OFICIAL: Dacia Logan 1.2 16V cu GPL costă 8.300 de euro în România
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Dacia a renunţat la motorizarea de 1.4 litri şi opt supape odată cu introducerea obligativităţii comercializării motoarelor Euro 5, aşa că a venit rândul motorului de 1.2 litri să primească instalaţia de GPL Landi Renzo. Aşadar, cea mai ieftină versiune a lui Logan echipată cu GPL costă 8.300 de euro şi reprezintă nivelul de echipare Preference cu motorul 1.2 16V de 75 CP. Cel mai ieftin model din gama Logan costă 6.500 de euro şi este versiunea Ambiance 1.2 16V 75 CP, fără GPL.
Mai există o versiune pe GPL a lui Logan, care este echipată tot cu motorul de 1.2 litri şi 16 supape, al cărei preţ este de 9.400 de euro. Respectiva versiune are nivelul de echipare de top – Laureate. În comparaţie cu versiunea 1.2 16v a lui Logan Laureate, modelul echipat cu GPL din fabrică costă cu 900 de euro mai mult, ceea ce arată faptul că Dacia încearcă să-şi fidelizeze clienţii pentru acest tip de instalaţie prin oferirea unui preţ mai bun decât al atelierelelor specializate.
Dacă am alege motorizarea otto vârf de gamă cu acelaşi nivel de echipare am avea un preţ de 9.250 de euro. În cazul motorizării pe benzină de 1.6 litri, 8 supape şi 85 CP, preţul versiunii respective este de 8.700 de euro. Motorizarea de 1.6 litri şi 8 supape dezvoltă acum doar 85 CP din cauza modificărilor necesare respectării normelor de poluare Euro 5.Versiune | Preţ fără GPL | Preţ cu GPL |
Logan Ambiance 1.2 16V | 6.500 | nedisponibil |
Logan Preferance 1.2 16V | 7.400 | 8.300 |
Logan Preferance 1.5 dCi | 9.050 | nedisponibil |
Logan Laureate 1.2 16V | 8.500 | 9.400 |
SANDERO SCHIMBĂ NUMELE VERSIUNILOR DE ECHIPARE
În cazul gamei Sandero, cei de la Dacia au redenumit versiunile de echipare. Aşadar, entry-level-ul se numeşte Go! şi are un preţ de pornire de 7.300 de euro în combinaţie cu motorizarea de 1.2 litri, 16 supape şi 75 CP. Nivelul de echipare următor se numeşte Play! şi porneşte de la 8.300 de euro pentru aceeaşi motorizare. Versiunea 1.5 dCi a lui Sandero împreună cu nivelul de echipare Play! costă 9.950 de euro.
Nivelul de echipare de top se numeşte Smile! şi pleacă de la 9.400 de euro pentru motorizarea 1.2 16V 75 CP. Versiunea Orange a lui Dacia Sandero pleacă de la 9.200 de euro pentru motorul de 1.2 litri şi 75 CP. Sandero Stepway pleacă de la 9.550 euro pentru motorizarea 1.6 MPI de 85 CP.Via | Dacia
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Dacia in Romania
-
Dacia Dokker Preţ: 9.250 - 14.400 €
-
Dacia Dokker Stepway facelift Preţ: 12.300 - 14.200 €
-
Dacia Dokker Van facelift Preţ: 9.280 - 11.880 €
-
Dacia Duster Preţ: n/a - 18.950 €
-
Dacia Lodgy Preţ: 9.500 - 15.450 €
-
Dacia Lodgy Stepway facelift Preţ: 12.900 - 15.350 €
-
Dacia Logan facelift Preţ: 6.950 - 12.650 €
-
Dacia Logan MCV facelift Preţ: 7.900 - 13.650 €
-
Dacia Logan MCV Stepway Preţ: 12.090 - 13.990 €
-
Dacia Sandero facelift Preţ: 7.150 - 13.300 €
-
Dacia Sandero Stepway 2020 Preţ: n/a €
-
Dacia Sandero Stepway facelift Preţ: 11.200 - 13.600 €
Ultimele stiri din Intern
-
Galeria Țiriac Collection s-a îmbogățit cu o nouă mașină extrem de specială. Este vorba despre un Ferrari Daytona SP3, unul dintre cele 599 de exemplare produse. (16.04)
-
Potrivit celor mai recente cifre, producția auto din România a înregistrat o nouă scădere. În a treia lună din 2025, uzinele auto de la noi din țară au construit cu 5.85% mai puține mașini decât în aceeași lună din 2024. (16.04)
-
Autostrada A1 va fi închisă complet, pe tronsonul cuprins între ieșirea A1 Bascov și nodul rutier Băiculești, anunță Direcția Regională de Drumuri și Poduri București. Circulația va fi închisă începând de luni, 14 aprilie, ora 12:00, și până joi, 17 aprilie, ora 12:00. (14.04)
-
Noul Audi A6 Sedan: cel mai aerodinamic Audi de serie cu motoare termice
-
STUDIU: Mașinile electrice, mai fiabile decât termicele
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Viitoarea Mazda MX-5 va primi un motor aspirat natural mai mare
JENANT!
Este foarte buna ideea de a comercializa autoturisme cu GPL din fabrica => se pastreaza garantia motorului.
Mi se pare foarte buna ideea de a adopta GPL pt ca ofera un cost mic de folosinta pentru utilizator si emisii mai putine si mai putin poluante.
Pentru o clientele mai putin pretentioasa aceasta este o varianta demna de luat in seama.
Felicitari DACIA!
acolo castigurile sunt si mai mari pt petrolisti.
la final de 2010 ptrolistii au recunoscut (precum ponta cu gafa lui la aia au furat mai bine ca noi la alegeri) ca accizele statului reprezinta 48-50% din pretul de pompa.
deci 1l benzina 95 costa 2.7 lei (fara accize)
1l GPL (care nu are accize) costa in medie 2.8lei
gpl este obtinut ca un rest din procesele de rafinare a titeiului cat si din surse de gaz natural.
daca 1l de resturi se vinde minim mai scump decat 1l din produsul principal, e clar cine are avantaj.
statul o ia in barba definitiv, petrolistii castiga inzecit (fata de nivelul oricum urias actual) si utilizatorii au scapat de pretul care il dadeau la bugetul statului (care oricum se sifonau in diverse buzunare)
acolo castigurile sunt si mai mari pt petrolisti.
la final de 2010 ptrolistii au recunoscut (precum ponta cu gafa lui la aia au furat mai bine ca noi la alegeri) ca accizele statului reprezinta 48-50% din pretul de pompa.
deci 1l benzina 95 costa 2.7 lei (fara accize)
1l GPL (care nu are accize) costa in medie 2.8lei
gpl este obtinut ca un rest din procesele de rafinare a titeiului cat si din surse de gaz natural.
daca 1l de resturi se vinde minim mai scump decat 1l din produsul principal, e clar cine are avantaj.
statul o ia in barba definitiv, petrolistii castiga inzecit (fata de nivelul oricum urias actual) si utilizatorii au scapat de pretul care il dadeau la bugetul statului (care oricum se sifonau in diverse buzunare)
1.2 GPL...e doar pentru oamenii calmi...sau care vor sa se invete sa fie mai calmi...
In locul vostru as fi citit un pic inainte....eu chiar am facut o plimbare cu 1.2 dar fara GPL si am fost placut surprins....
E vorba pana la urma de costuri...
Probabil ca pretul mai mare cerut pe 1.6 8v este o consecinta a costurilor suplimentare de productie, este destul de greu sa faci sa arate ca nou un motor uitat de mai bine de 11 ani in depozite, s-a pus mult praf pe el.
In rest carcoteala, lua-v-ati Prius cu GPL toti scriitorii romani actuali.
SPor :)
motorizarea veche de 1.4 cu gpl s-a dovedit fiabila in regim de taxi din cate am inteles ducand chiar si 200.000km.
asa, li se justifica meseria.
sa zicem ca in miezul zilei in bucuresti va consuma 9-10% (si fortat si numai stopuri) deci costul combustibilului / km este 0.3 lei/km.
amortizarea masinii se calculeaza in functie de fiecare, cati km parcurge lunar (pt a vedea rata la banca cat inseamna in lei/km)
mai raman reviziile + diverse consumabile.
250 euro / luna - 4 ani - daca parcurge minim 2000 km/luna rezulta ca poate incarca pretul cu 0.5-0.6 lei/km
deci cheltuielile cu masina s-ar incadra la 1 leu/km
etc.....
deci diferenta intre gpl si benzina 95 din romania este insesizabila la ce pune motorul pe asfalt.
PS: daca se alimenteaza de la statii gpl obscure care cine stie ca gaz impur au nu mai tine comparativul, logic.