OFICIAL: Dacia Logan 1.2 16V cu GPL costă 8.300 de euro în România
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dacia a renunţat la motorizarea de 1.4 litri şi opt supape odată cu introducerea obligativităţii comercializării motoarelor Euro 5, aşa că a venit rândul motorului de 1.2 litri să primească instalaţia de GPL Landi Renzo. Aşadar, cea mai ieftină versiune a lui Logan echipată cu GPL costă 8.300 de euro şi reprezintă nivelul de echipare Preference cu motorul 1.2 16V de 75 CP. Cel mai ieftin model din gama Logan costă 6.500 de euro şi este versiunea Ambiance 1.2 16V 75 CP, fără GPL.
Mai există o versiune pe GPL a lui Logan, care este echipată tot cu motorul de 1.2 litri şi 16 supape, al cărei preţ este de 9.400 de euro. Respectiva versiune are nivelul de echipare de top – Laureate. În comparaţie cu versiunea 1.2 16v a lui Logan Laureate, modelul echipat cu GPL din fabrică costă cu 900 de euro mai mult, ceea ce arată faptul că Dacia încearcă să-şi fidelizeze clienţii pentru acest tip de instalaţie prin oferirea unui preţ mai bun decât al atelierelelor specializate.
Dacă am alege motorizarea otto vârf de gamă cu acelaşi nivel de echipare am avea un preţ de 9.250 de euro. În cazul motorizării pe benzină de 1.6 litri, 8 supape şi 85 CP, preţul versiunii respective este de 8.700 de euro. Motorizarea de 1.6 litri şi 8 supape dezvoltă acum doar 85 CP din cauza modificărilor necesare respectării normelor de poluare Euro 5.Versiune | Preţ fără GPL | Preţ cu GPL |
Logan Ambiance 1.2 16V | 6.500 | nedisponibil |
Logan Preferance 1.2 16V | 7.400 | 8.300 |
Logan Preferance 1.5 dCi | 9.050 | nedisponibil |
Logan Laureate 1.2 16V | 8.500 | 9.400 |
SANDERO SCHIMBĂ NUMELE VERSIUNILOR DE ECHIPARE
În cazul gamei Sandero, cei de la Dacia au redenumit versiunile de echipare. Aşadar, entry-level-ul se numeşte Go! şi are un preţ de pornire de 7.300 de euro în combinaţie cu motorizarea de 1.2 litri, 16 supape şi 75 CP. Nivelul de echipare următor se numeşte Play! şi porneşte de la 8.300 de euro pentru aceeaşi motorizare. Versiunea 1.5 dCi a lui Sandero împreună cu nivelul de echipare Play! costă 9.950 de euro.
Nivelul de echipare de top se numeşte Smile! şi pleacă de la 9.400 de euro pentru motorizarea 1.2 16V 75 CP. Versiunea Orange a lui Dacia Sandero pleacă de la 9.200 de euro pentru motorul de 1.2 litri şi 75 CP. Sandero Stepway pleacă de la 9.550 euro pentru motorizarea 1.6 MPI de 85 CP.Via | Dacia
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Dacia in Romania
-
Dacia Dokker Preţ: 9.250 - 14.400 €
-
Dacia Dokker Stepway facelift Preţ: 12.300 - 14.200 €
-
Dacia Dokker Van facelift Preţ: 9.280 - 11.880 €
-
Dacia Duster Preţ: n/a - 18.950 €
-
Dacia Lodgy Preţ: 9.500 - 15.450 €
-
Dacia Lodgy Stepway facelift Preţ: 12.900 - 15.350 €
-
Dacia Logan facelift Preţ: 6.950 - 12.650 €
-
Dacia Logan MCV facelift Preţ: 7.900 - 13.650 €
-
Dacia Logan MCV Stepway Preţ: 12.090 - 13.990 €
-
Dacia Sandero facelift Preţ: 7.150 - 13.300 €
-
Dacia Sandero Stepway 2020 Preţ: n/a €
-
Dacia Sandero Stepway facelift Preţ: 11.200 - 13.600 €
Ultimele stiri din Intern
-
Țara noastră va avea un nou drum expres. Cu o lungime de 51 de kilometri, acesta va conecta două orașe importante din Moldova, adică Bacău și Piatra Neamț. (15.11)
-
Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a anunțat că circulația pe Transfăgărășan a fost închisă ca urmare a temperaturilor scăzute și a ninsorilor. (12.11)
-
Potrivit celui mai nou raport al Asociației Constructorilor de Automobile din România, vânzările de mașini noi au crescut cu peste 1% în luna octombrie. Totodată, a fost înregistrată și o creștere de 4% în ultimele 10 luni. (04.11)
- FOTOSPION: Primele imagini cu noua Dacia Jogger facelift
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Interviu cu Sebastien Loeb, legenda vie din WRC: "Dacia mi-a dat șansa să îmi trăiesc, în continuare, pasiunea"
- Exemplar unicat Lamborghini Revuelto Opera Unica: aplicarea vopselei a durat 480 de ore
- Gigant
JENANT!
Este foarte buna ideea de a comercializa autoturisme cu GPL din fabrica => se pastreaza garantia motorului.
Mi se pare foarte buna ideea de a adopta GPL pt ca ofera un cost mic de folosinta pentru utilizator si emisii mai putine si mai putin poluante.
Pentru o clientele mai putin pretentioasa aceasta este o varianta demna de luat in seama.
Felicitari DACIA!
acolo castigurile sunt si mai mari pt petrolisti.
la final de 2010 ptrolistii au recunoscut (precum ponta cu gafa lui la aia au furat mai bine ca noi la alegeri) ca accizele statului reprezinta 48-50% din pretul de pompa.
deci 1l benzina 95 costa 2.7 lei (fara accize)
1l GPL (care nu are accize) costa in medie 2.8lei
gpl este obtinut ca un rest din procesele de rafinare a titeiului cat si din surse de gaz natural.
daca 1l de resturi se vinde minim mai scump decat 1l din produsul principal, e clar cine are avantaj.
statul o ia in barba definitiv, petrolistii castiga inzecit (fata de nivelul oricum urias actual) si utilizatorii au scapat de pretul care il dadeau la bugetul statului (care oricum se sifonau in diverse buzunare)
acolo castigurile sunt si mai mari pt petrolisti.
la final de 2010 ptrolistii au recunoscut (precum ponta cu gafa lui la aia au furat mai bine ca noi la alegeri) ca accizele statului reprezinta 48-50% din pretul de pompa.
deci 1l benzina 95 costa 2.7 lei (fara accize)
1l GPL (care nu are accize) costa in medie 2.8lei
gpl este obtinut ca un rest din procesele de rafinare a titeiului cat si din surse de gaz natural.
daca 1l de resturi se vinde minim mai scump decat 1l din produsul principal, e clar cine are avantaj.
statul o ia in barba definitiv, petrolistii castiga inzecit (fata de nivelul oricum urias actual) si utilizatorii au scapat de pretul care il dadeau la bugetul statului (care oricum se sifonau in diverse buzunare)
1.2 GPL...e doar pentru oamenii calmi...sau care vor sa se invete sa fie mai calmi...
In locul vostru as fi citit un pic inainte....eu chiar am facut o plimbare cu 1.2 dar fara GPL si am fost placut surprins....
E vorba pana la urma de costuri...
Probabil ca pretul mai mare cerut pe 1.6 8v este o consecinta a costurilor suplimentare de productie, este destul de greu sa faci sa arate ca nou un motor uitat de mai bine de 11 ani in depozite, s-a pus mult praf pe el.
In rest carcoteala, lua-v-ati Prius cu GPL toti scriitorii romani actuali.
SPor :)
motorizarea veche de 1.4 cu gpl s-a dovedit fiabila in regim de taxi din cate am inteles ducand chiar si 200.000km.
asa, li se justifica meseria.
sa zicem ca in miezul zilei in bucuresti va consuma 9-10% (si fortat si numai stopuri) deci costul combustibilului / km este 0.3 lei/km.
amortizarea masinii se calculeaza in functie de fiecare, cati km parcurge lunar (pt a vedea rata la banca cat inseamna in lei/km)
mai raman reviziile + diverse consumabile.
250 euro / luna - 4 ani - daca parcurge minim 2000 km/luna rezulta ca poate incarca pretul cu 0.5-0.6 lei/km
deci cheltuielile cu masina s-ar incadra la 1 leu/km
etc.....
deci diferenta intre gpl si benzina 95 din romania este insesizabila la ce pune motorul pe asfalt.
PS: daca se alimenteaza de la statii gpl obscure care cine stie ca gaz impur au nu mai tine comparativul, logic.