OFICIAL: Faceti cunostinta cu primul Mercedes Vito electric!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Mercedes a profitat de reunirea tuturor ministrilor europeni ai economiei, in cadrul unui eveniment din Spania, pentru a dezvalui primul sau vehicul electric bazat pe modelul Vito. Versiunea ecologica a modelului utilitar se va produce in doar 100 de exemplare, destinate unui numar de 20 de clienti, ce vor folosi masina in interiorul propriilor flote, luand astfel parte la un test global.
Tehnologia dezvoltata de inginerii germani a fost proiectata pentru a fi utilizata doar pe Vito si include o baterie litiu-ion de 32 de kWh, capabila sa tina in viata un motor electric de 120 de cai putere. In conditiile in care viteza maxima nu depaseste 80 de km/h, fiind limitata electronic, autonomia versiunii ecologice poate atinge 130 de kilometri.
Desi a dat nastere unei versiuni concept, Mercedes a pastrat toate elementele de siguranta ale versiunii de serie: airbaguri, ABS, ESP si ASR. In plus, instalarea trenului de rulare ecologic nu afecteaza spatiul de incarcare al utilitarei.
Cele 100 de exemplare electrice vor lua nastere in interiorul uzinei spaniole Vitoria, alaturi de versiunile standard ale modelului german.
via | autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Cam toti constructorii apeleaza la aceasta strategie de testare, lucru foarte ok, dar tot aceiasi constructori dupa ce se termina programul de teste nu lanseaza o versiune finala pe piata, aici se rupe firul si nu inteleg de ce. Tesla nu s-a chinuit atat si nu am auzit vre-o stire reala ca au probleme cu masinile elecrice pe care le vand acum (nu comentati emisiuntea TOP Gear cu testul facut la TESLA ca a fost un fiasco si-au cerut si ei scuze).
Poate ma lamureste cineva de ce se rupe firul de la testare la productie, si nu as vrea un raspuns vis-a-vis de pret ca stiu povestea sunt scumpe dar si alte masini sunt si se cumpara, este cerere pe piata de asa ceva.
Energia electrică pentru încărcarea bateriilor poate fi obţinută prin multe metode, inclusiv ecologice, oriunde pe glob. Petroliştii însă, vor să ţină captivă industria auto prin descurajarea utilizării altor surse de energie decât combustibilii fosili.
Lobby-ul facut de petrolisti exista si stiam de el si nu se refera doar la autotumobilul electric. Fac lobby imotriva la tot ceea ce este verde, eoliene, fotovoltaice si mai ales hidrogen, pentru ca ii cam sperie perspectivele.
Chiar daca unii dintre petrolisti s-au apucat dor pentru imagine sa produca hidrogen cu ajutorul energiei fotovoltaice (Shell parca in Arabia Saudita, nu sunt sigur daca am retinut firma informatia e cam veche in mintea mea), tot din petrol vor trai inca multi ani si nu sunt interesati sa promoveze asa ceva.
Inca o data multumesc de raspuns chiar uitasem de petrolisti.
Daca vrei un site de stiri pentru masini hybride si electrice cu o comunitate ok poti incerca: www.hybridcars.com