- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Toyota a lansat primul monovolum PHEV din Japonia
- Toyota: un milion de unități C-HR vândute în Europa
- De Tomaso a finalizat primul exemplar de producție P72
- Tesla recheamă 700.000 de modele din cauza unei probleme la sistemul de monitorizare a presiunii în anvelope
- Stellantis extinde oprirea producției la fabrica Miriafori
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
OFICIAL: Citroen a dezvaluit noul DS3, ucigasul de Mini
E o vorba: Dumnezeu te-a creat un original, nu muri ca o copie!
De ce sa-ti iei citroen, cand poti sa-ti iei alta masina de clasa mica cu solutii mai originale?
le va da clasa multora
sper ca se va dovedi si fiabila.
1. "masina" frantuzeasca pana sa ajunga la un stadiu competitional cu brand`uri / masini .. mai are de lucrat
2. Ma repet ... cand or face francezii masini (de orice fel) nemtii si englezii vor uita de toate conflictele lor si francezii se vor infratii cu englezii
Nu pute pe langa MINI-BMW
@newsflash, copii gasesti oriunde numai la Citroen nu.
@lupuleinen, masinile frantuzesti nu mai sunt de niste ani buni ceea ce stiai tu. In momentul de fata, motoarele grupului PSA echipeaza marci de renume: Volvo, Ford. Iar ca design, nici nu incape comparatie. Citroen a avut, are si va avea stil. Cu mici exceptii, nemtoaicele sunt banale. Nu incanta ochiul prin nimic. Poate prin ceva plus la calitatea materialelor folosite la interior. Ca exemplu: BMW 118 - frumusica de afara, dar interiorul e varza, calitate proaaastaaaaa. Materiale mai bune gasesti in orice Citroen, si inca din gama mica (c2, c3)
@jiji: DS a fost, si va ramane. Prin stil in primul rand. DS a fost o masina iubita, incredibila din toate punctele de vedere. O sa vezi ca si noul DS3 va avea un impact enorm.
Si toate astea peste enormele inovatii aduse de Citroen de-a lungul vremurilor, inovatii pe care le gasesti acum pe marea majoritate a masinilor, mai ales cele nemtesti. Sa enumar cateva din ele? Nu cred ca imi ajunge spatiul.
1. Citroen este primul producator de automobile de serie din lume care nu este de origine americana
2. primul lor model celebru este Traction Avant. (prima masina de serie cu tractiune fata)
3. In 1933, Citroen a introdus primul automobil pentru pasageri disponibil cu un motor diesel.
4. Constructorul francez a bifat si un parteneriat de tip joint-venture cu italienii de la Maserati. In aceasta perioada, sistemele hidraulice create de inginerii Citroen au fost folosite pe numeroase modele Maserati, cum ar fi Bora, Merak, Khamsin si pentru prototipul Quattroporte II. Acest prototip era de fapt un Citroen SM
5. Suspensia hidro-pneumatica de la Citroen este prima de acest gen din lume si este singura care are posibilitatea de a absorbi neregularitatile drumului fara a deranja ocupantii. Ulterior, alti producatori precum Mercedes-Benz au introdus sisteme de suspensie similare
Si lista poate continua....
Cine te opreste?
Cumparatorii de Mini care apreciaza placerea de a conduce si au bani de Mini nu vor cumpara DS3.
In Romania unde masina e status simbol putini isi vor lua DS-ul
... si nu as include Fiat 500 in gama premium; e o Panda machiata frumos si cu multe truse de farduri dar asta nu o face premium.
Mie imi plac "frantuzoaicele" pentru ca spre deosebire de "nemtoaice" sunt mai calde, au suflet. Ma refer la Citroen. Peugeot si Renault nu imi inspira prea multe.
Am condus multe, foarte multe marci diferite, majoritatea nemtesti, dar... nu imi inspira acea caldura pe care mi-o inspira Citroen-ul. Suie-te intr-un C4, C5 ... nu zic de C6 ca e deja prea mult... si sa vezi senzatie, sentiment ce-ti inspira.
Pana acum 2-3 ani, aveam si eu acelasi cult al masinii nemtesti. Pana mi-a cazut in mana un C4. Nu ma apuc sa enumar acum toate nemtoaicele pe care le-am condus, dar nici una nu mi-a dat senzatia pe care mi-a dat-o C4. Sa nu mai vorbesc de un C5 Exclusive. Abia astept sa ma sui intr-un DS3, sper sa nu imi insele asteptarile.
Si ca sa ii raspund cumva si lui @Etinenne, masini asemanatoare cu C4 (Astra de ex, Octavia (ma refer la motorizari), Kia C'eed, chiar si Seat), din punct de vedere al pretului la dotarile oferite) C4 le cam bate pe toate. Nu ma refer la versiunea noua de C4, cea aparuta in septembrie (face-lift) si cealalta, initiala. La un pret de un max 12k euro, la dotarile pe care le are, C4 1.6i 110cp, este mult peste competitori. Doar ca este "frantuzeasca". Si aici intervine mitul masinii germane, de care nu putem sa scapam.
Ma repet, si eu eram convins de invincibilitatea nemtoaicelor pana acum 2-3 ani.
Mai mult, la firma am si service auto, si nu ma puteti convinge ca in momentul de fata, nemtoaicele sunt cu mult peste frantuzoaice ca fiabilitate.
Testul adevarat este cel al pietei. Cine vinde mai mult inseamna ca a reusit sa convinga mai multi consumatori. Pana la urma asta conteaza.
@ recunosc, am condus doar C3 si C4 si cuvantul care imi vine in minte este: de consum. Fara personalitate, fara rafinament. Cand a aparut C3 mi-a placut ca aspect, dar am realizat ca asta conteaza cel mai putin la o masina (exceptand femeile); cand merg ma bucur de interior si traiesc senzatii la volan. Citroen nu a reusit sa stimuleze niciunul din cele 2 simtaminte.
O masina ieftina cu care poti sa iti rezolvi solicitarile de mobilitate.
Mini este o desfatare senzoriala pe langa care Citroen poate fi clasificat doar ca mijloc de transport.
Compara masini din aceeasi clasa, cu preturi asemanatoare. La fel de bine poti sa compari un Peugeot CC cu un Audi TT, sau un Z3, nu?
In cazul mentionat de tine, da, C3 sau C4 sunt simple mijloace de transport. Dar mult mai ieftine. Comparatia facuta de tine e ca intre metrou si taxi.
Acum nu ma intelege gresit, nu tin mortis sa iau apararea Citroen, dar raportul performanta/pret in cazul asta, inclina clar spre Citroen. Sincer, prefer sa merg cu metroul decat cu taxiul, ca e criza.
Iar cu vanzarile de Mini si DS3, posibil sa ai dreptate. Mini e pe piata de ani buni, si DS3 e abia in fasa. Si cel putin romanul, va prefera sa dea un ban in plus, dar sa aibe masina nemteasca.
Hai sa ne uitam putin numai la anul trecut. Nu vorbesc de face-lift-ul de la C4, care in afara de motorizari mai atractive pentru iubitorii marcii, n-a facut mare lucru. Hai sa ne uitam la noul C5.
Iti spun din experienta, "m-am dat" cu un C5 Exclusive, 2.7HDI. Poate nu impresioneaza prin forta bruta a unui BMW, dar impresioneaza prin confort.
Pana la urma, cred ca cel mai mult conteaza ceea ce vrei de la o masina: sa rupa nori si asfalt, sau sa ai o masina de familie, destul de luxoasa, fara sa epateze, dar extrem de confortabila.
Test drive-ul facut cu Exclusive-ul a inclus si o buna bucata de drum pe piatra cubica, de la Televiziune spre Aviatiei. Crede-ma ca m-am uitat nauc pe geam, sa vad daca nu cumva s-a pus asfalt ca in Germania, in locul pietrei cubice. Nu se auzea nimic (zgomot de rulare) si nu se simtea nimic. Suspensia hidractiva (inovatie Citroen de altfel) isi merita toti banii, cand e vorba de confort.
Revenind, dupa mine conteaza in primul rand ce astepti de la masina. Cauta pe youtube, este un filmulet cu un BMW si un C6 cu o camera de filmat pe capota, mergand paralel cu pista unui hipodrom. Sunt perfect de acord ca BMW-ul iti va oferi intotdeauna satisfactia puterii brute, pe cand C-ul (5 - ca e mai accesibil, sa nu mai vorbesc de 6) iti va oferi confort. Stiu ca ma repet, dar eu prefer confortul. Si din aceasta cauza, voi alege C5. Acum niste ani, preferam BMW-ul, eram mai tanar, simteam nevoia de viteza, de forta. Au trecut anii, si cu o familie langa tine in masina, cu doi copii mici in spate, crede-ma, ai nevoie de confort. Ok, as putea alege o nemtoaica, un Mertz, un Audi ... dar la aceeasi bani pe care ii dai pe C5, nu vei avea acelasi confort. La asta ma refer, si sper sa fiu bine inteles, nu vreau sa fac reclama marcii cu tot dinadinsul, dar de-a lungul vremii, cum ziceam si in posturile anterioare, am avut ocazia sa conduc masini de la 600cmc, pana pe la 6litri.
Documentat si la obiect. Sincer bravo Citroen !
Uitati aici si celebrul concept C-Sport Lounge:
http://www.clubc4.ro/viewtopic.php?p=106454#p106454
De Citroen GT cred ca nu trebuie sa mai spun nimic :)
Uitati-l aici, pe strada: http://www.youtube.com/watch?v=jOfBMRKLCCA&e
PS. Mi-am facut cont, sunt acelasi Bogdan sau B de mai devreme.
SURPRIZA!!! M-am trezit ca firma de asigurari a platit bandoul si vopsitul masinii dar de fapt bandoul nu era schimbat ba din contra a fost dat cu un corector de plastic ceia ce s-a vazut de la o posta ,ca bonus m-am trezit ca nu mai am aceleasi stergatoare din pacate mi le-au schimbat cu altele ptr ca domnul care s-a ocupat cu vopsitul avea masina la fel ca a mea;
Cand am intrebat de ce mi-au schimbat stergatoarele ,raspunsul a fost ;;;pai sunt uzate -nu le-am schimbat;;; in situatia in care eu am mers doar o singura vara cu masina si multe ploi nu am apucat ;nu mai pun ca nu am facut decat 8 000 km Imaginati-va domnilor ca nu avea cum sa tocesc alele stergatoare la 8 000 km nici daca mergeam numai pe ploaia dapai in conditii de seceta
Cand am intrebat de bandou de ce nu mi mi l-a schimbat au dat din umeri si mi-au spus ca trebuie sa spal masina ca nu se cunoaste daca este curata
Sunt din Focsani si credeti-ma ca daca mi-ar da cineva un Citroen de pomana nu m-as uita la el ,ptr ca indiferent de masina ajungi tot la mana unor hoti cum sunt cei din Focsani ,nu mai spun ca , comportamentul fata de client este dezastrus; te priveste de la intrare ca si cum ai veni la furat
Orice intrebare pusa ti se raspunde cu o aroganta greu de crezut
ASA CA GANDITI-VA DE 2 ORI INAINTE DE A LUA O MASINA ;LA INCEPUT CAND O CUPTERI SUNT MIERE IAR CAND TE DUCI CU IA LA REVIZIE NU TI-O URCA PE RAMPA PANA NU-I BAGI IN BUZUNAR PTR CA ALTFEL STAI DE-TI VINE RAU SI TE REPROGRAMEAZA DE LA O ZI LA ALTA; CA SUPLIMENT ITI FURA STERGATOARELE ;BINE CA NU M-A LASAT FARA VOLAN
O ZI FRUMOASA
PS. Presupun ca Fetcom este service-ul in cauza, iar daca nu, imi cer scuze anticipat.
Despre cei din Focsani si eu am auzit "numai de bine". Din pacate, ca fac de ras marca.
Segmentul este f restrans... Doar timpul ne va spune daca acest ds va fi sau nu o masina de succes... Cu siguranta va costa cat un C4..
E greu sa ii concurezi si pentru DS si alte incercari minione premium va fi tot mai greu chiar daca vor fi masini bune.
Nu poti sa la si o piata din mana asa usor cand in epoca moderna tu ai creat-o.
Eu sunt din Constanta si pot spune ca si aici te trateaza cu aceeasi acreala... dupa ce ca showroomul arata jalnic de ti-e scarba sa mergi printre masini, la service te trateaza ca pe un infractor de drept comun !!! Pentru orice intrebare iti raspund cu o impertinenta crasa !!! pai bai fratele meu... EU VA DAU BANI !!! Ma respectati ! Nu mai are rost sa continui ca ma enervez aiurea... sunt sub orice critica !
Din pacate, nu toti dealerii (si aici nu ma refer numai la Citroen) stiu sa isi faca treaba asa cum trebuie. Este din nefericire, "boala" de care suferim toti romanii. Sau aproape toti. Intre pe forum, pe www.clubc4.ro, sau www.clubcitroen.ro si o sa vezi plusuri si minusuri la TOTI dealerii. Mai mult, cauta si pe alte forumuri (vezi Astra, Volvo, Mazda, etc) si vei constata ca si ei au aceleasi probleme cu o parte din service-uri. Ca sa le iau "apararea", o sa vezi ca la majoritatea service-urilor, rotatia de personal este destul de mare. Cei pe care ii vei gasi acolo ani de zile, au o atitudine normala, pozitiva. Ceilalti, azi vin, maine pleaca, de unde si "dorul de munca" pe care-l au.
In toata tara, se pare ca sunt numai cateva service-uri / dealeri care au un procent foarte mare de clienti multumiti. Si chiar si ei, cei care sunt recunoscuti ca fiind mai mult decat ok, au parte de clienti nemultumiti.
Respect!