Esential
4.5 | secunde ii sunt necesare noului Citroen GQ pentru a atinge 100 de km/h, cu start de pe loc. |
80 | de g/km emite noul Citroen GQ. |
4.5 | secunde ii sunt necesare noului Citroen GQ pentru a atinge 100 de km/h, cu start de pe loc. |
80 | de g/km emite noul Citroen GQ. |
Desi a expus deja doua concepte futuristice noi in cadrul Salonului Auto de la Geneva, Citroen nu se cuminteste. Constructorul francez vrea cu tot dinadinsul sa impresioneze si o face si de aceasta data cu un nou concept, botezat GQ si "destinat sa ofere o experienta deosebita barbatilor."
Noutatea absoluta o reprezinta trenul de propulsie hibrid, ascuns sub caroseria robusta, care include un motor pe benzina de 1.6 litri, cu patru cilindri si injectie directa, ajutat de o unitate electrica. Resursele ii permit conceptului sa accelereze de la 0 la 100 de km/h in doar 4.5 secunde si sa atinga o viteza maxima de 250 km/h, performante comparabile cu cele ale unui model de performanta. Chiar si asa, modelul nu face compromisuri in materie de emisii, valoarea oficiala anuntata de producator fiind de numai 80 g/km.
Francezii au fost destul de zgarciti in ceea ce priveste detaliile, lasand sa se inteleaga doar ca exercitiul de design, creat in colaborare cu revista GQ, nu va avea o finalitate concreta, adica un produs de serie.
Liniile conceptului au fost trasate de editorul Dylan Jones, iar masina a prins viata in mainile echipei lui Mark Lloyd, omul care a desenat si DS3.
via | autocar
Pacat ca economia nu poate sustine introducerea pe piata a unui astfel de "concept" ... probabil banii ceruti de PSA pt masina ar pune oamenii pe fuga , asta daca ar avea vre-odata intentia de a comercializa asa ceva ( evident nu, cum reiese si din articol :P )
Dar cat timp e un concept ...