OFICIAL: Dacia lanseaza seria limitata Logan si Sandero Kiss Fm
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Seria limitata Kiss Fm a modelelor Dacia revine pentru Logan facelift si Sandero. Aceasta versiune beneficiaza de dotari suplimentare si de elemente de design atragatoare. Cele doua versiuni Kiss Fm ale modelelor Dacia Logan si Dacia Sandero vor debua cu ocazia "Zilelor Dacia Kiss Fm", care vor avea loc in perioada 2-14 noiembrie.
Pe langa elementele de design exterior, seria limitata Kiss Fm beneficiaza si de dotari interioare si elemente de design interior realizate de echipa Centrului de Design Renault din Bucuresti. Atat Logan Kiss Fm, cat si Sandero Kiss Fm sunt echipate standard cu un radio CD Sony care suporta formatul MP3 si au conexiune USB. Versiunea precedenta a lui Logan Kiss Fm era echipata cu un radio CD Blaupunkt, care beneficia doar de functia MP3. Mai mult decat atat, editia limitata Kiss Fm beneficiaza si de o tapiterie speciala.
Ambele modele Dacia in versiunea Kiss Fm sunt disponibile in trei culori: Gris Platine, Noir Nacre si Rouge de Feu. Dorinta fanilor Dacia a fost indeplinita, iar blocurile optice ale lui Sandero au un fond negru, similar cu cel al lui Sandero Stepway. Gama de motorizari a seriei limitate Dacia Kiss FM include urmatoarele propulsoare: 1.4 MPI 75 CP, 1.2 MPI 16v 75 CP, 1.6 MPI 90 CP, 1.5 dCi 70 CP, 1.5 dCi 85 CP.
Modelul Logan Kiss Fm beneficiaza de o motorizare in plus – 1.6 MPI 16v 105 CP.Dacia Sandero Kiss Fm are un pret de pornire de 9.400 de euro, iar varful gamei are un pret de 11.300 de euro, in functie de motorizarea aleasa. Logan Kiss Fm are un pret de pornire situat la 8.300 de euro, pe cand varful gamei costa 10.350 de euro. Versiunea speciala a modelelor Dacia Sandero si Logan va fi disponibila in reteaua comerciala Dacia incepand cu 28 octombrie.
Printre gama de echipamente optionale si accesorii de care beneficiaza editiile limitate Kiss Fm ale modelelor Logan si Sandero putem enumera: stickere exterioare, tapiterie si breloc personalizate "Kiss Fm", ABS, AFU, aer conditionat, computer de bord, proiectoare ceata, scaun sofer reglabil pe inaltime, volan reglabil pe inaltime, directie asistata hidraulic, geamuri electrice fata, bare de protectie in culoarea caroseriei, jante de otel de 15 inch , vopsea metalizata si altele.
Via | Dacia
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Dacia in Romania
-
Dacia Dokker Preţ: 9.250 - 14.400 €
-
Dacia Dokker Stepway facelift Preţ: 12.300 - 14.200 €
-
Dacia Dokker Van facelift Preţ: 9.280 - 11.880 €
-
Dacia Duster Preţ: n/a - 18.950 €
-
Dacia Lodgy Preţ: 9.500 - 15.450 €
-
Dacia Lodgy Stepway facelift Preţ: 12.900 - 15.350 €
-
Dacia Logan facelift Preţ: 6.950 - 12.650 €
-
Dacia Logan MCV facelift Preţ: 7.900 - 13.650 €
-
Dacia Logan MCV Stepway Preţ: 12.090 - 13.990 €
-
Dacia Sandero facelift Preţ: 7.150 - 13.300 €
-
Dacia Sandero Stepway 2020 Preţ: n/a €
-
Dacia Sandero Stepway facelift Preţ: 11.200 - 13.600 €
Ultimele stiri din Intern
-
Primăria Brașov a interzis oficial trotinetele de închiriat în tot orașul. Serviciile de închiriere a trotinetelor nu vor mai funcționa în Brașov pentru o perioadă nedeterminată. (20.11)
-
Renault a deschis comenzile pentru noul Renault 5 E-Tech în versiunea Urban Range pe piața din România. Noua versiune propune un preț de pornire de 26.900 euro. (19.11)
-
Noua Skoda Elroq este acum disponibilă în România. Pe piața noastră, noul crossover electric de dimensiuni compacte propune un preț de pornire de 35.000 euro. (19.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
iar seria aia "limitata" s-a vandut ani de zile deci numai limitata n-a fost.
Este un dezastru de masina.
Trebuie sa fii tampit, cu acte in regula, sa cumperi asa ceva de nou la banii ceruti.
Am luat-o de la o cunostinta care avea nevoie de bani urgent, l-am ajutat si cum nu a mai putut sa-i inapoieze am oprit masina.
Ziceam ca modelul de masina in sine este un dezastru.
Cel putin mie nu-mi place deloc, nu ma pot acomoda cu ea.
Este parerea mea si nu generalizez la intreaga gama Dacia pentru ca nu cunosc restul de modele.
la fel de scumpe ca si la celelate marci cateodata chiar mai scumpe.
la fel de SCUMPE...bla, bla"
"Prietene" SS...nou inseamna garantie 3 ANI, adica pretul acelor piese scumpe e doar asa, pentrru alde tine care cauta nod in papura
De unde pana lu' Hector mai apareti, chiar nu ganditi inainte de a scrie?
Pe langa asta , conditiile garantiei nu sunt asa clare ... sunt o gramada de "virgule" si "paranteze" menite sa ii ajute pe cei din service sa te scoata dator .
Parerea mea ar fi sa nu aparam cu vehementa masinile noi cu garantie, pentru ca , statistic vorbind, garantia nu inseamna decat obligativitatea de a plati revizii ULTRA SUPRA EVALUATE pentru masina pentru 80-90% din cazuri.
Prea putini merg la service in garantie, cu probleme ce sunt acoperite de garantie - marea majoritate se izbesc de un " Garantia nu acopera !! " spus ferm de un nene la ghiseul unde iti inmana un deviz de 10 milioane pentru un stergator si 3 litri de ulei.
Sunt firme care dau bani la clienti sa isi lipeasca colante cu reclame pe masini. Romanii sunt pe dos, jur!
-care "elementele de design exterior"??? stiker lipit pe usa sau aripa spate?
-"Dorinta fanilor Dacia a fost indeplinita, iar blocurile optice ale lui Sandero au un fond negru" - intr-adevar mi-am dorit asa ceva de mic copil.
-"Dacia Sandero Kiss Fm are un pret de pornire de 9.400 de euro..."
si totusi, hai sa fim realisti, in momentul de fata pentru banii astia poti alege cu totul altceva mai ales ca intotdeauna voi fi tentat sa mai pui cateva optionale peste.
E foarte usor sa stai pe margine si sa strigi hotul considerand ca lumea e proasta. Cel mai probabil asta este mentalitatea bagatorilor de seama.....
nimeni nu sustine cu vehementa masina nationala, my friend, dar conform legii a 3-a a dinamicii oricarei actiuni ii corespunde o reactiune de aceeasi forta si de sens contrar.
Imi place tapiteria megru cu rosu dar intrebarea e de ce pe unde merg eu cu masina sa fa reclama gratuit unui post de radio????
statistic vorbind oamenii "inteligenti" sunt mai putini decat "cei multi" ... asa ca afacerea prospera
cat consuma pe autostrada spre constanta la 130km/h ? ( presupunand ca ai familia in masina si bagaje pentru 3 oameni in portbagaj )
asteptam raspunsuri de 6% ca sa avem de cine rade ;)
Asa ca... nothing personal
La sosele bulagarii sunt peste noi, la anu la bulgari se tin o etapa WRC apoi in 2011 o etapa In CM motociclism viteza si se asteapta sa primeasca Ok si pentru Formula 1. Mai tre sa se apuce de facut masini.... Daca sunt roman nu inseamna ca tre sa apreciez orice c.. findca e romanesc, mai ales un ... scump. suntem ultima tara din europa, se fura la noi si calea ferata functionala, ne-am facut de ras peste tot (la furat si la cersit).... atunci cand vom intelege ca astia suntem si ca mai mult nu putem.. poate ca atunci o sa incepem sa realizam ceva bun.
Si este extrem de pacat ca tot acesti 80% isi dau cu parerea din auzite , nu din experienta.
Sunt curios ,daca de maine s-ar face Aston Martin/Ferrari/Lamborghini , ce parere ar avea romanii despre aceste masini :))
PS: unkle , tu esti exclus din cei 80% . Din cand in cand , chiar stii ce vorbesti :P
Cat despre WRC, F, etc, strict dpmdv astea nu mi se par cine stie ce realizari. Sunt tari in vest care nu au macar una dintre aceste incredibile si nemapomenite evenimente si traiesc mai mult decat rezonabil. Dar na, ii trebuie chelului tichie de margaritar si romanului etapa de F1.
Domnule......intr-o tara ca Romania, de mana a doua...cu o infrastructura de ev mediu tarziu...cu carburanti "aditivati cu apa" si unde te fura la pompa.....cu serviceuri de cacat (scuzati expresia) unde 90% din asa zisii mesteri sunt derbedei cu scoala preofesionala la activ........si cu piese de schimb pt masini superscumpe de te doare capul, eventual contrafacute prin garaje de la marginea marilor orase.......................................va intreb eu, chiar se merita o astfel de masina Dacia de aproape 10 000 euro??? chiar se merita o masina buna??? asta ne trebuia noua??? asta e mandria industriei nationale???
Cei de la Dacia, trebuiau sa faca o masina ieftina, superfiabila, fff simpla, fff practica, si fff economica. Ori francezul asta nu intelege. Sau poate ca intelege, dar cata vreme exista prosti care cumpara produsele lor - banul curge intr-o veselie. Suntem penali rau, fara atitudine, fara viziune. Si vom mai fi asa, mult si bine. Vive la Roumanie, vive Dacia :))))
da-mi un exemplu, atat, UNUL singur de model care sa aiba caracteristicile enumerate mai sus.
o zi buna intr-o tara de kkt
deci 10.000 e pt o mashina noua nu sunt multzi..
nu shtiu catzi dintre voi atzi urcat in noul polo de ex...
voua vi se pare mult pt ca la 12-13 mii va luatzi un 525d din 2003 super dotat si super stabil....dar cu 500.000 km....
dar nu va trece prin cap ce se-ntampla cand va cade un injector
sau ceva mai putin...o macara de geam...
nu va ganditi si de asta vorbiti prostii...
si daca mai intervine si sentimentul de patriotism ...
PS: din cauza oamenilor ca tine ne multumim cu orice ne pica in mana(no offence...) in loc sa invatam de la altii si sa punem in practica.
Cat despre ideea de nationalism/patriotism...daca traiam prin elvetia sau germania era ok, asa traind in aceasta tara "mirobolanta" prefer sa fiu subiectiv.
ps2: eu unul consider ca pentru banii pe care ii castig (si asa putini pentru cele 8-9 ore pe care mi le petrec cu ochii beliti zi de zi in monitor si printre sutele de linii de cod) prefer sa am alte asteptari de la o masina noua de 9-10 mii de euro...si am.
bafta.
Cauta cat vrei tu pret la macara de geam tea sigur eu ca la BMW pretul pieselor de schimb la Logan Vs BMW si o sa ramai masca.
Pretul pieselor Bmw sunt chiar acceptabile si ma refer la pretul pieselor noi la modele noi nu la modele de 20 ani.
Spor
si-a cumparat o prietena una de 3 ani (anu trecut) cu 180.000 aparent si-a dat pe ea catre 14.000e atunci 1,9tdi super dotata.
dar s-a dovedit ulterior ca manca 2l ulei la 10.000 km.......si km real era peste 350mii
asa ca dute tu si cumpara-mi ocatavia de 2 ani si 20.000 km la 10.000e
(de parca cineva isi da masina dupa 20.000. sau in mod paradoxal ar avea numai 20.000 dupa 2 ani de folosinta)
flaviu c - ai auzit demasini recuperate leasing ? nu ma apuc acum sa iti pun linkuri sa iti demonstrez ca habar nu ai preturile, se vede ca nu ai nici o treba de spui ,,parca cineva isi da masina dupa 20.000. sau in mod paradoxal ar avea numai 20.000 dupa 2 ani de folosinta'' RECUPERATE = firme, pers fizice care nu au platit li sa luat masina e asa de greu sa intelegi? au preturi foarte mici, vor sa scape de ele si 2 daca ai papagal scoti si 2000 euro reducere pe criza asta. Nu stau sa va invat acum cum dracu sa luati un Golf cu 30.000 Km la 10.000 Euro ca nu ofer consultatia pt toti fanii Logan dar daca vrei sa iti iei masina buna la pret de Logan Kiss FM te asigur ca iti iei exclus targ vitan, samsari, baietasi...
si in conditiile specificate de tine, exista si loganuri la pitesti trimise inapoi pt neplata leasingului, tot la bani putini.
asa ca scuteste-ma cu golfu tau 1.4/80CP ca nu-i mult peste logan si in sit data de tine (afacerea momentului) loganu 1.4 ii 5000.
Daca ai cat de cat habar de clasele masinilor n-o sa mai compari masini clasa mare (serie 5) si clasa de lux (a8) cu masina de clasa compacta
Concluzie :
Trebuie sa fim mandri pt ca suntem reprezentati se marca noastra autohtona , in comparatie cu alti vecini de-ai nostri ca nu se poat mandri cu asa ceva , si tot la capitolul mandrie fata de alti vecini de-ai nostri trebuie sa fim deoarece la noi in tara se fac multe componente pt masini de top din afara ca de ex. volanul, centurile, airbag-urile, instalatiile electrice, si multe alte echipamente !!!