte rau, deci e nevoie de foooarte multi bani acolo.
Parerea prea este ca italienii sunt prea optimisti si s-au cam pripit. Oricum rezultatele se vor vedea peste cel putin un an. Asta daca se vor vedea ;)