OFICIAL: Ferrari confirma versiunea 599 GTO si urmasul lui Enzo
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Zvonurile privind lansarea unui supercar capabil sa calce pe urmele celebrului Enzo si a unei versiuni de performanta pentru actualul 599 s-au adeverit. Amedeo Felisa, directorul executiv al Scuderiei italiene, a confirmat dezvoltarea lui 599 GTO, care se vrea a fi o versiune de strada a actualului 599XX si o interpretare sportiva a "banalului" 599 GTB Fiorano.
Viitorul 599 GTO va dezvolta o putere totala de 650 de cai putere, suficienta pentru a imprima performante deosebite unei sportive care cantareste doar 1650 de kilograme, multumita folosirii din abundenta a fibrei de carbon si a aluminiului. Ferrari va opera modificari importante la nivelul ECU-ului, va recalibra rapoartele transmisiei si va introduce noi elemente aerodinamice la nivelul caroseriei.
Primul contact al publicului cu noul model sportiv este asteptat luna viitoare in cadrul Salonului Auto de la Geneva, insa am putea asista la o dezvaluire prematura in cadrul unui eveniment intern. Debutul in showroom-urile Calutului Cabrat este asteptat undeva spre sfarsitul anului.
Profitand de ocazie, Felisa a dezvaluit si o parte din planurile de viitor Ferrari, care includ o serie de noi modele in anii urmatori.
In 2011 italienii vor dezvalui varianta decapotabila a modelului 458 Italia, care ar urma sa se numeasca 458 Spyder. Momentan nu exista informatii si despre o varianta Scuderia a modelului italian, Felisa abtinandu-se de la comentarii pe aceasta tema.Boss-ul Ferrari a vorbit si despre viitorul concept 599 Hybrid, ce urmeaza a fi prezentat luna viitoare la Geneva. Acesta nu va intra in productie de serie, pentru ca tehnologia hibrida de care dispune in prezent Ferrari nu va fi disponibila in serie decat abia in 2015. Pana atunci insa, Ferrari va lucra la o serie de alte sisteme menite sa reduca consumul de carburant, cele mai cunoscute fiind: Start-Stop si KERS (sistemul de regenerare a energiei rezultate la franare). Tehnologia va debuta in premiera mondiala anul viitor pe modelul California.
Felisa a lasat sa se inteleaga ca inginerii si designerii Ferrari lucreaza si la un inlocuitor pentru Enzo, capabil sa redefineasca notiunea de supercar, atat in materie de performante cat si in materie de unicitate a designului.
Modelul va fi produs intr-o serie limitata, pentru a-i sublinia unicitatea si va beneficia doar de versiune cu volan pe partea stanga.via | MotorAuthority
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Ferrari in Romania
-
Ferrari 488 GTB Preţ: n/a €
-
Ferrari 488 Spider Preţ: n/a €
-
Ferrari 812 Superfast Preţ: n/a €
-
Ferrari California T Preţ: n/a €
-
Ferrari GTC4 Lusso Preţ: n/a €
-
Ferrari GTC4 Lusso T Preţ: n/a €
-
Ferrari LaFerrari Preţ: n/a €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Ferrari F430 - 1,450 kg
Ferrari 250 GTO - 1,100 kg
Ferrari 612 Scaglietti - 1725 kg
Ferrari 360 Modena - 1350- 1450 kg
Ferrari 575M Maranello - 1,730 kg
Ferrari 599 GTB Fiorano - 1,690 kg
Ferrari California - 1,630 kg
Lamborghini Gallardo - 1,569 kg
Lamborghini Murciélago - 1,650 kg
Chevrolet Corvette C6 Z06 - 1421 kg
Porsche 997
Carrera 1,490 kg
Carrera 4 1,545 kg
Carrera S 1,500 kg
Carrera 4S 1,555 kg
Targa 4 1,605 kg
Targa 4S 1,615 kg
GT3 1,470 kg
GT3 RS 1,360 kg
GT3 Cup 1,200 kg
Turbo 1,570 kg
Aston Martin DBS V12 - 1,580 kg
deci greutatea aia de doar 1650 de kilograme este o greutate maricica si o stire proasta a unui redactor slab.
1. Si daca greseam nu era nevoie sa-mi faci vre-o observatie.
2. Este exprimare corecta.
Nu o sa spui "oamenii sunt paralele" o sa spui "oamenii sunt paraleli"
3. DEX
PARALÉL, -Ă, paraleli, -e, adj., s.f., (5, 7) paraleluri, s.n.
4. Data viitoare poti sa te abti ca oricum gresesc rar si nu e forum de literatura aici.