În urmă cu câteva săptămâni, Ferrari a publicat primele imagini și informații cu o versiune specială a modelului 812 Superfast. La acea vreme, italienii au denumit-o Versione Speciale, dar acum a debutat oficial, prilej cu care constructorul de la Maranello a dezvăluit și numele final: 812 Competizione.
COUPE ȘI TARGA
Totodată, am aflat că noul model derivat din 812 Superfast va fi disponibil și în versiune targa, urmând a fi cunoscut sub denumirea 812 Competizione A.
Din punct de vedere estetic, ambele modele propun un spoiler față redesenat, cu o parte inferioară mai proeminentă, aripioare aerodinamice la extremități și prize de aer mai mari. În cazul noului 812 Competizione, luneta a fost înlocuită de un panou confecționat din fibră de carbon, iar 812 Competizione A are un compartiment de stocare pentru plafonul retractabil.
Difuzorul de aer a crescut în dimensiuni, iar sistemul de evacuare are două terminații dreptunghiulare (versiunea obișnuită are 4 rotunde).
Ferrari a folosit multă fibră de carbon pentru caroserie și, opțional, clienții pot opta pentru un set de jante din carbon, acestea fiind cu 3.7 kilograme mai ușoare decât cele forjate.
Masa proprie a noului 812 Competizione poate ajunge la 1.487 de kilograme, dacă sunt bifate toate componentele opționale din materiale ușoare.V12 CU 830 DE CAI PUTERE
Ambele vin echipate cu motorul V12 de 6.5 litri, aspirat natural. După câteva îmbunătățiri, inclusiv o admisie revizuită, acesta a ajuns să dezvolte 830 de cai putere (+30) la 9.250 de rotații pe minut și 692 Nm la 7.000 rpm.
De asemenea, pentru un plus de manevrabilitate, cele două au un sistem de direcție integrală (virează și roțile din spate).
Și transmisia automată, cu șapte trepte și dublu ambreiaj, a fost recalibrată astfel că schimbările rapoartelor sunt cu 5% mai rapide. În aceste condiții, Ferrari 812 Competizione atinge 100 de km/h în doar 2.85 secunde, iar repriza 0-200 km/h durează 7.5 secunde. Viteza maximă este de peste 340 km/h. Italienii nu au dezvăluit performanțele versiunii targa.
Noile 812 Competizione și Competizione A vor fi produse într-un număr limitat de exemplare, dar constructorul de la Maranello nu a precizat exact câte unități vor părăsi linia de asamblare.
via Ferrari
Da' cine-a aflat de masa de biliard de la Bugatti?
Imi permit o reformulare: Undeva in lume inca se mai produc "Vise pe roti". Masini fac restul.
Felicitari Ferrari !