Dacia a lansat modelul cu zero emisii Spring în primăvara lui 2021. De atunci, peste 100.000 de clienți au optat pentru mașina electrică a producătorului de la Mioveni.
Acum, Dacia Spring a primit o nouă versiune. Denumită Spring Extreme, aceasta vine echipată, înainte de toate, cu un motor electric mai puternic, fiind capabil de 65 CP. Unitatea cu 45 CP va putea fi comandată, în continuare, alături de nivelul de echipare Essential.
Potrivit Dacia, noul Spring Extreme are și o transmisie îmbunătățită. Cu o singură încărcare, autonomia ajunge până la 220 de kilometri, în ciclul mixt WLTP, sau la 305 kilometri, în ciclul WLTP City.
Apoi, Dacia Spring Extreme introduce o nouă nuanță exterioară: Albastru Slate. Nu lipsesc o serie de elemente noi de design, majoritatea fiind vopsite în culoarea Maro Copper (capacele oglinzilor, barele de pavilion etc.).
O serie de ornamente și cusături în culoarea Maro Copper pot fi regăsite și la interior.
Reprezentanții Dacia mai transmit că, acum, nivelul de echipare Extreme este disponibil pe patru modele ale mărcii: Spring, Sandero, Duster și Jogger
Noua Dacia Spring Extreme va putea fi comandată, în Franța, din 17 ianuarie, la un preț de 22.450 de euro.
Livrările vor debuta la jumătatea anului 2023.via Dacia
E adevarat ca o crestere de putere de 45% o poti numi si extrema. Cine nu si-ar dori un up-grade (din fabrica) la propriul motor cu un astfel de castig? Dar parca e prea pretentioasa denumirea.
Cum adică ulterior???
Nivelul de echipare Extreme există, și chiar de ceva timp, și pe Sandero Stepway și pe Duster și pe Jogger. Reprezentanții Dacia nu știu ce este în curtea lor?
Ca practicalitate e f ok, nu am ce comenta. Marea problema e siguranta: daca te lovesti de ceva, te faci sarmale. Confort nu exista, materialele sunt pur si simplu de cea mai proasta calitate din cate exista.
Totul ar fi ok daca porcaria ar costa 10.000 de eur. Dar la 18.000 - 22000 de eur, mi se pare un scuipat in fata consumatorului.
Este strict sa te duci cu ea la Lidl si inapoi, mai mult nu ai ce sa faci cu troaca.
Adică va fi și pe Spring, fără a nega ceea ce oricine poate verifica în 20 secunde, că este deja pe celelalte.
Probabil că aici pe automarket este vorba doar de o exprimare neglijentă, fără a verifica cineva pe site-ul Dacia.
Le scapă lor altele mai grave, darămite așa un mizilic.
Oau, 43% mai multa putere 20 cp dintr-un foc, formidabil!
Si totul la acelasi pret, fabulos!
Bravo, haideti cu 43% in plus si la baterie si gata, a inchis la non-stop!
la 13.01.2023, 15:04
Ai probleme grave. Te faci de râs. Şi dacă crezi că mă afectezi , influenţezi sau mai ştiu eu ce, te înşeli amarnic.
Patetic.
PS despre articol:
Dacia Spring este eminamente o maşină doar de oraş (sau drumuri judeţene, maxim naţionale).
Am dreptate bateria ii inportanta
39 kw ar fi bonba!!!!
Se pare că lotul pe decembrie a mers cel mai puțin, dar eroarea apare și la alții.
Dacă știți voi vreo mașină care se strică după 8 km, dați exemple. :)
Am cumparat-o cu 8.000 eruo prin Rabla+, ca a doua masina, am zis sa pastrez o masina pe benzina pt. drumuri mai lungi. Ciudat e ca masina pe benzina am mai folosit-o doar o data in cele 4 luni de cand am Spring-ul (in concediu la mare). In rest, doar am mai pornit-o la 2 saptamani sa nu i se duca bateria. Am mers si drumuri de 150 km dus-intors, fara probleme, cu o incarcare la destinatie. Ca masina de oras e absolut perfecta, te strecori, parchezi usor, are portbagaj de 290l si 600 daca rabatezi bancheta. Nu mai mesteci continuu in cutia de viteze, bagi in Drive si atat, se conduce extraordinar de usor. Nici nu simt nevoia de mai mult decat cei 45 CP, 65 mi se par chiar prea multi, daca asta scade autonomia, care la mine nu a scazut nici macar iarna (care e ca primavara) sub 200 km.
Per total:
- este o masina ok doar daca ai stai la curte si ai unde sa o incarci ca ai statie acasa. E bine sa ai statie de incarcat.
- Nu este masina de drum intins ! Am mers cu ea la Ploiesti si la Brasov, dar nu e comoda deloc.
- Este masina doar de oras. Poate eventual si ilfov. Am prieteni in Adunatii copaceni Giurgiu si am fost cu ea acolo, merge. Pentru oras, cumparaturi, firme de curierat si prestari servicii este optima. Daca vrei mai mult...ia-ti Tesla. Dar de ce vei fi dezamagit de Spring, vei fi si mai dezamagit de Tesla. Mie, Tesla mioritica ( a se citi dacia spring) imi place, iar cine zice ce troaca e Dacia, e cel care isi ia toate cazanele si tarabele din targ.
Ia sa mai lasam fitele.