OFICIAL: Citroen DS High Rider Concept, viitorul DS4
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dupa doua teasere care au aprins fanii brandului, Citroen publica astazi pe Facebook primele imagini oficiale ale celui de-al doilea model din gama DS. Compactul premium se va numi DS4 si se va pozitiona, asa cum o spune si numele, deasupra actualului DS3.
Momentan, fanii nu pot admira decat versiunea concept a viitorului model, asteptata sa isi faca aparitia publica in cadrul Salonului Auto de la Geneva. Cei care se gandeasc deja la varianta de productie vor fi nevoiti sa mai astepte cel putin pana in tomana acestui an, cand se asteapta un debut public al modelului in cadrul Salonului Auto de la Paris.
Conceptul care va fi expus la Geneva se numeste DS High Rider si este un coupe cu trei usi, cu o garda la sol ceva mai inalta si cu un aspect frontal inspirat de filosofia de design regasita si pe fratele mai mic DS3. Cel mai probabil, liniile conceptului vor inspira si noua generatie a modelului C4, din care va deriva implicit si DS4.
Conceptul este dezvoltat pe o platforma complet noua, ce va servi la dezvoltarea viitorului C4, si masoara 4.26 metri lungime, 1.82 metri latime si 1.42 metri inaltime.
Platforma va putea gazdui chiar si un tren de rulare hibrid, compus dintr-un propulsor conventional HDi cu filtru de particule, ajutat de un motor electric pozitionat pe axa spate. In aceste conditii, viitorul DS4 de serie se va bucura, pe langa emisiile scazute, si de o tractiune integrala.Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Citroen in Romania
-
Citroen Berlingo Furgon Preţ: 13.685 - 15.351 €
-
Citroen Berlingo Multispace Preţ: 14.506 - 17.957 €
-
Citroen C-Elysee facelift Preţ: 11.067 - 14.518 €
-
Citroen C1 Preţ: 10.698 - 13.673 €
-
Citroen C3 Preţ: 10.600 - 15.500 €
-
Citroen C3 Aircross Preţ: 13.500 - 18.400 €
-
Citroen C4 Cactus Preţ: 13.490 - 18.890 €
-
Citroen C4 Spacetourer facelift Preţ: 23.550 - 29.976 €
-
Citroen C5 Aircross Preţ: n/a - 30.300 €
-
Citroen Grand C4 Spacetourer facelift Preţ: 24.621 - 31.047 €
-
Citroen Jumper Preţ: 21.360 - 27.240 €
-
Citroen Jumpy Combi Preţ: 21.896 - 23.562 €
-
Citroen Jumpy Furgon Preţ: 18.802 - 21.301 €
-
Citroen SpaceTourer Preţ: 25.109 - 30.464 €
Ultimele stiri din GENEVA 2010
-
Salonul Auto de la Geneva a marcat lansarea oficiala a modelului Valmet Eva, un vehicul electric provenit din Finlanda, care a fost dezvoltat cu ajutorul Nokia si Navteq. (09.03)
-
Designerii institutului IDEA au dezvaluit la Geneva un concept botezat Sofia, care incearca sa anticipeze un nou model de top in gama Alfa Romeo. (08.03)
-
Casa de tuning Carlsson a prezentat la Geneva primul lor model creat in calitate de constructor auto. Acesta a fost botezat C25 si va fi creat in 25 de unitati. (07.03)
sasa bmw a inceput sa stearga din filozofia Bangle deci.....numa bine
Nu cred ca ne vom dori numai design de la o masina, eu personal sunt satul de carcase frumoase care ascund probleme sau slaba calitate, si pentru care trebuie sa platesti vro 5 ani.
Ar trebui sa-si creeze o identitate care sa te duca cu gandul la sportivitate (gen BMW) pe confort, sau economie. Dupa parerea mea astea sunt trendurile care fac piata la anu.
De acord cu alinmarina,
doar ca nu ai cum sa ceri de la nemti design misto ca Germania e o tara de "soldati" pusi sa execute treaba perfect si la ordin. E chestie de mentalitate si de mod de viata si asta se vede in produsele lor.
Latinii in general au inclinatie catre frumos, inspiratie geniala de multe ori in orice fac, dar nu sunt rigurosi si tipicari. Exemplu masinile italiene si frantuzesti care sunt frumoase dar nu cele mai fiabile (in ultima vreme lucrurile s-au mai schimbat; detinatorii de 'latine" stiu ce vorbesc).
Lasand la o parte pretul tine de sufletelul fiecaruia ce isi
cumpara: o "latina" pe care o "iubeste" sau o "nemtoaica" neagra/gri pe care vorba din popor zice ca te poti baza.
E un fel de...vrei amanta sau nevasta.......
De acord cu asdasdas,
doar ca romanii in general sunt "blocati" pe masini nemtesti,
implicit nu prea au habar de altele sau daca au sigur ce au auzit e de rau, iar daca e cumva de bine nu accepta ideea. Deci...incearca sa ii explici unei persoane de genul asta "teoria chibritului".....cred ca e pierdere de timp ....
Aproape fiecare masina a lor e controversata ca design si de data asta pt gama DS au mers pe o fata mai cuminte care sa le vanda masina. Nu mi se pare asa deosebita masina si nici nu se compara cu Alfa Giulieta de exemplu ca design.
Atat francezii cat si italienii sunt super bazati la capitolul tehnica, si foarte competitivi ca preturi deasemeni, crede-ma. Lucrez intr-un domeniu, tehnic evident, unde dealtfel nemtii sunt cam putin reprezentati, asa ca eu unul nu cred in asa zisa "tehnologie germana". E pt cei care pun botu la zvonuri. Daca ne uitam la competitiile auto in ultimii ani cine au tot iesit invingatori: Ferrari, Renault, Peugeot, Citroen.......Unde sunt nemtii pe care ii lauda toata lumea? Ce a facut BMW in F1? NIMIC. Noroc cu Mercedes ca isi mai spala un pic imaginea ca altfel....
Referitor la suedeze. Iarasi uiti ca Volvo o buna bucata de timp avea motoare frantuzesti (PRV - Peugeot Renault Volvo). Oare de ce? Ca sunt francezii niste nepriceputi.
Referitor la design:
- italienii au facut masini frumoase intotdeauna (sunt si exceptii)
- francezii masini avangardiste, care intradevar nu a placut la toata lumea. Nici nu cred ca vroiau asta. Dar e de apreciat ca au riscat, dand un impuls de schimbare...
- nemtii.............acelasi conservatorism. De la generatie la generatie parca e aceeasi masina. Nimic interesant. Masini care "spun nimic". Masini "fara suflet", reci...dupa chipul si asemanarea germanului.
Daca stii pe cineva cu studii in domeniul designului, intreaba sa vezi ce iti raspunde.
spatele parca-i de q5 iar farurile de tiguan