Esential
4.8 | litri/100 de kilometri consumă versiunea e-HDi. |
Citroen caută să alinieze la noua sa imagine de marcă alte două modele de succes, văzute ca referinţă în segmentul modelelor de familie. Este vorba despre C4 Picasso şi fratele său cu şapte locuri Grand C4 Picasso. Familiştii beneficiază de o serie de modificări estetice şi tehnologice, menite să ofere un aer proaspăt în segment.
Faceliftul aduce cu sine noul logo al constructorului francez, dar şi lumini diurne de tip LED, poziţionate pe bara faţă, sub proiectoare. Cum era de aşteptat, şi spoilerele au fost redesenate, semnalizatoarele au devenit clare, stopurile au primit un contur negru, iar portierele au primit o bandă cromată (în cazul versiunii Exclusive). La interior, aceeaşi echipare Exclusive aduce o tapiţerie nouă pentru scaune şi pentru interiorul portierelor.
Sub capotă, ambele derivate de caroserie vor primi opţiunea micro-hibridă e-HDi. Versiunea diesel are la bază propulsorul HDi de 110 cai putere, asistat de o cutie pilotată BMP6. Tehnologia micro-hibridă constă în alăturarea unui sistem Start-stop de a doua generaţie, care beneficiază de un alternator, a cărui putere a crescut cu 70%, până la 2.2 kW. Modelele franceze au primit şi o baterie etanşă, care poate suporta până la 600.000 de cicluri de demaraj.
Ansamblul de modificări ajută propulsorul diesel să obţină un consum mixt de 4.8 litri/100 de km (5.0 litri/100 de km pentru Grand C4 Picasso). Emisiile au scăzut şi ele până la 125 de g/km, în cazul lui C4 Picasso, şi până la 130 g/km, în cazul lui Grand C4 Picasso.
via | Citroen România
Comentarii (1)