- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
GENEVA 2010
Ultimele stiri din GENEVA 2010
-
Salonul Auto de la Geneva a marcat lansarea oficiala a modelului Valmet Eva, un vehicul electric provenit din Finlanda, care a fost dezvoltat cu ajutorul Nokia si Navteq. (09.03)
-
Designerii institutului IDEA au dezvaluit la Geneva un concept botezat Sofia, care incearca sa anticipeze un nou model de top in gama Alfa Romeo. (08.03)
-
Casa de tuning Carlsson a prezentat la Geneva primul lor model creat in calitate de constructor auto. Acesta a fost botezat C25 si va fi creat in 25 de unitati. (07.03)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
OFICIAL: Citroen DS High Rider Concept, viitorul DS4
sasa bmw a inceput sa stearga din filozofia Bangle deci.....numa bine
Nu cred ca ne vom dori numai design de la o masina, eu personal sunt satul de carcase frumoase care ascund probleme sau slaba calitate, si pentru care trebuie sa platesti vro 5 ani.
Ar trebui sa-si creeze o identitate care sa te duca cu gandul la sportivitate (gen BMW) pe confort, sau economie. Dupa parerea mea astea sunt trendurile care fac piata la anu.
De acord cu alinmarina,
doar ca nu ai cum sa ceri de la nemti design misto ca Germania e o tara de "soldati" pusi sa execute treaba perfect si la ordin. E chestie de mentalitate si de mod de viata si asta se vede in produsele lor.
Latinii in general au inclinatie catre frumos, inspiratie geniala de multe ori in orice fac, dar nu sunt rigurosi si tipicari. Exemplu masinile italiene si frantuzesti care sunt frumoase dar nu cele mai fiabile (in ultima vreme lucrurile s-au mai schimbat; detinatorii de 'latine" stiu ce vorbesc).
Lasand la o parte pretul tine de sufletelul fiecaruia ce isi
cumpara: o "latina" pe care o "iubeste" sau o "nemtoaica" neagra/gri pe care vorba din popor zice ca te poti baza.
E un fel de...vrei amanta sau nevasta.......
De acord cu asdasdas,
doar ca romanii in general sunt "blocati" pe masini nemtesti,
implicit nu prea au habar de altele sau daca au sigur ce au auzit e de rau, iar daca e cumva de bine nu accepta ideea. Deci...incearca sa ii explici unei persoane de genul asta "teoria chibritului".....cred ca e pierdere de timp ....
Aproape fiecare masina a lor e controversata ca design si de data asta pt gama DS au mers pe o fata mai cuminte care sa le vanda masina. Nu mi se pare asa deosebita masina si nici nu se compara cu Alfa Giulieta de exemplu ca design.
Atat francezii cat si italienii sunt super bazati la capitolul tehnica, si foarte competitivi ca preturi deasemeni, crede-ma. Lucrez intr-un domeniu, tehnic evident, unde dealtfel nemtii sunt cam putin reprezentati, asa ca eu unul nu cred in asa zisa "tehnologie germana". E pt cei care pun botu la zvonuri. Daca ne uitam la competitiile auto in ultimii ani cine au tot iesit invingatori: Ferrari, Renault, Peugeot, Citroen.......Unde sunt nemtii pe care ii lauda toata lumea? Ce a facut BMW in F1? NIMIC. Noroc cu Mercedes ca isi mai spala un pic imaginea ca altfel....
Referitor la suedeze. Iarasi uiti ca Volvo o buna bucata de timp avea motoare frantuzesti (PRV - Peugeot Renault Volvo). Oare de ce? Ca sunt francezii niste nepriceputi.
Referitor la design:
- italienii au facut masini frumoase intotdeauna (sunt si exceptii)
- francezii masini avangardiste, care intradevar nu a placut la toata lumea. Nici nu cred ca vroiau asta. Dar e de apreciat ca au riscat, dand un impuls de schimbare...
- nemtii.............acelasi conservatorism. De la generatie la generatie parca e aceeasi masina. Nimic interesant. Masini care "spun nimic". Masini "fara suflet", reci...dupa chipul si asemanarea germanului.
Daca stii pe cineva cu studii in domeniul designului, intreaba sa vezi ce iti raspunde.
spatele parca-i de q5 iar farurile de tiguan