Esential
133 | de cai putere va dezvolta viitoarea versiune sportiva a actualului Logan sedan. |
Dacia cauta sa satisfaca si exigentele publicului cu inclinatii catre un sofat mai sportiv, de aceea anunta ca va lansa o versiune mult mai puternica a modelului Logan chiar de anul viitor.
In cadrul testului de presa organizat in Croatia pentru noul hatchback al producatorului roman, Sophie Albertus, directorul de produs Sandero la nivel mondial, a declarat pentru Mediafax ca sedanul Logan va primi o motorizare de 133 de cai putere. Este vorba despre motorul pe benzina de 1.6 litri regasit pe versiunea Renault Twingo Sport.
Oficialul francez a afirmat ca motorizarea mai puternica va fi condimentata la exterior cu o serie de accesorii si restilizari capabile sa inspire un look mai agresiv sedanului romanesc.
Logan sedan nu va fi singurul model din gama Dacia care va primi motorul de 133 de cai, cel mai probabil si noul Sandero urmand sa beneficieze de pe urma unei versiuni sportive. Acesta va sosi mai tarziu pentru ca romanii prefera in continuare caroseriile sedan si nu cele hatchback, in doua volume.
via | Mediafax
Vom trai si vom... testa!!!
2. Versiunea de fata va fi un "halo-car" pentru Dacia, un mod de a promova brand-ul. Cum BMW are M, VW are GTI, Renault are RS asa si Dacia va avea un model sport, pastrand proportiile of course. Pentru o Dacie va fi scumpa, dar pentru o masina de 130 de cai cu pretentii de warm-hatch o sa fie la un pret extrem de atractiv probabil. Eu de exemplu, ca fan Dacia sunt atras de acest model. Daca se va vinde pana in 15.000 de euro cu dotari cel putin la nivel de Prestige, sigur o cumpar!
am si o intrebare, chiar nu va saturati?
cred ca o sa ma dezabonez in curand
citisc in continuare auto motor si sport si stau linistit, nu ca as fi cumparat vreodata revista voastra
Bravo lor!
fiti seriosi ...
o sa fie prima motorizare decenta de pe logan, nu are treaba cu sportivitatea.
sper sa umble la suspensii... si frane cu discuri pe spate, o sa aiba nevoie.
pai in curbe ai impresia k te rastorni cu tractoru asta.
mai ales cand trece un vehicul putin mai mare pe langa tine, ai impresia k te rastoarna.
mai bine ar lucra la exteriorul caroseriei, sa arate sport. 133cp nu inseamna sport la o masina care iti da impresie de barca
cred ca tu esti genul de om cu conceptii comuniste care ridica in slavi dacia si care face seturi motor in fata blocului.
Spre surprinderea ta, am avut multe masini si acum am o masina destul de buna si asta din munca mea, pentru ca nu tin masina doar pt nevoie ci si din pasiune, asa ca lasa-ne cu teorita ta ieftina.
Asa cum am mai spus si altadata, fiecare judeca dupa chipul si asemanarea lui, adica - aici - dupa calitatea muncii pe care o face chiar el acolo unde cineva a fost nevoit sa-l angajeze...
Am condus destule masini (am si avut cateva) si cred ca raportul pret/calitate la Logan este bun. Ce nu inteleg si nu cred ca este acceptabil este insa URA manifestata fata de orice este romanesc. Din acest punct de vedere, acest forum poate rivaliza cu o serie de forumuri esentialmente rasiste de prin Italia, Austria...
acum sa revenim la subiect, adica la logan...
pt gigel si dd7: uitati parerea mea: nu urasc deloc tot ce-i romanesc...din contra, sunt foarte ofticat ca a luat renault dacia si isi bat joc de noi...uite ce a facut vw din skoda, si reno face in continuare masini total neperformante in romania...reno in sine nu sunt niste masini cine stie ce (mai ales la interior)...EU NU POT SA INTELEG CUM DE IN ANUL 2008 MAI POATE EXISTA O MASINA ASA DE NEAERODINAMICA CA LOGANUL!!! ce naiba, nu avem designeri, nu are reno designeri?! nu au bani?! sa schime odata designul masinii...aia nu e masina, e caruta...si nu va suparati, tocmai, pentru ca imi doresc ceva mai bun pt romania, tin la lucrul asta si critic reno! chiar nu se poate?! nu cred...ce naiba, chiar asa de prosti ne iau?! masina costa destul, la pretul asta se pot cumpara masini mult mai frumoase si mai performante! deci asa sta treaba...ar trebui sa umble la caroserie, la suspensii, sasiu, frane, DESIGN, si apoi pot face si motor de 200 de cai si sa coste 20.000 de euro...to va fi cumparata! dar ei umbla cu prostii gen logan sport...cuvintele "logan" si "sport" nu au nimic in comun! RENO, TREZESTE-TE! ROMANI, TREZITI-VA, NU MAI ACCEPTATI MIZERIILE FRANCEZILOR, CARE NE JIGNESC PROFUND LUANDU-NE DE FRAIERI IN CONTINUARE!
PS: Nu am Dacia, deci pot fi oarecum mai obiectiv.
Acum nu as da niciodata Subaru asta vechi pe vre-un logan de cati cai o avea el dar nici sa nu dam in cap Loganului. Cat timp am bagat Subaru in service pt. o revizie generala am inchiriat un Logan de 1.4 si am fost surprins sa vad ca nu e asa de instabil cum vb lumea. Mutorul clar subnutrit pt. masian dar pt o masina de OM NORMAL sau de firma este chiar OK. Dupa am mers si cu unul de 1.6 varianta de 90 CP si ala e mai bine pe motorizare. Frane mai bune, stabilitatea se rezolva din arcuri si amortizoare pt. o varianta mai puternica si 133 de CP ar fi OK pt inceput. Nu visa romanul o Dacie standard de 9 sec pana la 100 , nu putem compara cu alte masini sportive dar e o evolutie.
Nu prea agreez serviceul si pretul pieselor, dar l-am intrebat pe patronul de la rent-a-car si a spus ca e a 2-a serie de de Loganuri si ca a avut mai putine probleme cu ele decat Meganurile sau Focusurile care le are.
E 1 pas inainte, sa vedem ce iese.
Ce masina mai e si asta?
Exista masina noua mai proasta decat loganul? Cu forme mai ne-aerodinamice?
Exista o masina mai nesigura decat acest sicriu pe roti?
Clar ca NU!
Si va vorbesc ca fiind unul din romanii fericiti ca nu au luat teapa logan. Am de 2 ani un hyundai accent de care sunt f mandru! Pe langa ca are in standard aer conditionat shi o putere de 90 cai are shi o garantie de 7 ANI!
Ganditi shi voi! De ce loganul n-are garantie decat un an? Pentru ca cei care fack rabla asta stiu ei cum o fuck!
SI , APROPO, DE CE SA FII IMBECIL SA DAI 11 000 EURO PE O RABLA CU MULKTI CAI CAND ACUM LA HYUNDAI ACCENT ESTE OFERTA CU 8.790 EURO!!!!
GANDESTE ROMANE!!!
ps loganu are acum 3 ani garantie
Ciudat de greu de multumit sunteti: daca are 70cp, Logan e submotorizat, daca are 133, consuma prea mult; totusi daca o masina e facuta in Germania, brusc 90cp de diesel sunt de ajuns pentru sport, ca sa nu mai vorbim ca "mai mult de 3%" nu consuma. Asta e rasism auto. Numai ca voi, ca rasisti auto, va comportati de parca ati fi membri KKK... negri!
Ca te-au lovit 3 masini in spate tu cati ai lovit ? poate nu au fost atenti ,poate erau incepatori. Felicitari celor de la dacia ca fac al doilea pas important primul fiind 1.6 16v si al doilea acesta. Si sa nu uitam ca loganu e masina de familie. Numai bine :). Si apropo eu am condus logan de mai multe ori in poligon .
date vit 1la* rot=86km/h
2 =118
3 =151 etc
deci unde puiiiiiii lui magda cu exceptia unor depasiri timpesti veti atinde asemenea turatie pentru a avea cei 133?
raspuns in germania caci este singura tara europeana fara limita pe anumite autobenzi. calatorie sprancenata
importanta ar fi sa ne dea regimul de putere intre 2200 si 3500
sa stim cum stam cu motorul, si sa vedem modificarile la trenul de rulare