OFICIAL: Citroen a dezvaluit noul DS3, ucigasul de Mini
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Citroen a lansat o galerie foto a noului DS3 si a dezvaluit informatiile tehnice ale acestui model inainte de debutul de la Salonul Auto de la Frankfurt. Modelul DS3 este competitorul Citroen pentru modele precum Mini si Fiat 500, si este bazat pe platforma noului C3. Conceptul Citroen DS a debutat la Salonul Auto de la Geneva din acest an si versiunea de productie a lui DS3 prezinta numeroase elemente in comun cu acest concept. Acest lucru este un element oarecum neasteptat in gama, deoarece conceptul respectiv beneficia de numeroase trasaturi de design deosebite, care ar fi putut sa dispara pana la introducerea in productie.
Noul Citroen DS3 va fi disponibil cu doua motoare diesel si trei unitati pe benzina, care ofera intre 90 si 150 CP. Cele cinci unitati vor fi disponibile alaturi de doua transmisii manuale, cu cinci si sase trepte, care vor fi echipate in functie de motorizarea aleasa. Unitatile HDI dezvolta 90 si 110 CP dintr-o cilindree de 1.6 litri si au un nivel al emisiilor de numai 99 de grame CO2 per kilometru.
Motoarele pe benzina ale lui Citroen DS3 dezvolta 95, 120 si 150 CP, dar cilindreea si datele tehnice ale acestora nu au fost inca dezvaluite.Modelul Citroen DS3 are o lungime de 3.95 metri si o latime de 1.71 metri, ceea ce ii confera o talie similara cu cea a lui Ford Fiesta. Inginerii Citroen afirma ca au lucrat din greu sa reduca pe cat posibil masa acestui model, in vederea scaderii consumului de carburant si a cantitatii de emisii poluante generate de acest model. Masa scazuta a lui Citroen DS3 va facilita un nivel sporit de manevrabilitate, care va putea fi observat si pe noul Citroen C3, fratele de platforma al lui DS3.
Constructorul francez de automobile ofera modelul DS3 intr-o gama variata de culori, clientii putand sa aleaga intre patru nuante doar pentru plafon, precum si sase nuante pentru interior. Plafonul lui DS3 poate fi vopsit si cu diverse elemente grafice, acestea putand fi alese de catre clienti. Pe langa asta, oglinzile laterale sunt disponibile atat in culoarea caroseriei, cat si in versiunea cu capacele cromate.
Pe langa elementele de design ale noului DS3, Citroen se lauda cu un volum al portbagajului situat la 288 litri, precum si posibilitatea de a trasporta confortabil cinci pasageri.Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Citroen in Romania
-
Citroen Berlingo Furgon Preţ: 13.685 - 15.351 €
-
Citroen Berlingo Multispace Preţ: 14.506 - 17.957 €
-
Citroen C-Elysee facelift Preţ: 11.067 - 14.518 €
-
Citroen C1 Preţ: 10.698 - 13.673 €
-
Citroen C3 Preţ: 10.600 - 15.500 €
-
Citroen C3 Aircross Preţ: 13.500 - 18.400 €
-
Citroen C4 Cactus Preţ: 13.490 - 18.890 €
-
Citroen C4 Spacetourer facelift Preţ: 23.550 - 29.976 €
-
Citroen C5 Aircross Preţ: n/a - 30.300 €
-
Citroen Grand C4 Spacetourer facelift Preţ: 24.621 - 31.047 €
-
Citroen Jumper Preţ: 21.360 - 27.240 €
-
Citroen Jumpy Combi Preţ: 21.896 - 23.562 €
-
Citroen Jumpy Furgon Preţ: 18.802 - 21.301 €
-
Citroen SpaceTourer Preţ: 25.109 - 30.464 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
E o vorba: Dumnezeu te-a creat un original, nu muri ca o copie!
De ce sa-ti iei citroen, cand poti sa-ti iei alta masina de clasa mica cu solutii mai originale?
le va da clasa multora
sper ca se va dovedi si fiabila.
1. "masina" frantuzeasca pana sa ajunga la un stadiu competitional cu brand`uri / masini .. mai are de lucrat
2. Ma repet ... cand or face francezii masini (de orice fel) nemtii si englezii vor uita de toate conflictele lor si francezii se vor infratii cu englezii
Nu pute pe langa MINI-BMW
@newsflash, copii gasesti oriunde numai la Citroen nu.
@lupuleinen, masinile frantuzesti nu mai sunt de niste ani buni ceea ce stiai tu. In momentul de fata, motoarele grupului PSA echipeaza marci de renume: Volvo, Ford. Iar ca design, nici nu incape comparatie. Citroen a avut, are si va avea stil. Cu mici exceptii, nemtoaicele sunt banale. Nu incanta ochiul prin nimic. Poate prin ceva plus la calitatea materialelor folosite la interior. Ca exemplu: BMW 118 - frumusica de afara, dar interiorul e varza, calitate proaaastaaaaa. Materiale mai bune gasesti in orice Citroen, si inca din gama mica (c2, c3)
@jiji: DS a fost, si va ramane. Prin stil in primul rand. DS a fost o masina iubita, incredibila din toate punctele de vedere. O sa vezi ca si noul DS3 va avea un impact enorm.
Si toate astea peste enormele inovatii aduse de Citroen de-a lungul vremurilor, inovatii pe care le gasesti acum pe marea majoritate a masinilor, mai ales cele nemtesti. Sa enumar cateva din ele? Nu cred ca imi ajunge spatiul.
1. Citroen este primul producator de automobile de serie din lume care nu este de origine americana
2. primul lor model celebru este Traction Avant. (prima masina de serie cu tractiune fata)
3. In 1933, Citroen a introdus primul automobil pentru pasageri disponibil cu un motor diesel.
4. Constructorul francez a bifat si un parteneriat de tip joint-venture cu italienii de la Maserati. In aceasta perioada, sistemele hidraulice create de inginerii Citroen au fost folosite pe numeroase modele Maserati, cum ar fi Bora, Merak, Khamsin si pentru prototipul Quattroporte II. Acest prototip era de fapt un Citroen SM
5. Suspensia hidro-pneumatica de la Citroen este prima de acest gen din lume si este singura care are posibilitatea de a absorbi neregularitatile drumului fara a deranja ocupantii. Ulterior, alti producatori precum Mercedes-Benz au introdus sisteme de suspensie similare
Si lista poate continua....
Cine te opreste?
Cumparatorii de Mini care apreciaza placerea de a conduce si au bani de Mini nu vor cumpara DS3.
In Romania unde masina e status simbol putini isi vor lua DS-ul
... si nu as include Fiat 500 in gama premium; e o Panda machiata frumos si cu multe truse de farduri dar asta nu o face premium.
Mie imi plac "frantuzoaicele" pentru ca spre deosebire de "nemtoaice" sunt mai calde, au suflet. Ma refer la Citroen. Peugeot si Renault nu imi inspira prea multe.
Am condus multe, foarte multe marci diferite, majoritatea nemtesti, dar... nu imi inspira acea caldura pe care mi-o inspira Citroen-ul. Suie-te intr-un C4, C5 ... nu zic de C6 ca e deja prea mult... si sa vezi senzatie, sentiment ce-ti inspira.
Pana acum 2-3 ani, aveam si eu acelasi cult al masinii nemtesti. Pana mi-a cazut in mana un C4. Nu ma apuc sa enumar acum toate nemtoaicele pe care le-am condus, dar nici una nu mi-a dat senzatia pe care mi-a dat-o C4. Sa nu mai vorbesc de un C5 Exclusive. Abia astept sa ma sui intr-un DS3, sper sa nu imi insele asteptarile.
Si ca sa ii raspund cumva si lui @Etinenne, masini asemanatoare cu C4 (Astra de ex, Octavia (ma refer la motorizari), Kia C'eed, chiar si Seat), din punct de vedere al pretului la dotarile oferite) C4 le cam bate pe toate. Nu ma refer la versiunea noua de C4, cea aparuta in septembrie (face-lift) si cealalta, initiala. La un pret de un max 12k euro, la dotarile pe care le are, C4 1.6i 110cp, este mult peste competitori. Doar ca este "frantuzeasca". Si aici intervine mitul masinii germane, de care nu putem sa scapam.
Ma repet, si eu eram convins de invincibilitatea nemtoaicelor pana acum 2-3 ani.
Mai mult, la firma am si service auto, si nu ma puteti convinge ca in momentul de fata, nemtoaicele sunt cu mult peste frantuzoaice ca fiabilitate.
Testul adevarat este cel al pietei. Cine vinde mai mult inseamna ca a reusit sa convinga mai multi consumatori. Pana la urma asta conteaza.
@ recunosc, am condus doar C3 si C4 si cuvantul care imi vine in minte este: de consum. Fara personalitate, fara rafinament. Cand a aparut C3 mi-a placut ca aspect, dar am realizat ca asta conteaza cel mai putin la o masina (exceptand femeile); cand merg ma bucur de interior si traiesc senzatii la volan. Citroen nu a reusit sa stimuleze niciunul din cele 2 simtaminte.
O masina ieftina cu care poti sa iti rezolvi solicitarile de mobilitate.
Mini este o desfatare senzoriala pe langa care Citroen poate fi clasificat doar ca mijloc de transport.
Compara masini din aceeasi clasa, cu preturi asemanatoare. La fel de bine poti sa compari un Peugeot CC cu un Audi TT, sau un Z3, nu?
In cazul mentionat de tine, da, C3 sau C4 sunt simple mijloace de transport. Dar mult mai ieftine. Comparatia facuta de tine e ca intre metrou si taxi.
Acum nu ma intelege gresit, nu tin mortis sa iau apararea Citroen, dar raportul performanta/pret in cazul asta, inclina clar spre Citroen. Sincer, prefer sa merg cu metroul decat cu taxiul, ca e criza.
Iar cu vanzarile de Mini si DS3, posibil sa ai dreptate. Mini e pe piata de ani buni, si DS3 e abia in fasa. Si cel putin romanul, va prefera sa dea un ban in plus, dar sa aibe masina nemteasca.
Hai sa ne uitam putin numai la anul trecut. Nu vorbesc de face-lift-ul de la C4, care in afara de motorizari mai atractive pentru iubitorii marcii, n-a facut mare lucru. Hai sa ne uitam la noul C5.
Iti spun din experienta, "m-am dat" cu un C5 Exclusive, 2.7HDI. Poate nu impresioneaza prin forta bruta a unui BMW, dar impresioneaza prin confort.
Pana la urma, cred ca cel mai mult conteaza ceea ce vrei de la o masina: sa rupa nori si asfalt, sau sa ai o masina de familie, destul de luxoasa, fara sa epateze, dar extrem de confortabila.
Test drive-ul facut cu Exclusive-ul a inclus si o buna bucata de drum pe piatra cubica, de la Televiziune spre Aviatiei. Crede-ma ca m-am uitat nauc pe geam, sa vad daca nu cumva s-a pus asfalt ca in Germania, in locul pietrei cubice. Nu se auzea nimic (zgomot de rulare) si nu se simtea nimic. Suspensia hidractiva (inovatie Citroen de altfel) isi merita toti banii, cand e vorba de confort.
Revenind, dupa mine conteaza in primul rand ce astepti de la masina. Cauta pe youtube, este un filmulet cu un BMW si un C6 cu o camera de filmat pe capota, mergand paralel cu pista unui hipodrom. Sunt perfect de acord ca BMW-ul iti va oferi intotdeauna satisfactia puterii brute, pe cand C-ul (5 - ca e mai accesibil, sa nu mai vorbesc de 6) iti va oferi confort. Stiu ca ma repet, dar eu prefer confortul. Si din aceasta cauza, voi alege C5. Acum niste ani, preferam BMW-ul, eram mai tanar, simteam nevoia de viteza, de forta. Au trecut anii, si cu o familie langa tine in masina, cu doi copii mici in spate, crede-ma, ai nevoie de confort. Ok, as putea alege o nemtoaica, un Mertz, un Audi ... dar la aceeasi bani pe care ii dai pe C5, nu vei avea acelasi confort. La asta ma refer, si sper sa fiu bine inteles, nu vreau sa fac reclama marcii cu tot dinadinsul, dar de-a lungul vremii, cum ziceam si in posturile anterioare, am avut ocazia sa conduc masini de la 600cmc, pana pe la 6litri.
Documentat si la obiect. Sincer bravo Citroen !
Uitati aici si celebrul concept C-Sport Lounge:
http://www.clubc4.ro/viewtopic.php?p=106454#p106454
De Citroen GT cred ca nu trebuie sa mai spun nimic :)
Uitati-l aici, pe strada: http://www.youtube.com/watch?v=jOfBMRKLCCA&e
PS. Mi-am facut cont, sunt acelasi Bogdan sau B de mai devreme.
SURPRIZA!!! M-am trezit ca firma de asigurari a platit bandoul si vopsitul masinii dar de fapt bandoul nu era schimbat ba din contra a fost dat cu un corector de plastic ceia ce s-a vazut de la o posta ,ca bonus m-am trezit ca nu mai am aceleasi stergatoare din pacate mi le-au schimbat cu altele ptr ca domnul care s-a ocupat cu vopsitul avea masina la fel ca a mea;
Cand am intrebat de ce mi-au schimbat stergatoarele ,raspunsul a fost ;;;pai sunt uzate -nu le-am schimbat;;; in situatia in care eu am mers doar o singura vara cu masina si multe ploi nu am apucat ;nu mai pun ca nu am facut decat 8 000 km Imaginati-va domnilor ca nu avea cum sa tocesc alele stergatoare la 8 000 km nici daca mergeam numai pe ploaia dapai in conditii de seceta
Cand am intrebat de bandou de ce nu mi mi l-a schimbat au dat din umeri si mi-au spus ca trebuie sa spal masina ca nu se cunoaste daca este curata
Sunt din Focsani si credeti-ma ca daca mi-ar da cineva un Citroen de pomana nu m-as uita la el ,ptr ca indiferent de masina ajungi tot la mana unor hoti cum sunt cei din Focsani ,nu mai spun ca , comportamentul fata de client este dezastrus; te priveste de la intrare ca si cum ai veni la furat
Orice intrebare pusa ti se raspunde cu o aroganta greu de crezut
ASA CA GANDITI-VA DE 2 ORI INAINTE DE A LUA O MASINA ;LA INCEPUT CAND O CUPTERI SUNT MIERE IAR CAND TE DUCI CU IA LA REVIZIE NU TI-O URCA PE RAMPA PANA NU-I BAGI IN BUZUNAR PTR CA ALTFEL STAI DE-TI VINE RAU SI TE REPROGRAMEAZA DE LA O ZI LA ALTA; CA SUPLIMENT ITI FURA STERGATOARELE ;BINE CA NU M-A LASAT FARA VOLAN
O ZI FRUMOASA
PS. Presupun ca Fetcom este service-ul in cauza, iar daca nu, imi cer scuze anticipat.
Despre cei din Focsani si eu am auzit "numai de bine". Din pacate, ca fac de ras marca.
Segmentul este f restrans... Doar timpul ne va spune daca acest ds va fi sau nu o masina de succes... Cu siguranta va costa cat un C4..
E greu sa ii concurezi si pentru DS si alte incercari minione premium va fi tot mai greu chiar daca vor fi masini bune.
Nu poti sa la si o piata din mana asa usor cand in epoca moderna tu ai creat-o.
Eu sunt din Constanta si pot spune ca si aici te trateaza cu aceeasi acreala... dupa ce ca showroomul arata jalnic de ti-e scarba sa mergi printre masini, la service te trateaza ca pe un infractor de drept comun !!! Pentru orice intrebare iti raspund cu o impertinenta crasa !!! pai bai fratele meu... EU VA DAU BANI !!! Ma respectati ! Nu mai are rost sa continui ca ma enervez aiurea... sunt sub orice critica !
Din pacate, nu toti dealerii (si aici nu ma refer numai la Citroen) stiu sa isi faca treaba asa cum trebuie. Este din nefericire, "boala" de care suferim toti romanii. Sau aproape toti. Intre pe forum, pe www.clubc4.ro, sau www.clubcitroen.ro si o sa vezi plusuri si minusuri la TOTI dealerii. Mai mult, cauta si pe alte forumuri (vezi Astra, Volvo, Mazda, etc) si vei constata ca si ei au aceleasi probleme cu o parte din service-uri. Ca sa le iau "apararea", o sa vezi ca la majoritatea service-urilor, rotatia de personal este destul de mare. Cei pe care ii vei gasi acolo ani de zile, au o atitudine normala, pozitiva. Ceilalti, azi vin, maine pleaca, de unde si "dorul de munca" pe care-l au.
In toata tara, se pare ca sunt numai cateva service-uri / dealeri care au un procent foarte mare de clienti multumiti. Si chiar si ei, cei care sunt recunoscuti ca fiind mai mult decat ok, au parte de clienti nemultumiti.
Respect!