OFICIAL: Dacia YAV III Concept by Hymer
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Cu doar trei saptamani inaintea debutului celui mai mare salon auto al finalului de an, cel de la Frankfurt, compania germana Hymer a prezentat la Salonul de Vehicule Turistice de la Dusseldorf un concept inedit, bazat pe Dacia Logan MCV. Este vorba de prototipul Dacia Young Activity Van III (YAV III).
Dacia YAV III are la baza versiunea cu cinci locuri a lui Logan MCV si este conceput de Hymer, un producator german specializat in crearea si productia de masini pentru camping. Acesta va dezvolta ulterior cateva exemplare ale modelului de serie, urmand sa produca mai multe daca cererea va fi ridicata in continuare. Versiunea de productie a lui YAV III va fi dedicata mai ales pietei din Germania, una dintre tarile carora Dacia le datoreaza parcursul excelent in vanzari din ultima perioada.
Dacia YAV III iese in evidenta prin caracterul sau multifunctional la interior, modularitatea de care da dovada habitaclul fiind pe placul celor care vor sa se orienteze spre un vehicul de tip rulota, dar care ramane la dimensiuni exterioare reduse.
YAV III ofera o multime de moduri de compartimentare a scaunelor/banchetei/canapelei din interior, dar vine si cu o mini-bucatarie si cu posibilitatea de a gazdui pe timp de noapte o intreaga familie, cu paturi de marime medie pentru doi adulti si doi copii. Marea "gaselnita" a modelului dezvoltat in colaborare de Dacia si Hymer este bancheta posterioara pivotanta care se transforma din canapea in pat, in functie de dorinte si de momentul zilei.Asa cum am vazut si in primele imagini aparute pe internet saptamana trecuta, una dintre cele mai interesante trasaturi ale noului Dacia YAV III este portbagajul escamotabil amplasat pe acoperis. Odata deschis, portbagajul le ofera clientilor un cort in care pot dormi alte doua persoane.
Pretul versiunii de serie, care va fi lansata la mijlocul anului viitor, va fi de circa 15.000 de euro.
via | Dacia
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Dacia in Romania
-
Dacia Dokker Preţ: 9.250 - 14.400 €
-
Dacia Dokker Stepway facelift Preţ: 12.300 - 14.200 €
-
Dacia Dokker Van facelift Preţ: 9.280 - 11.880 €
-
Dacia Duster Preţ: n/a - 18.950 €
-
Dacia Lodgy Preţ: 9.500 - 15.450 €
-
Dacia Lodgy Stepway facelift Preţ: 12.900 - 15.350 €
-
Dacia Logan facelift Preţ: 6.950 - 12.650 €
-
Dacia Logan MCV facelift Preţ: 7.900 - 13.650 €
-
Dacia Logan MCV Stepway Preţ: 12.090 - 13.990 €
-
Dacia Sandero facelift Preţ: 7.150 - 13.300 €
-
Dacia Sandero Stepway 2020 Preţ: n/a €
-
Dacia Sandero Stepway facelift Preţ: 11.200 - 13.600 €
Ultimele stiri din Concepte
-
Compania britanică Evice a lansat prototipul XP1, o reinterpretare modernă pentru clasicul model Rolls-Royce Silver Shadow. XP1 este complet electric, are 400 de cai și o autonomie de peste 320 de kilometri. (17.12)
-
Dacia a dezvăluit o ediție specială pentru modelul Duster, inspirat din legendarul Raliu Dakar. Acesta este un concept unicat realizat ca un omagiu pentru participarea mărcii românești la Dakar. (06.12)
-
Jaguar a prezentat oficial noul concept Type 00. Acesta anunță startul noii epoci electrice pentru marca britanică, precum și primul model de serie din noua eră a brand-ului, care va fi lansat în 2025. (03.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
La 15000 euro gasesti ceva sh de 2-3 ani mult mai spatios si mai atragator !
Nu mi-as lua asa ceva!
or mai fi lucrat la trenul de rulare?
Unde sunt primele doua?
Dar in rest ok
sa vedem daca si apare si atunci o sa conteze amanuntele. pt un excursionist amator de camping si nu de hotel este ideala
Carpele alea atarnate de toate geamurile cu siguranta nu si-ar demonstra "fiabilitatea" in contextul masinii de vacanta frecate pe toate meleagurile zi de zi iar spatiul interior e dea dreptul penibil, o jumatate de saltea si un taburet..cam asta iese.
Pe plafon nu mi-am dat seama daca e un portbagaj, o barca sau un eleron cat china. Foarte trist.
Un Logan Pick-Up carosat cu o saltea pe podea si spatiu de depozitare in partea superioara ar fi o solutie mai buna si mai ieftina pentru orice doritor de aventuri cu Dacia... Sau un MCV cu scaunele lasate acasa si inlocuite de orice saltea gasesti prin casa...
Ce proiect Penibil! Mai bine vindeau un Logan + un cort gratis...
Exista o vorba din batrani: "Prostul da nu-i fudul parca nu e prost destul". Succes la dormit in jegul altora daca o masina noua nu va place.
sa dai 15.000 pentru asa ceva, e strigator la cer...........
daca ramane ca si concept, e ok.........dar nu se merita.
Chiar daca nu este un produs frumos ca desen este un produs frumos de pus in practica.
Succes
NU inteleg cui se adreseaza acest tip de MCV....poate ma ajutati voi...
MCV este o masina foarte spatioasa pentru clasa ei, iar la 15.000 de euro, modificarile isi merita fiecare banut !
Pai la 12.550 euro ( cu reducere ajunge la 12150 euro in perioada asta ) este cel mai scump MCV ce poate transporta 7 pasageri...
iar YAV 3 costa 15.000 :)
care-i spilul pana la urma ???
ce conditii ai in rulota si cum stai in YAV ???
Pleaca ma cu rulota ta! =)) creier de gaina, cu ce o tragi? nu trebuie sa dai banii si pe o masina cu putere suficienta?
Asta e solutia cea mai buna de mobilitate, confort si consum
< rulota noua 8-10.000 euro ( 4 locuri + dotari super ) + masina noua ( logan ) = 15-17.000 euro.
> ???
sau o luam altfel, ca voi, astia cu pitici pe creier, intelegeti mai greu :
rulota SH + masina buna = 4000 + 11000 euro = 15.000 euro = YAV 3
ati inteles ???
daca pleci cu sotia si 2 copii, unde stai ???
sau mergi cu iubita si vrei intimitate ???
off...........
Gasesti un ACCORD super la 3990:
< http://cautare.mobile.ro/vehicule/showDetails.html?id=120626998&__lp=24&scopeId=C&sortOption.sortBy=creationTime&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelId=2&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&maxPrice=5001&siteId=ROMANIA&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=ro&pageNumber=1 >
si lista poate continua...............off, cultura asta auto !!!
Adio! calatorie sprancenata cu in rulota ta trasa de accord! :))
cand vad niste comentari ca e bn ce au fcaut asti de la daci ma bufneste un ras poi ce au facut ma au luat un VAN si au pus un cosciug pe el si 2 perne inauntru WOW mare concept asta e pierdere de timp cine naiba ar cumpara asa ceva voi nu ganditi deloc, chiar daca ar vrea cineva un asemene model si ar lua un model stock si lar modifica dupa muschi lui Cica concept ce concept e esta ce aduce in plus un coltar o perna si un cosciug asta e concept ce e nou in chestia asta un concept este o inovatie ceva in plus
Decat sa faca prosti din aste mai bn ar inova si ei la motoarele alea ca sunt inbatranite de timp si sa lase chestile fara rost la o parte
Sau sa modifice si ei interiorul ala vechi de 7 ani gasit pe toate modelel dacia de la primu logan pana la stepway
On topic
Ideea e bună și nici măcar nu e a celor de la Dacia, așa că mai citiți, cei care dați așa tare în ei.
1. nu sunt impotriva ideii de rulota. Cel mai probabil cand multi dintre forumistii din zona se jucau cu "jucaria" in tarana eu dormeam intr-o astfel de "casuta". Avantajele rulotei sunt induscutabile. Dar asa cum ziceam....
2. YAV este un COMPROMIS. Cand ai 2-3 copii (cum ziceai tu) nu nu ai nici 20 de ani si nici nu te scobesti in fiecare zi in buzunare dupa niste marunt sa cumperi copilului un iaurt pentru pranz. Masina asta este dedicata exact varstei in care ti se cam flutura de confort si tot restu. E o solutie TEMPORARA pana prinzi ceva cheag: te urci in dric dupa aia te urci pe munte si seara "te urci" pe prietena sa faci cei 2-3 plozi din discutie. Abia apoi, cand ai serviciu bine platit, si nevasta asemenea, te gandesti: frate, e vremea de o rulota si masina de tractare. Sau, daca te tin balamalele de o un MOTORHOME. Ceea ce fie vorba intre noi e alta mancare de peste.
Pan atunci solutia optima dar nu cea mai buna este struto-camila asta. Care, poate fi folosita si la altceva decat un WE pe un munte.
Eu am scris comentariul al in 40 de secunde nu am stat ca dvs 5 min sa scriu si sa corectez aici se fac comentarii nu "almanahe"
Cum sa dai 15.000 euro pe un COMPROMIS, si mai tarziu cumperi rulota + masina / MOTORHOME ?
NU vad logica !!!
Cumperi ACUM o rulota cu 5.000 euro ( sh, in stare buna ) + masina de 10.000 euro ( noua, sh, romaneasca, straina, de care vrei tu ) si GATA, nu mai astepti ani buni, decat doar pentru un MOTORHOME.( care e peste 35-40.000 euro nou )
Vrei sa zici ca in asa ceva faci 2-3 purandei ? Dar spatiul, ca trebuie spatiu, luminari, sampania rece, muzica de la cd-player, poate un dvd-player + TV, unde le mai pun ?
daca sotia/iubita vrea conditii decente, ce faci ?
lasand gluma deoparte, NU SE MERITA masina..........
sper sa ramana la nivelul de exercitiu de imagine.
Cum spunea mai sus < roadrunner >, cumperi o duba si-ti faci conditii super ( raman si bani )
Vrei sa spui ca anul viitor va arata mai mare, cu 4 locuri, baie, bucatarie ???
nu cred............
LEE, nu am nimic cu tine, dar nu prea poti sa ma convingi ca o rulota ar fi mai rentabila. Poate un motorhome second, dar nici aia nu ma incanta prea tare (e voluminoasa, o poti folosi numai in concediu-deci o perioada foarte scurta din an etc:)
ai avut vreodata masina?stii cum este sa mergi pe coclauri?
cu loganul poti intra pe unde nu a visat si nu a calcat vreodata unul dintre voi.(de carcotasi e vorba)
am un logan cu care ma duc la pescuit si isi face treaba foarte bine,fata de un SUV(uuuaaaahhhh)care este pretul de intretinere ptr un suv si care la logan?stiti?habar nu aveti,dar ca niste buni romani ce santeti va place sa mancati ca.....at
Arat bine masina nu zic nu, dar nu cred ca este in proiectul celor de la DACIA asa ceva.
Un adult deasupra in cort, un adult si 2 copii in habitaclu.