Esential
7.1 | litri la 100 de kilometri consumă în ciclu mediu versiunea SLK350. |
5.6 | secunde îi sunt necesare noului SLK350 pentru a atinge 100 de km/h. |
7.1 | litri la 100 de kilometri consumă în ciclu mediu versiunea SLK350. |
5.6 | secunde îi sunt necesare noului SLK350 pentru a atinge 100 de km/h. |
Mercedes îşi propune să înceapă noul an cu dreptul, fanii constructorului german urmând să facă cunoştinţă luna aceasta cu noua generaţie a modelului SLK. Programat să debuteze live în cadrul ceremoniilor care marchează împlinirea a 125 de ani de existenţă Mercedes, roadsterul propune publicului o platformă nouă, o versiune diesel şi un şasiu orientat mai mult către sportivitate.
Designul a evoluat simţitor, împrumutând o serie de elemente estetice ale fratelui mai mare, SLS AMG, apreciat deja de publicul din întreaga lume. Roadsterul rămâne conservator şi păstrează acoperişul hard-top, echipat acum cu un panou vitrat electromagnetic, ce îşi poate schimba transparenţa prin simpla apăsare a unui buton.
Interiorul nu se abate de la liniile fratelui mai mare SLS, păstrând guri de ventilaţie distincte, instrumente de bord noi şi un nivel de echipare cu mult superior vechii generaţii.
Sub capota roadsterului din Stuttgart îşi vor face loc trei versiuni pe benzină.
Entry-level-ul şi versiunea de mijloc vor fi motorizate de aceeaşi unitate de 1.8 litri, în două variante de putere: prima oferă 185 de cai putere şi se regăseşte sub indicativul SLK200, iar a doua ascunde 205 cai sub logo-ul SLK250. Versiunea entry-level este echipată cu o transmisie manuală cu şase trepte şi se poate lăuda cu o acceleraţie de la 0 la 100 de km/h în doar 7 secunde.Vârful de gamă va fi asigurat de versiunea SLK350, pusă în mişcare de un propulsor V6, cu injecţie directă şi o capacitate de 3.5 litri, capabil să livreze o putere totală de 305 cai. Motorul este asistat de o transmisie automată cu şapte rapoarte, capabilă să propulseze modelul de la 0 la 100 de km/h în doar 5.6 secunde.
Inginerii din Stuttgart au adăugat reţetei şi o serie de modificări menite să reducă consumul, printre care şi un sistem start-stop, ceea ce face ca, în ciclu mediu, consumul să se oprească la doar 7.1 litri/100 de kilometri.
Noutatea absolută în gama de motorizări este unitatea diesel de 2.1 litri, bi-turbo, cu patru cilindri, capabilă să ofere 205 cai putere.
Pe viitor, publicul ar putea primi şi un urmaş al versiunii SLK55, pus în mişcare de motorul V8, semnat de divizia AMG, responsabil pentru producerea a 428 de cai putere.
via | Mercedes
Ii frumos modelul dar Z4 arata mai bine.
Ăla cu oglinzile care nu face diferenţa între Nume şi Subiect este pe dinafară.
in rest.......jos palaria.....interioru absolut superb....
Modelul SLK anterior, jalnic!
Daca nu arat ca Van Damme, imbracat in pantaloni de piele si gel pe parul pieptanat pe spate, nu ma suporta masina aia!
BMW domina aproape tot pana la S-class
Seria 5 F10 , X5 , Z4 seria 3 ,
Z4 arata cu mult mai bine ca noul SLK , ma asteptam la mai mult de la Marca din Stuttgart ...
Z4 arata SUPERB e un vis sa ai asa o masina perfecta .