OFICIAL: Facelift prematur pentru Honda Insight
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Văzut ca un rival destul de timid al mult mai titratului Toyota Prius, japonezul Honda Insight a primit o serie de reacţii negative din partea criticilor. Constructorul japonez şi-a notat obiecţiile, şi la mai bine de un an de la lansarea oficială, Insight are deja un facelift, menit să corecteze erorile iniţiale.
Inginerii niponi au încercat să revizuiască în primul rând suspensia pentru a oferi o ţinută de drum ceva mai fermă, stabilitate şi nu în ultimul rând manevrabilitate. Din păcate, modificările nu pot fi comandate pentru exemplarele Insight deja cumpărate, ceea ce înseamnă că cei nemulţumiţi pot cel mult să-şi achiziţioneze faceliftul.
Deşi exteriorul nu aduce cu sine nici o modificare notabilă, interiorul a fost revizuit, ţinând cont de observaţiile clienţilor. Planşa de bord şi tapiţeria au primit aceeaşi culoare pentru a oferi un aspect uniform, materialele au crescut calitativ, plasticul a devenit mai prietenos, gurile de ventillaţie au primit un ornament cromat iar panourile uşilor unul argintiu.
Nivelurile de echipare s-au îmbogăţit şi cu senzori de parcare, în timp ce clienţii mai pretenţioşi au acum şi o versiune de top, care include navigaţie prin satelit şi tapiţerie din piele.Faceliftul lui Insight va sosi în Europa în această toamnă, japonezii grăbindu-se astfel să servească publicului o reţetă hibridă mai atent pregătită.
via | autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Cu ocazia Bharat Mobility Expo, MG a lansat modelul Majestor în India. Este vorba despre un SUV, de mari dimensiuni, poziționat în vârful portofoliului de modele destinate acestei piețe. (20.01)
-
Mercedes-Benz pregătește revenirea pe piață a Clasei S Coupe. Noul model poate fi văzut deja într-o serie de imagini patent, iar acesta ar urma să fie produs în serie limitată. (20.01)
-
Skoda a lansat o nouă motorizare pentru varianta hatch a lui Superb. Noua motorizare este o unitate hibridă cu încărcare la priză, care promite să ofere o autonomie electrică de peste 120 de kilometri. (17.01)
- Noua Skoda Superb Hatch, acum și în versiune PHEV: autonomie electrică de peste 120 km
- Toyota este cel mai valoros brand auto. Mercedes-Benz și Grupul Hyundai, pe podium
- Primele imagini neoficiale cu Mercedes-Benz Clasa S Coupe
- Ce debutează prin alte părți: MG Majestor este un SUV, cu o lungime de 5 metri, pentru India
- Fiat a rămas vedeta Stellantis și în 2024: cea mai vândută marcă din portofoliu
Honda ar tb sa dea drumul la investitii in tehnologie noua, nu sa ramana de caruta si sa fie depasiti tehnologic de Hyundai.