- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Intern
Ultimele stiri din Intern
-
Galeria Țiriac Collection, cea mai mare colecție privată de automobile din România, tocmai a primit două exponate noi. Este vorba despre două modele Porsche 911, dintre care unul este GT3 R Rennsport, un model produs în doar 77 de exemplare. (04.12)
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România, vânzările de mașini noi în România au scăzut cu 8 în luna noiembrie. Pentru ultimele 11 luni, vânzările au rămas în creștere față de anul trecut. (02.12)
-
Un nou studiu al pieței de mașini second hand din țara noastră arată că mai multe mașini au trecut prin mai mult de două schimbări de proprietar. Există cazuri în care mai multe mașini au trecut prin mâinile a nu mai puțin de 24 de proprietari diferiți pe parcursul vieții acestora. (28.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
OFICIAL: Dacia Sandero este Masina Anului in Romania
asta este suntem obisnuiti cu asa ceva
Romani nu mai cumparati dacia si nici renault care este tot acelasi lucru sunt multe marci care au preturi reduse de exemplu gama fiat, kia daca tot vreti o masina noua mai ieftina
Ce ziceti, nu au cei de la Dacia cele mai tari PILE din lumea asta? Pt ei se schimba legile! mai surprinde ca au castigat un concurs care sigur il castigau?
Vreau sa vad ce urmeaza....
Daca v-ati gandit ca faceti un bine economiei romanesti in conditii de criza v-ati inselat amarnic.Nu ati facut decat sa va umiliti si sa dovediti inca o data ca nu sunteti in stare sa scrieti(votai) decat pe bani.
RUSINE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fiti amabili, ziaristii de la Äutomarket" si publicati in detaliu criteriile de departajare pentru cel putin o comparatie intre Insignia si Sandero. Asa, de curiozitate. Macar sa nu credem ca ati primit o spaguta de la Renault.
Asta e parerea mea si sper sa fie luata ca atare.
Pentru ca multi dintre cei prezenti in juriu au ales a doua varianta, Sandero a iesit Masina Anului.
Foarte sincer: sunt in presa auto de patru ani, dupa ce am activat in radio si apoi, pentru un an, la Academia Catavencu. Dumnezeu mi-e martor, si acest lucru poate fi confirmat de oricine din presa, dintre importatori sau dealeri: nu e vorba de "spaga", "spaguta", "mita" si asa mai departe. Aceste cuvinte sunt utilizate in general de utilizatori/useri/vizitatori pentru ca acestia sa-si argumenteze opinia, uneori diferita de cea a jurnalistilor. Daca acestia au o alta parere, nu inseamna ca la mijloc a existat ceva, orice. Pur si simplu opiniile nu converg. Din aceasta cauza pe strada exista 200 de modele auto, nu doar unul sau doua. Criteriile sunt diferite.
Personal, am votat asa cum am considerat ca trebuie sa fie topul masinilor prezente in Romania. Am incercat sa scot - atat cat se poate - criteriul subiectiv din calcul. Nu ne iese intotdeauna, insa TREBUIE sa iti iasa chestia cu integritatea.
@Leon: Nu am votat Sandero pe primul loc, pentru ca am considerat ca avantajele modelului Dacia - unele importante raportate la piata noastra - nu ii confera modelului romanesc un avantaj impotriva a cel putin trei dintre concurentii sai. In grila pe care am predat-o presedintelui juriului, Sandero s-a aflat pe locul al patrulea. Se poate verifica acest lucru pe linkul care duce spre punctajele fiecarui jurnalist.
Grila detaliata a fiecarui membru al juriului nu se poate publica pe Automarket, pentru ca fiecare ii apartine fiecarui jurnalist. Daca vorbim strict de votul meu in Masina Anului, va repet, sunt mai mult decat bucuros sa va justific alegerile pe Blog. Il gasiti pe acest site.
Multumesc.
ideea e simpla nu cred ca au luat tot spaguta dar cei care au dat punctajul mare cred ca au luat si au oferit o siguranta pentru a iesi dacia masina anului nu ca ar avea o importanta pentru mine acest premium mi se pare inutil.
Apoi am observat ca au fost ziaristi de la FHM Caesar si asa mai departe ce pregatire au ceio de la aceste reviste sa poata sa dea un vot mai bine votau oamenii asa cum se intampla pe un site de specialitate unde Honda acord este pe primul loc la mare distanta
Am mai spus si mai spun inca odata nu e prost ala care da ci ala care cumpara. Daca taxa sa triplat acum romanii nu au alta posibilitate si se duc sa cumpere dacia daca ar fi un pic mai originali nu ar mai cumpara tehnologia anului 1995 si ar face sacrificii si si-ar lua ceva mai bun
Daca ar fi dupa neavizatii care nu inteleg nimic, si care comenteaza pe forumuri probabil ca Masina Anului in romania ar fi un Lamborghini.
Nu cred ca Opel Insignia sau Citroen C5 o sa se vanda in numere mari in Romania.
Chiar credeti ca tti avem 4 clase si suntem traiti in debara?RUSINE
Din punctul meu de vedere cand sa votat sa tinut foarte mult cont de impactul pe care la avut Dacia Sandero in momentul lansarii pe piata din ROMANIA (nu Franta, nu Palestina), un alt criteriu important a fost si raportul calitate/pret (cu bani putini cumperi o masina destul de buna, cu 3 stele obtinute la testele de siguranta). Anul trecut cand Kia Ceed a luat titlul avea in competitie masini mai bine cotate de presa din strainatate, si a avut si el in competitie Opel, Peugeot sau Fiat 500 - masina anului in Europa.
Vreau sa inteleg si sa cred ca toti cei care ati scris mai sus nu au nici o treaba cu domeniul auto si mai mult decat atat se incadreaza in proverbul " Pisisca daca nu ajunge la carnati, spune ca PUTE"!
Sfatul meu pentru voi este inainte sa vorbiti de rau pe cineva sau ceva sa va informati.
- In primul rand, MA (masina anului) in Romania se refera la o masina apreciata din toate punctele de vedere de catre presa DIN ROMANIA, ptr piata DIN ROMANIA si intr-un mod cat mai obiectiv posibil
- Daca Insignia, Accord si Mazda 6 sunt niste limuzine excelente - si sunt de acord cu asta - nu inseamna automat ca trebuie sa castige toate premiile indiferent de concurenta ! Degeaba e Accord Executive 2.4 30 000 EUR iar ce primesti e calitate pura, daca SI-O PERMIT DOAR UNII!!
- COTY e un premiu european ce tine cont de calitatile, designul si utilitatea unei masini nominalizate .. si cea care intruneste anumite standarde castiga, MA e un premiu local .. pentru o masina ce are toate sansele sa ajunga atat la oameni cu multi bani cat si la cei cu venituri modeste
- In final, cred ca e o ipocrizie la romani, in special la majoritatea ce scrie aici ... pun pariu ca nici nu va permiteti o Sandero 1.6 cu banii jos, dar de criticat primii.
- Dacia/Sandero pentru RO in acest moment nu e doar masina cu 4 roti si 2 faruri, reprezinta si un brand de tara, si o salvare pentru balanta de plati deoarece se fac multe exporturi, un acces facil la mobilitate prin pret samd.
- OK, nationalism din parti, dar macar mandria ca masinile astea care se vand ca painea calda la export sunt facute in tara noastra ar trebui sa existe! FIAT era o marca varza 100 %, vechiul punto, marea, samd erau varza totala .. si totusi vad sute si mii de astfel de masini aici, adica oamenii au incredere in marca desi se strica des, nu sunt comode samd - asta inseamna ca sunt mandi de marca lor nationala!
- in Italia Sandero, MCV sunt vazute ca fiind masini foarte atractive, S. se da ca premii in Hypermarketuri, se testeaza in marile reviste auto si este f bine vazuta, deja am vazut o groaza peste tot .. atat cu GPL cat si fara - pot pune si poze daca automarket vrea.
Bravo Dacia, Bravo Renault .. e un premiu meritat !
Cat despre cuvintele urate pe care le folosesti, ar trebui sa incerci sa te mai controlezi; si inca un lucru si am incheiat ( pentru ca eu trebuie sa muncesc, nu am avut norocul tau sa am firma): NICODATA SA NU SPUI NICIODATA!
Nu pricep: trebuie aleasa Dacia ca Masina Anului pentru ca "este painea multor oameni"? CICI esti ori sarac cu Duhul, ori ai actiuni la Dacia (auzi la el, 'Dacia noastra'!) ori ....lucrezi la ei (si stai intr-un post caldut, pe o gramada de bani nemunciti!)! Si inca ceva: incearca si tu sa te exprimi cu mai putine greseli!
Iar despre RAZVAN, ce sa zic...Cred ca e la fel ca tine, dar are salariul mai mare; ...e un pic mai informat!
2.Ca sa vedeti ce minte de kkt au romanasii nostri care posteaza pe site.....pai domnilor, din moment ce natiunea noastra a fost preponderent din tarani iobagi pe cand altii deja foloseau in lumea asta cutitul si furculita.......pai vreti ca si iobagii si taranoii de mai sus care au postat impotriva daciei sandero, sa aiba mai multa minte?! Asta e mintea de "ruman".....nu-l duce capul, nu are viziune, e doar un "soarece imputit care toaca ce produc altii si nu e capabil de nimic".
3.Acum ca sa va lamuresc cum sta treaba cu Dacia asta.
E adevarat ca e o marca slabuta, fara tehnologie premium, fara atitudine, si care nici nu-si merita toti banii ceruti.
Dar.....de bine de rau avem o marca auto....producem ceva....vin bani la bugetul de stat......francezii dau de mancare la o gramada de nenorociti in tara asta.......iar cine nu are bani si nu-si permite si vrea ceva nou, isi cumpara o masina din asta low-cost. Ce e asa de greu de priceput? Adica tiganul de lauda si cu puiul lui de cioara.....peste tot in lume strainii se mandresc cu ceva.........in schimb "rumanul nostru face pe nebunul", vorba aia "saracu e si al dracu". A uitat rumanul ca a trait in comunism, a mers cu trenul si cu "rata"......a mancat ciorba de stevie si purcei la protzap ca in evul mediu taiati in curte. Acum rumanul vrea sa faca salturi peste epoci istorice, are "rasini" in cap, nu-i mai place orice, ii pute totul, vrea lux....vrea pe dracu sa-l pieptene.
4.In concluzie....in lumea asta sunt produse pt toate gusturile...preturi pt toate buzunarele.
Iti place dacia - o cumperi asa cum e, buna-rea.
Nu-ti place dacia - iti iei altceva, nu te forteaza nimeni.
Postezi aiurea pe forumuri auto - mai bine du-te dracu si te culca, bea un coniac ieftin sau fa scandal in fata guvernului. Nu e pt voi domeniul auto. Nu e pt "maimute antropoide din spatiul mioritic".
el lucreaza la dacia sau ceva de genul asta nu mai cumparati marca asta de rahat care si cei de la dacia spun acest lucru
fiecare cumparator de dacia este prostit exact cand te duci in piata si te fura la cantar.
tu nu stii ca esti furat dar ala care te fura isi zice ce prost mai e si asta la fel si cu ce sa ceri de la insusi "maimuta antropoide din spatiul mioritic". dacia
Stelian Damov, Florin Micu (APAR) ;Teodor Stefan (Un zambet pe 4 roti ) ;Daniel Costea (autoforumtv.ro ), Andrei Taflan (4x4) ,Constantin Baches (Caesar),Virgil Mihailovici (Siguranta Rutiera),
Oana Georgescu ( Freelancer)-mai bine te duceai la cratitza,Dan Scarlat (Autoshow), Daniel Apostol (The Money Channel ), Radu Grozea-nu ma mira (TVR 1) , Cristian Andreescu (APAR), George Botezatu (Auto Expert)
si o parerea personala e o mare diferentza intre a fi nationalist si a fi retard
RUSINE!
Dar ma uitam acum pe revista sus amintita care este germana (Auto Bild) editia in limba romana si vedeam cum critica noul Megane 3 ca este zgomotos cu un design comun etc. sa nmu uitam ca "impartialii" de germani sunt foarte nationalisti(ca si francezii de asemenea) si ca multe dintre testele lor comparative sau de fiabilitate sunt masluite pentru a iesi masinile lor primele desi se vede de la o posta ca nu e asa cu modelele noi.
Fiabilitatea tipigc germana a fost "dar a fost odata pe vremuri" Acum este societatea de consum in care profitul primeaza nu calitatea!
Nu uitati magaria cu Loganul care s-a dat peste cap facuta de marele ADAC!!!!
Am avut ocazia sa merg cu golf 4 si 3 si sa ma urc in G VI! Naspa masini! fara pic de design, fara personalitate zgomotoase cu directie grea(vezi doamne megane-ul are directia fara feed back) dar in bucurestiul asta sufocat cred ca e mai buna decat o directie de care tragi tare ca la masinile extraordinare" nemtesti!
De cand au nemtii bun gust? Ei nu au avut niciodata! Ei sunt bun popor fara istorie( germania s-a unit in jurul prusiei in sec> al XiX lea) care este frustrat si care are tendinte revansarde.
Credeti-ma ca stiu ce spun ca am sata o perioada in Germania si am prieteni acolo!
Sunt de admirat decat ca respecat niste reguli si au o alta atitudine fata de noi (de exemplu "care aranjam tot")
In rest sa va mai zic o intamplare care a avut loc ieri" tin sa iti zic ca de curand am cumparat de la unii care aduc din germania niste napolitane erau sigilate!!
Primele 2 din pachet erau in termen! La celelalte era termenul de garantie sters cu pasta corectoaresi erau sigilate Erau de la Aldi!
Si cand am sters pasta corectoare scria ca expira in 04.11.2008!!!!!!!!
Omului care mi le-a vandut i le-am dus i-am aratat si mi-a dat altele neexpirate dupa ce a deschis alte pachete si mi le-a verificat sa nu fie expirate!
ASTA MI S-A INTAMPLAT MIE NU DIN AUZITE OAMENI!
CONCLUZIILE LE TRAGETI VOI !!!
http://vwforum.vwforum.ro/index.php?showtopic=20352
COMUNICAT DE PRESÄ‚
Un grup de cetateni revoltati de faptul ca Guvernul a decis majorarea taxei de mediu pentru autoturismele second-hand într-un procentaj care înseamna practic triplarea ei, a decis sa demareze procedura legala de anulare a acestui act normativ. Baza legala este data de Legea 189/1999, republicata în 2004.
Conform acestui act normativc, pentru a promova o initiativa legislativa, trebuie constituit un grup de initiativa de 10 persoane, care sa nu fie functionari publici, sa aiba dreptul de vot, conform legii si care sa-si aleaga un presedinte. Pentru demararea procedurilor, grupul trebuie sa adune minim 100.000 semnaturi, din cel putin un sfert din judetele tarii, dar nu mai putin de 5.000 semnaturi pe judet.
Grupul de initiativa propune un alt proiect de lege care sa prevada o taxa de mediu unica, de 100 euro, pentru prima înmatriculare a autoturismelor second-hand. La aceasta initiativa s-au alaturat deja cetateni din mai mule orase, cum ar fi Timisoara, Cluj-Napoca, Oradea, Brasov si Bucuresti. Prin demersul nostru dorim sa îndreptam o nedreptate care afecteaza foarte multi cetateni dar, în acelasi timp, nu dorim sa aducem prejudicii productiei interne de autoturisme.
Presedinte grup de initiativa
Samuel Caba
Care doriti si va simtiti nedreptatiti de taxa Tariceanu,intrati pe www.caba.ro sa va inscrieti.
Francezi se pricep la branza la parfumuri dar sa ii lasam pe altii sa isi faca treaba in materie de automobile.
Nici cele germane nu sunt extraordinare dar daca ne uitam la fiabilitate cred ca cele japoneze ocupa primele locuri si sunt cele mai tari apoi sa nu uitam stilul si performantele maninilor italiene gen ferrari, lamborghini, maserati, lancia mai sunt si altele.
Am condus si eu noul megan e groaznic ca toate renault-urile asa ca daca vreti sa va luati masini bune cumparati cele japoneze daca vreti sa va luati supersportive luati-va masiniile italiene si mai lasati prostiile de masini branza imputita tip franceze sau si cele germane.
Cand vorbesc de masiniile franceze include si peugeot citroen renault si ce carute mai au ei
am condus multe masini franceze chiar si noul megan nimic nou se simte parca mirosul de branza in ea cat sar chinui ei sa faca ceva in privinta asta
foarte frumos un mx-5 bravo tie
ca si cititorul de mai sus astazi ma dezabonez si eu de la newslatter ca m-am saturat de atat reclama care mi se deschide toata pagina si nu mai pot citi nimic.
Acum l-am vandut pe primul, cu gandul la sandero, dar am avut neinspiratia sa ma razgandesc si sa ma indrept catre o marca straina. Cea mai mare tampenie pe care am facut-o. Spunea cineva mai sus ca reviziile la Dacia sunt scumpe. Ce zici de asta: 400 Ron revizia la 6 luni doar sa iti schimbe uleiul. Masina troncane, bocane, scartaie de parca ar fi un taxi cu 2 mil. km, nu o masina noua cu 5000 km. Sunt extrem de dezamagit, mai bine ramaneam la Dacia.
La logan, doar 2 probleme in 50000 km: un bec ars care, apropos, era " MADE IN GERMANY" si sonda de marsarier ( adica nu se mai aprindea becul de mers inapoi). Adevarat, mari probleme de fiabilitate are Dacia.
Eu spun fapte, nu din auzite, asa ca fazele " Dacia e de kkt" nu au niciun adevar.
Daca chiar nu iti place, ia alta!
E pe benzina si consuma cam mult ca e 1,6 16 v 115 cp. dar daca nu esti diliu sau vitezoman e ok masina asta.
taica-meu are la fel acelasi model si e multumit deocamdata de ea.
Eu am megane 1,5 dci 80 cp luata noua asta vara euro 3 ca ramasesera in stoc cu....10.500 euro!!! pana acum e ok> Nu stiu mai tarziu dar ma simt bine in masina asta.
Am mers lunile trecute cu un bmw seria 3 al unui prieten, 163 cp din 2006 dar asta daduse 22500 euro la mana a doua(SH) din germania> Enorm!!
Masina e tare dar ofera prea multa putere pentru tara asta si drumurile astea!
In schimb merge tare dar pe pamant in afara drumului fuge de fund cu toate sistemele ei. Plus ca e naspa de tot in interior. fara gust si cu materiale indoielnice care se cojeau(vopseaua bej s-a luat de la usi si de pe consola centrata nu toata dar s-a mai exfoliat) Deci nu mai e calitatea aia dianainte>
In legatura cu masinile franceze se pare ca "porcariile astea" sunt facute de niste firme care s-au nascut cu zeci de ani inaintea celo japoneze!
peugeot parca e a doua firma dupa daimler ca si aparitie(vechime)!
Si fraze din asta de genul aia stiu sa faca numai branza ceilalti numai bere etc da dovada ca esti un semidoct! Germania, Franta, Sua, produc de la ace pana la rachete tancuri si avioane militare ! sateliti unde janonezii nu se vad!
asa ca lasa vrajelilie asta si pune maina si mai citeste!
Nu mai veni cu fraze invatate si cu tot cfelul de idei preconcepute!
cum s'a mai spus si mai sus trebuie in curajata cumpararea de masini autohtone.. sau ce'o mai fi kestiile alea cu 4 roti numite dacia.
e adevarat ca sunt masini exceptionale pe locurile anterioare( insignia, acord sau mazda 6) dar pt romania tot mai bun e un sandero, sau mai bine zis pt salariile romanilor, cu toate ca noul accord sta f bine la capitolu vanzari
noi sa fim sanatosi
La noul STI am 300cp si nu mi se pare prea puternica ba din contra mai vreau dar tu care ai condus doar 1.6 benzina sau masini pana in 150cp inseamana ca esti doar un sofer simplu si nu te intereseaza mai mult
si te rog nu mai da exemple de genul ca a vrut sa isi cumpere si un mecanic ia zis ca nu sunt bune ai avut o masina japoneza vreodata sa o exploatez la maximum.
eu cand spun fiabilitate ma bazez pe ceva iti dai seama ca nu miam luat STI ca sa merg cu el cu 80 la ora majoritatea timpului il tin la turatia maxima am 30.000 km si culmea nici o problema ia inceraca asa ceva cu un renault.
Si nu mai fa comparatie intre o laguna si un avensis cred ca nu ai mers cu amandoua sa vezi care e diferenta
e mare cu toate ca sunt din aceasi clasa dar toyota merge catre premium.
imi pare rau ca ai o masina franceza
oricum acest concurs nu cred ca are vreun criteriu de departajare. eu cred totusi ca e o gluma PROASTA a celor de la automarket.
de ce zic asta? SIMPLU
pt ca nu se ia dupa nimic:
- nu clasa
- nu vanzari
- nu tehnologie
- nu design
- nu inovatie
atunci CARE SUNT PRINCIPIILE DUPA CARE AU FOST DEPARTAJATE?????
eu atat vreau sa stiu
A ba nu vreau sa il intreb pe Dl Bogdan Mirica, cel care a scris acest articol cum de la poze apare decat castigatorul? Ne intoarcem in comunism cand nu vedeai decat castigatorul (Ceausescu) ?????
o bila mare si neagra
eu zic ca ar fi frumos sa vedem poze si cu celelalte masini.
asa unii din juriu ar avea ocazia sa vada signum cum arata, de inovatie si tehnologie nu vreau sa le vorbesc ca oricum ei au drag de DACIA si nu vor sa inteleaga ca exista si motoare mai noi de 2005
cat despre logan...nimic ajung in service pline de probleme,ultimele serii sunt varza,oricum masina n-a fost niciodata fiabila,si sa vedeti cata lume se plange de ele si regreta banii dati,mai ales la cat costa intretinerea.
si nu stiu cum a castigat sandero premiul,erau multe alte optiuni mai bune,la ~ aceeasi bani.a fost cineva la lansare la sandero?ca stiu ca se vorbea de impactul pe care l-a avut asupra romanilor,n-a avut nici un impact,la lansare a fost pustiu si daca nu ma insel tot loganul se vinde mai bine.calitatea e tot calitate de dacie,aproape 0,fiabilitate 0,si unii inca spera ca daca le tin sub prelata o sa ii tina 30 d ani ca vechile dacii peticite cu sarma in fata blocului.
in rest e clar ca a fost un concurs platit de dacia-renault,si nu cred ca din spirit patriotic
Ma minunez ... si iar ma minunez, in dulcele stil romanesc se trece de la un subiect la altul fara nici o legatura, cocalarismul si fatarnicia sar inaintea ratiunii.
- Liviu, te felicit ca ai ales Passat si VW in general, sunt masini f bune eu am japoneze dar nu mai conteaza, ca nu e concurs de avere aici .. din respect pentru Automarket n-am sa raspund in acelasi stil.
- Tineti-o tot asa Automarket si mult succes pentru Dacia, respectiv Sandero!
- Nu pot decat sa sper ca multi dintre cei care posteaza aici nu compun majoritatea ratiunii cetatenilor romani. Cu asa gandire si ratiune inseamna ca pe strazi ar trebui sa fie doar Ferrari, Audi, Lamborghini, VW samd .. ptr ca °restul° nu conteaza, si care e faza cand faci credit pe 15 ani cu garantie casa parintilor ca sa iti iei ultimul tip de Passat si sa-i pui motorina doar cand scade pretul sau vine somajul?
- Tipic romanesc .. confort al vietii 0, satisfactii profesionale 0, dar daca e masina tare, mobilul scump sa dai bip si curea D&G din Vitan .. toate sunt la locul lor.
- Uneori, inainte de a va intreba de ce nu merge RO in sensul cel bun, ar trebui sa va ganditi ce anume faceti pentru ea!
Salut,
Razvan
Poate cea mai proasta... Cat de dobitoci au fost aia din juriu sa aleaga Sandero? Pai daca le-ar da cineva codou o masina din astea 10 niciunul nu ar lege Sandero! Cum sa refuzi un Opel sau Golf.. sau Toyota.. sau.....Din partea mea sa dea faliment dacia si nu as lua logan sau sandero. Deocamdata am un peugeot, dar dacie am avut si sunt de cacat!
referitor la ce zice razvan:da,kia cee'd chiar a meritat.
Se pare ca sunt mai multi frustrati in tabara celor care lauda produsele straine.
Care este de fapt motivatia celor care scriu mesaje de genul "nu cumparati Dacia/Logan"?
Daca e o masina proasta, lasati ca o sa se demonstreze de la sine.
Stiti cum e: prostul care nu e si fudul nu e prost destul.
Adica: daca va permiteti un credit de 20-30 mii de Eur, luati-l repede si dati-l pe o masina straina. Cu ocazia asta ajutam economiile unor tari straine si apoi ne miram de ce merg lucrurile asa de rau la noi in tara, de ce preturile cresc in continuu.
2.Se pare ca aceasta tara si unii oameni care traiesc aici sunt blestemati. Dovada fiind faptul ca si pe un forum auto se arunca unii ca tampitii in discutii inutile.
Deci, daca nu intelegeti deloc cum stau lucrurile cu adevarat la inceput de secol XXI, si daca nu intelegeti de ce a iesit dacia sandero masina anului in romania......nu o sa ma mai obosesc sa va explic......ar fi pierdere de timp........asa ca va voi cita o faza de pe vremea cand am facut eu armata.
Cand eram aliniati pe platou, un ofiter intrebat de un soldat "dar de ce nu putem sa luam si noi permisii de vineri?".......a raspuns simplu, direct si elegant: "De p..a sa ma luati.De aia nu puteti"
Asa si cu sandero......daca intreaba mereu frustratii "dar de ce a iesit dacia sandero?"...........o sa va raspundem: "De p..a sa ne luati.De aia a iesit"
PS:
-Scuze pt limbajul dur si de lemn de mai sus, dar numai asa pot pricepe tampitii.
-E grav ca unii nu inteleg nimic. Mai, nu e vorba de o masina de 2 lei care le-a luat fatza unora mai bune. E vorba de un prim pas romanesc spre tehnica, spre viitor. Nu vedeti ca francezii "ne-au despaduchiat, ne-au curatat si ne-au adus in randul lumii?" Cine isi permite cumpara masini bune. Dar cine nu-si permite, macar merge cu o masinuta noua.
Iar referitor la dementii care insista cu varianta "masina second tata".......pai nemtzii au inceput si ei de la 0 cu masina poporului, cu Volkswagenul lor, imediat dupa razboi, cand erau nenorociti. Acum au avansat enorm, dar atunci prin 1933 si Volkswagenul lor era tot o masina ieftina si pt prostime, ca si Dacia de azi.
Sau Hyundai cu masinile lor. Au copiat in draci, au facut spionaj industrial, si acum logic ca au o tehnologie mai buna. Logic ca un Hyundai Accent e mai bun, dar e o diferenta intre cele doua marci.
-Asadar, pt cei care nu inteleg nimic, propun varianta comunista cu reeducarea. Sa stati inchisi intr-un tzarc 1 saptamana si sa ascultati la megafon non stop: "Buna si Dacia asta decat nimic". Poate asa va mai vine dracu mintea la cap. :)))
Ce tehnologie domnule la logand pana si butonul de recirculare e o manetuta in care tragi stanga dreapta ca la masiniile vechi si pana la urma au mai spus baietii pe aici ce e asa masina buna RENAULT-ul ca sa faca la dacia o masina buna. E o masina de buget cu pretentii mult sub celelalte masini de buget. Daca spun ca Dacia este un jeg de masina asta nu inseamana ca spun sa cumpere lumea doar VW dar de exemplu decat sa imi iau un sandero parca mai degraba as lua un fiat grande punto asta e pentru domnul atentie care crede ca daca cineva spune ca dacia e proasta repede ne ducem in partea cealalta finaciara si ne gandim la nu stiu cate zeci de mii de euro.
Si ca sa completez baieti de mai sus da oameni buni nu cumparati dacia si nici renault este o masina de CACAO indreptati-va spre fiat, kia, hyundai si multe altele deci nu sunt exemple cu preturi foarte mari fata de renault si nici fata de dacia.
1. Masina anului in Romania a adus nenumarate critici membrilor juriului in fiecare an. Nici acum nu e o surpriza faptul ca suntem criticati. Pentru putina dreptate apelez la istorie. Cand Fiat Panda a iesit masina anului in Romania, peste tot am fost facuti cu oua si cu otet. Nu a tinut nimeni cont ca, ulterior, a iesit masina anului in fiecare tara europeana in care are loc aceasta competitie, ba chiar a castigat si Car of the Year. Probabil, pentru a nu fi de tot rahatul, juriul din Romania er fi trebuit sa voteze altfel, ca asa e romanul, altfel! Anul trecut, cand am ales Kia cee'd, a fost alt mare aranjament, desi in lunile septembrie si octombrie 2008 a fost modelul cel mai bine vandut din Romania, caz unic in lume (cine nu stie sa puna mana pe statistici sa se informeze inainte de a vorbi!).
2. Lui Sandero nu-i permit sa faca pe vreunul din membrii juriului retardat. Sa nu crezi ca nu ma pot cobori la nivelul tau de inteligenta! Sa stii ca pot sa injur cinci minute la rand fara sa ma repet si cred ca ma descurc cu epitetele ceva mai bine ca tine, iar cu Oana Georgescu ai dat dovada de o mare mitocanie trimitand-o la cratita. Ai cumva vreo mama, sora sau nevasta?
3. Pentru cei care nu inteleg cum e cu Masina Anului in Romania le transmit ca nu este o comparatie pe clase! Asta nu se face nici la Car of the Year. Va rog sa tineti cont ca Presedintele COTY, Ray Hutton, a fost la Bucuresti si a si avut un speech. Era foarte bine daca l-ati fi urmarit si, pentru unii, daca au si inteles ce a zis. Nu vreau sa fiu cumva obraznic, dar unor obraznicii gratuite nu pot sa raspund intorcand si celalalt obraz. Cata vreme Hutton afirma ca in Romania criteriile sunt OK, nu vad de ce un neica nimeni vine si pune la indoiala criteriile juriului romanesc.
4. Nu am votat Sandero pentru a-i indemna pe oameni sa cumpere o masina de la Dacia. O vor face oricum, asa cum s-a intamplat si cu Logan. Nu este nationalism gratuit, desi cred ca ar trebui sa fin ceva mai nationalisti. Stie cineva dintre voi ca Logan MCV este taxi in Tahiti? Nu cred ca vreun locuitor din exoticul Tahiti a auzit de Becali, Borcea, Tariceanu sau Basescu, dar de Logan - da!
5. Va urez sanatate si mai multa democratie - incercati sa respectati parerea celuilalt fara jigniri, ca nu v-a bagat nimeni mana in buzunare. Sunt convins ca timpul ne va acorda dreptate si ca la anul iar o sa fie deranj cu Masina Anului 2010 in Romania. Doar nu o sa ne dezmintim!
Pentru cititori fideli ai revistelor va spun un lucru acei redactori sau jurnalisti care scriu un articol si il fac foarte bine din punct de vedere a povestei pe care o aborda si ideile inovatoare acel articol puteti sa il tratati cu indiferenta pentru ca scrie in acest mod numai ca sa ascunda abilitatile sale de specialist si sa le creasca pe cele de povestitor si cand afirm acest lucru stiu despre ce vorbesc.
Citesc toasta presa auto si sunt in bransa si pentru asta imi voi ascunde identitatea ca sa nu deranjez pe nimeni dar in aceasta lume nu exista pana acum un jurnalist auto in care sa scrie foarte frumos si sa fie in acelasi timp si un specialist. Marea majoritate scriu frumos invnteaza povesti extraordinare dar cand ajung la partea cea mai importanta si asteptam ceva noi cititori nimic ori intr-un test din cauza ca au fost motivati din partea nu stiu ce firme lauda acea firma gratuit ori de multe ori testele sunt indecise.
Sunt si jurnalisti cei drept putini de ii numeri pe degete care se pricep la partea care ne intereseaza pe noi foarte bine si nu stiu sa scrie frumos acesti jurnalisti au tot respectul de la noi cititorii.
Cat despre masina anului in romania atat acest premiu cat si pentru cel din europa pentru mine nu are nici o relevanta pentru ca stiu care este pregatirea unor jurnalisti auto
incredibil oare antena 1 cum de lasa in grila de programe niste mascarici care habar nu au despre acest domeniu auto si sunt niste pupatori in ... fata de masiniile testate.
Am inteles ca unul din ei scrie si pe acest site acesta fiind motivul pentru care am ales sa comentez aici apropo daca citeste si sigur citeste ii spun ca daca ar avea bunul simt mai bine s-ar lasa de aceasta meserie dar daca banul vine si a avut pile normal ca nu se va intampla acest lucru.
Este incredibil ce penibili mai bine se apucau de o emisiune sportiva
Lui Radu ii transmit ca daca Hutton nu iti spune nimic, oare cine ar mai trebui sa spuna? te rog sa nu adopti gandirea tipica lui Borcea sau Becali, zmei pe-aici prin Romania si de-alde neica nimeni prin Europa. Important este la ce valori te raportezi. Daca Hutton nu este un reper, atunci nu inteleg cum te intereseaza ce se intampla in tara noastra, ca doar nu suntem izolati de lume.
Iar lui anonim ii raspund ca nu reprezint nicio revista, ci sunt producator de emisiuni tv. Si fac emisiuni auto de vreo 9 ani! Daca esti din bransa, atunci ti-ai dat cu parerea degeaba. N-ai avut ce face si ai scris si tu ceva, altfel ai fi stiut de unde sunt si ce fac. Apropo, daca esti din bransa, te poti lauda cu macar o zecime din realizarile mele? Nu ca as fi vreun infatuat, dar eu chiar am realizari jurnalistice, nu neaparat in domeniul auto! Iar chestiunea cu pregatirea jurnalistilor, tine-o pentru tine, ca nu am auzit vreun ziarist sa spuna despre alti ziaristi ca sunt de rahat. Cel putin pe mine nu o sa ma auzi spunand asta! mai bine lasa-te de meseria asta, ca nu merita, fa si tu altceva util tie si societatii!
sincer nu am auzit de dumneavoastra nicodata si tot atat de sincer nu am vazut emisiune auto la ora actuala profesionista toate se duc in ramura de " spunem pe post de ne spune producatorul si/sau importatorul" iar un test original nu exista.
Si daca tot am ajuns la capitolul laude sa stiti ca am testa foarte multe masini (pana la multe supersportive) si pot sa spun ca am o experienta in acest domeniu plus cateva cursuri de specialitate.
zic ca majoritatea jurnalistilor scriu ce li se cere si nu ceea ce ar trebui
V-as ruga sa imi spuneti ce emisiune de televiziune moderati
Din curiozitate as vrea sa va urmaresc.
Va doresc la toata lumea UN AN NOU 2009 FERICIT
Pt. obi_oan_neghiobu: nu ai inteles ca nu se pune problema premiului ci a felului cum s-a acordat. Au acordat trei proprietari de reviste impreuna cu salariatii lor cate 15 puncte ( maxim) lui Sandero ca sa fie siguri ca ceilalti pe care nu-i aveau sub control chiar daca vor acorda 15 puncte altor modele nu le vor strica aranjamentele. in comunicatul de presa dat de APAR se specifica: "Pe aceasta cale, APAR multumeste Automobile Dacia pentru parteneriatul deosebit in realizarea acestui proiect. " nu este foarte clar ? Au tupeul sa declare pe fata ca totul a fost aranjat dinainte. oare toti suntem prosti ? si numai ei sunt baietii destepti? Asa s-a procedat in fiecare an dar credibilitatea lor s-a terminat ! Pentru Mircea Mester cred ca este o invatatura de minte pentru viitor. Exista o zicala din popor adaptata: spune-mi cu cine te asociezi ca sa-ti spun cine esti !
Pentru mine e clar, tu, inca o data afirm, nu stii si nu stapanesti ce vorbesti. Fii fericit, in gaoacea asta anonima, in care toti se exprima, nu esti singur. Masinile astea asamblate de Romani, pentru prima data sunt fiabile, nu ieftin de intretinut dar FIABILE. Acum astept sa ma injuri sau ceva de genul...
http://www.youtube.com/watch?v=0TnGp5Y01cA
daca vrei sa iti tunezi cazanul uite-te la linkul de mai sus
Pentru toti nemultumitii de Logan ori Sandero: va rog sa precizati care sunt dezavantajele acestor masini comparativ cu cele straine.
Eu am Logan de 3 ani si nu am avut probleme.
Pot sa conduc linistit chiar daca interiorul nu e super-modern.
Am bani sa-mi iau o masina scumpa dar nu voi face asta.
Investesc banii in produse ROMANESTI. In felul asta voi ajuta alti Romani. Voi cumpara produse straine atunci cand Romania va ajunge o tara dezvoltata. Daca vom continua sa cumparam produse straine, oare pe ce se va baza economia Romaneasca?
Vreti sa ramanem doar tara de consumatori?
Eu unul sunt multumit ca aceasta masina a ajuns in sfarsit sa fie cunoscuta de acum va evolua