- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
Au apărut noi detalii despre Mazda EZ-60, un nou SUV electric care va fi lansat mai întâi în China. Noul model va avea inclusiv o versiune cu motor termic pe post de generator. (19.04)
-
Marca chineză AUDI, înființată de către Audi cel german și compania chineză SAIC, a publicat prima imagine oficială cu primul său model de serie. Noul model va fi botezat E5 Sportback și va fi un break electric. (18.04)
-
Subaru a prezentat oficial noul Solterra facelift cu ocazia Salonului Auto din New York. Noul model actualizat primește acum un propulsor electric mai puternic, un design revizuit, dar și o autonomie îmbunătățită cu 25%. (17.04)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta-
Noul Audi A6 Sedan: cel mai aerodinamic Audi de serie cu motoare termice
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Renault a dezvoltat un sistem hibrid care poate fi montat în mașinile electrice
-
Viitoarea Mazda MX-5 va primi un motor aspirat natural mai mare
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
OFICIAL: Conceptele BMW i3 şi i8 se prezintă
BMWul e BMW doar cu motor pe benzina
restu, pentru fraieri si saraci
Tot sunt atatea discutii intre electric si petrol (de altfel cum sunt discutii intre benzina si mototrina). Pana nu demult eram de parerea ca nu as vrea sa conduc ceva fara cutie de viteza manuala, sa simt placerea de a schimba vitezele alea(acuma chiar as fi tentat de o cutie automata), dupa asta ziceam ca nu as cumpara niciodata o masina electrica (cum sa nu auzi tu zgomotul motorului) mi-a dat seama ca nu conteaza asa mult combustibilul cat timp masina are acelesi scop pentru tine, indiferent care o fi scopul ala, sa mergi la munca sau sa dai liniute.
Cred ca ar da mai bine la imagine pentru BMW si sa spuna supercarurile noastre sunt doar ale viitoului si reprezinta viitorul in esenta lui, adica electric
si cum zicea si agoxx, atat timp cat te duce din pc A in pc. B si o face cel putin la fel de bine ca una pe petrol de ce nu as fi multumit?
Ar avea sens sa intrebam de acum cam cat ar putea costa un i3 sau un i8, tinand cont ca I3 vrea sa fie "primul vehicul electric premium". Un I-Miev e 35 de mii....
Probabil ca va fi un 45-50 de mii:)
@gelu
i8 este hibrid, nu este electric pur sange.Poate ca i8 nu va avea si o versiune conventionala, dar un supercar clasic Bmw tot va face
cred ca mi-a ramas intiparita in minte minciuna de marketing de la Chevrolet cum ca Volt e altceva decat un hibrid ;)
Neofcial vă pot spune că bateria este unul din cele mai scumpe componente. Preţul "pieţei" este de 600 pentru 1 kWh. Deci un acumulator de 16 kWh (aşa cum este pe i-Miev şi anunţat pe i3) ar fi la 10.000 Euro.
Sunt soluţii pentru reducerea costurilor, de ex. BMW are un joint venture în acest sen. Până la lansare, în 2013, se poate ca datorită evoluţiei pieţei preţurile să scadă semnificativ.
Statement oficial BMW a fost despre nivelul modelelor electrice şi plug-in hybrid în 2020: 5-15% din total. Alţi producători variază estimările între 2% şi 25% în funcţie de cât de avansaţi sunt în dezvoltarea modelelor electrice.
Ce vă pot spune sigur despre viitor - nu va fi exlcusiv electric, benzină sau hidrogen. Va fi un mix între ele, cel puţin pentru viitorii 15-20 ani.
Ar putea sa-l scoata asa si pe benzina (V10) sa rupa R8 de la Audi:D