OFICIAL: Ferrari 599 GTO - cel mai rapid Ferrari de strada din istorie!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Ferrari a dezvaluit astazi unul dintre cele mai performante modele din istoria sa. Este vorba despre mult asteptatul 599 GTO, bazat pe modelul cu acelasi prefix 599 GTB Fiorano.
Supercarul adopta acelasi motor V12 cu o capacitate de 6 litri, care a fost insa modificat pentru a dezvolta 670 de cai putere la 8250 de rotatii pe minut. Puterea a crescut cu 50 de cai multumita noului sistem de aspiratie iar exploatarea resurselor, inclusiv a cuplului de 620 de Nm la 6500 de rotatii, a fost posibila multumita transmisiei F1 cu sase rapoarte capabile sa schimbe treptele de viteza in numai 50 de milisecunde. Unitatea cu 12 cilindri in V promite un consum mediu de 17.5 litri/100 de kilometri si emisii de 411 g/km, motorul ridicandu-se la nivelul noilor norme Euro 5.
Ferrari si-a indreptat atentia si asupra masei totale, reusind sa supuna supercarul unui intens proces de slabire. Dieta a adus noul 599 GTO la o greutate de numai 1495 de kilograme, ceea ce face ca raportul masa/putere sa atinga o valoare excelenta: 2.23.
O asemenea ecuatie promite performante de invidiat: sprintul de la 0 la 100 de km/h se realizeaza in 3.35 de secunde iar viteza maxima depaseste 335 de km/h.Procesul de reducere a masei totale a dus la folosirea unor materiale compozite foarte usoare si la reducerea suprafetei vitrate, ceea ce se traduce printr-un design nou, mult mai aplecat inspre performanta. Nota individuala este insa data in mare parte de kitul aerodinamic pregatit de italieni, derivat de la fratele 599XX. Spoilerul a fost revizuit pentru a inghiti o cantitate mai mare de aer, capota a primit fante de aer, pragurile laterale de asemenea iar posteriorul s-a modificat radical prin introducerea unui deflector urias.
Noul 599 GTO are meritul de a introduce si o serie de inovatii tehnologice pe piata supercarurilor. Ne referim aici la cea de-a doua generatie a franelor din carbon ceramic cu o suprafata de protectie, capabil sa sporeasca eficienta aerodinamica si sa imbunatateasca racirea. Imbunatatirea sistemului de franare ajuta noul 599 GTO sa opreasca de la 0 la 100 de km/h in doar 32.5 metri.
Supercarul propune si o noua suspensie magnetica, dusa la limita pentru o utilizare cat mai normala pe sosea. In plus, Michelin a pregatit un set de cauciucuri noi, botezate Supersport, cu dimensiuni de 285/30 ZR20 pe fata si 315/35 ZR 20 pe spate. Inginerii italieni au modificat si directia pentru un raspuns mult mai prompt, iar controlul tractiunii F1-Trac vine intr-o versiune evoluata.La interior, modelul exclusivist vine cu o interfata de comunicare imbunatatita VRE (Virtual Race Engineer), care transmite constant soferului informatii despre nivelul prestatiilor pe circuit. Nici celebrul "manettino" nu a scapat de modificari, inginerii inlocuind functia ICE cu cea CT-Off.
Noul supercar italian va fi construit in doar 599 de exemplare, fiecare capabil sa parcurga circuitul de la Fiorano intr-un timp de 1 minut si 24 de secunde. Prima aparitie live a noului 599 GTO va avea loc la Salonul Auto de la Beijing, unde Ferrari va anunta si pretul de pornire.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Ferrari in Romania
-
Ferrari 488 GTB Preţ: n/a €
-
Ferrari 488 Spider Preţ: n/a €
-
Ferrari 812 Superfast Preţ: n/a €
-
Ferrari California T Preţ: n/a €
-
Ferrari GTC4 Lusso Preţ: n/a €
-
Ferrari GTC4 Lusso T Preţ: n/a €
-
Ferrari LaFerrari Preţ: n/a €
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
... mai avem de asteptat sa apara un kit turbo si sa scoata 1000 de cai :)
ce sa faci cu 1000 de cp cand masina e optimizata pentru a da randament maxim sub configuratia initiala. Daca ajungi la 1000 de cp, tre´ sa imbunatatesti si restul masinii (sasiu, frane, directie etc.)
ganditi si voi inainte sa postati.
adevarul este ca o ironie un pic mai subtila nu poate sa-ti aduca beneficii intr-o tara plina de giboni...
k autostrada soarelui e tot un fel de drum de tara, are denivelari in prostie si il loc sa repare ei pun indicatoare cu reducerea vitezei.
sincer, mi se pare cel mai reusit Ferrari de pana acum, in primul rand la aspect iar apoi ca performante e clar.
Da... daca traiesti in Italia sau Germania merita sa-ti iei asa ceva, dar pt "autostrazile" noastre care costa nuj cate zeci de milioane de euro km... si care zici ca's facute de cei de la "DOTS" (sa nu facem publicitate) adica pline de "dots" mai mari... :)) nai unde si nici cu ce.
De asta mor si zeci de motociclisti saracii ... dau 2 mii de euro pe o jucarie frumusica , ca ei nu au bani de ferrari, si le-o dau oleaca cand soseaua e libera si nu-i vede nimeni... si sfarsesc bucati aruncati la zeci de metrii de o groapa pe care nu au vazut-o...
Stiti cand o sa ne permitem Ferrari? ? ?
Peste 500 de ani cand Romania o sa ajunga la nivelul de azi al Germaniei.
Toata stima!
http://www.desktopmachine.com/cars/12-Ferrari%20wallpapers.html
cat de misto suna..... :D
cat de misto suna..... :D
Hai ca m-ai facut sa rad, si chiar aveam nevoie.
Punem pariu ca romanii (in curand, rrromanii) n-or sa ajunga pana la sfarsitul lumii la nivelul Germaniei?
In schimb, la ce emigranti trimitem Germaniei, sigur vor ajunge ei la nivelul Romaniei in 500 de ani.
si normal ca nu poti sa ii adaugi cateva sute de cai in plus fara sa schimbi nimica altceva, nu stiu nici eu ce dar sigur trebuie ceva, mai ales ca e gandita pt o anumita putere, asta ca sa nu esueze in anumite privinte. si pana la urma la ce te ajuta 1000 de cai? sa prinzi primul pom? pe langa ca nu ai unde sa ii folosesti nici nu prea are cine sa ii tina in frau.
intrati aici sa vedeti ceva adevarat