Comentarii (12)

  • Lectie de design!!!
    Fara prea multe comentarii as vrea sa spun decat ca nemtii astia destepti de la bmw, audi si mercedes ar trebui sa se mai uite putin si prin vecini, ca au ce invatza!!!
    23 0
  • mda.......
    si daca se uita tripleta germana la vecini in ograda sa speram ca nu dor da copy_paste ...............
    sasa bmw a inceput sa stearga din filozofia Bangle deci.....numa bine
    11 0
  • Revin...
    Dupa o mai mare atentie acordata imaginilor din galeria foto vreau sa intaresc parerea data mai devreme: GENIAL, SUPERB, DIVIN!!!
    12 0
  • mihai2001
    Ii trebuie mai mult decat design
    Eu cred ca masina care se va vinde anul viitor va trebui sa convinga mai mult. Cred ca cea mai mare problema la Citroen e identitatea, nu te face sa te gandesti la ceva anume.

    Nu cred ca ne vom dori numai design de la o masina, eu personal sunt satul de carcase frumoase care ascund probleme sau slaba calitate, si pentru care trebuie sa platesti vro 5 ani.

    Ar trebui sa-si creeze o identitate care sa te duca cu gandul la sportivitate (gen BMW) pe confort, sau economie. Dupa parerea mea astea sunt trendurile care fac piata la anu.
    1 9
  • asdasdas
    pai si Citroen are o identitate, te duce cu gandul la exclusivism, tehnologie, inovatii nu ca Audi care face aceiasi masina in marimi diferite si singura lor identitate sunt ledurile.
    9 1
  • ASA DA !
    9 0
  • Koch Wentzel
    Nota 10
    Arata foarte bine. Daca va fi lansat pe piata si un hibrid cu tractiune integrala, cu atat mai bine, i s-ar potrivi de minune. Parca are cateva elemente din ce-a redesenata acum o luna de Automarket. Astept schimbarile de la interior cu ardoare.
    4 0
  • Sa-mi dau si eu parerea ca sa ma simt bine: :D

    De acord cu alinmarina,
    doar ca nu ai cum sa ceri de la nemti design misto ca Germania e o tara de "soldati" pusi sa execute treaba perfect si la ordin. E chestie de mentalitate si de mod de viata si asta se vede in produsele lor.
    Latinii in general au inclinatie catre frumos, inspiratie geniala de multe ori in orice fac, dar nu sunt rigurosi si tipicari. Exemplu masinile italiene si frantuzesti care sunt frumoase dar nu cele mai fiabile (in ultima vreme lucrurile s-au mai schimbat; detinatorii de 'latine" stiu ce vorbesc).
    Lasand la o parte pretul tine de sufletelul fiecaruia ce isi
    cumpara: o "latina" pe care o "iubeste" sau o "nemtoaica" neagra/gri pe care vorba din popor zice ca te poti baza.
    E un fel de...vrei amanta sau nevasta.......

    De acord cu asdasdas,
    doar ca romanii in general sunt "blocati" pe masini nemtesti,
    implicit nu prea au habar de altele sau daca au sigur ce au auzit e de rau, iar daca e cumva de bine nu accepta ideea. Deci...incearca sa ii explici unei persoane de genul asta "teoria chibritului".....cred ca e pierdere de timp ....
    4 0
  • mihai2001
    @KKK
    Nu sunt sutinator al masinilor nemtesti (personal imi plac suedezele), dar nu cred ca ai dreptate cand spui ca se priep la design francezii sau nush ce tehnica.

    Aproape fiecare masina a lor e controversata ca design si de data asta pt gama DS au mers pe o fata mai cuminte care sa le vanda masina. Nu mi se pare asa deosebita masina si nici nu se compara cu Alfa Giulieta de exemplu ca design.
    0 3
  • @mihai2001
    Uiti ca marcile franceze si Mercedes sunt pionieri in domeniul auto, restu sunt aparuti dupa. Asta nu iti zice nimic referitor la tehnica?
    Atat francezii cat si italienii sunt super bazati la capitolul tehnica, si foarte competitivi ca preturi deasemeni, crede-ma. Lucrez intr-un domeniu, tehnic evident, unde dealtfel nemtii sunt cam putin reprezentati, asa ca eu unul nu cred in asa zisa "tehnologie germana". E pt cei care pun botu la zvonuri. Daca ne uitam la competitiile auto in ultimii ani cine au tot iesit invingatori: Ferrari, Renault, Peugeot, Citroen.......Unde sunt nemtii pe care ii lauda toata lumea? Ce a facut BMW in F1? NIMIC. Noroc cu Mercedes ca isi mai spala un pic imaginea ca altfel....
    Referitor la suedeze. Iarasi uiti ca Volvo o buna bucata de timp avea motoare frantuzesti (PRV - Peugeot Renault Volvo). Oare de ce? Ca sunt francezii niste nepriceputi.
    Referitor la design:
    - italienii au facut masini frumoase intotdeauna (sunt si exceptii)
    - francezii masini avangardiste, care intradevar nu a placut la toata lumea. Nici nu cred ca vroiau asta. Dar e de apreciat ca au riscat, dand un impuls de schimbare...
    - nemtii.............acelasi conservatorism. De la generatie la generatie parca e aceeasi masina. Nimic interesant. Masini care "spun nimic". Masini "fara suflet", reci...dupa chipul si asemanarea germanului.
    Daca stii pe cineva cu studii in domeniul designului, intreaba sa vezi ce iti raspunde.
    5 0
  • Cosmin
    Design?!
    ce atata inovatie de desing?
    spatele parca-i de q5 iar farurile de tiguan
    1 6
  • Detalii
    As fi dorit mai multe detalii despre motorizare si tren de rulare. Propun redactorilor sa introduca un paragraf sau o caseta tehnica la fiecare articol, care sa contina date referitoare la amplasarea motorului (transversal / longitudinal) si transmisiei, daca modelul este dotat cu sistem start / stop, informatii despre supensie, etc. Bineinteles, atunci cand au astfel de informatii.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru