OFICIAL: Chrysler 300 a primit un facelift

De Sebastian Toma
Publicat Marti, 21.12.2010
Chrysler va lansa la Detroit facelift-ul lui 300. Modelul păstrează platforma de Mercedes-Benz W210, dar vine cu un aspect modernizat.

Nava-amiral a gamei Chrysler a primit un facelift. Vorbim de 300, model realizat pe baza platformei lui Mercedes-Benz E-Klasse W210, care şi-a păstrat moştenirea tehnică şi a schimbat atât interiorul, cât şi exteriorul. Ulterior, cei de la Lancia ar putea introduce o versiune proprie în Europa, care va fi prezentată în decursul anului 2011. În mod evident, alianţa Fiat-Chrysler a dus la o serie de întâmplări bizare, cum ar fi un model Lancia cu o platformă Mercedes-Benz şi motoare Chrysler. Iar acesta este doar începutul parteneriatului dintre Fiat şi Chrysler.

În ceea ce priveşte motorizările, sunt şanse mari ca acestea să fie preluate de la fratele său Dodge Charger. Astfel, clienţii pot alege între un V6 Pentastar de 3.6 litri sau un motor V8 Hemi de 5.7 litri. Modelul este oferit în continuare fie cu tracţiune spate, fie cu tracţiune integrală. Cei de la Chrysler nu au operat modificări la nivelul sistemului de tracţiune integrală, în timp ce transmisiile noului model nu au fost anunţate încă.

Ne aşteptăm la o automată cu şase trepte pentru ambele versiuni.

Fiindcă vorbim de un facelift, modificările estetice reprezintă principala schimbare a lui 300. Aspectul dur al primei generaţii a fost făcut uitat de designerii Chrysler, care promovează acum o imagine oarecum elegantă, cu linii cuminţi şi conservatoare, asezonate cu ornamente cromate şi LED-uri. Piaţa din Marea Britanie ar putea fi singura care va primi modelul în această formă, restul ţărilor de pe Bătrânul Continent urmând să obţină versiunea Lancia a lui 300, care s-ar putea numi Thema.

Via | Chrysler

Comentarii (18)

  • 300C
    Arata foarte bine! Negrul este un 'must have' la masina asta.
    20 14
  • Si acum unde sunt trolii care spuneau ca e platforma noua, ca e platforma de fiat.... unde sunt? :))
    16 12
  • tot masina americana ramane!
    14 16
  • Fail
    Mercedes '98 , imbracat in Chrysler 2010 si eventual Lancia 2011 .
    O sa aiba un succes monumental la vanzari in Europa , 200 unitati vandute la dealership-uri .
    Reteta sortita esecului de la bun inceput .
    11 15
  • Pardon
    Platforma W210 e lansata in '95
    11 11
  • Iulian
    300C???
    Nu stiu parerea voastra, dar din cate stiu eu Chrysler 300C era mai mult decat o masina (interior foarte prost de altfel), era o declaratie de putere, era impozanta, era un tanc si asta se vroia sa a fi.

    Era un simbol dupa parerea mea.

    Nu cred ca am vazut alta masina care sa impuna atata autoritate pe o strada.

    Acum pare doar un passat cuminte, european, si lame.

    L-au transformat in ceva ce nu merita sigla 300C pe caroserie.

    Nu merita.

    Daca as avea bani de ambele masini, chiar daca modelul vechi acuma ar fi mai scump, tot l-as cumpara pe cel vechi.
    15 8
  • Iulian
    300C???
    Later edit: ca sa nu ma contraziceti degeaba, tin sa mentionez, ca nu cred ca a cumparat cineva vreodata (din europa) un 300C pentru inovatiile tehnice ( :)) ) sau pentru interiorul spatios dar urat, sau pentru motor cu nush ce inovatii. Nu, 300C s-a cumparat numai pentru cum arata la exterior. De aceea cred ca nu se va mai cumpara nici macar in procent de 25% fata de vechea generatie.
    11 8
  • WOW ce evolutie
    Aceiasi platforma din .... 1995. Modelul trecut desi era un wannabe macar avea ceva mai inedit, adica forma asemanatoare rr.
    Asta nu mai are nimic. Spatele nu se laga cu fata, grila nu mai zice nimic.. Singura evolutie e la interior.
    13 14
  • taranesc...
    farurile alea sunt penale....
    9 15
  • ...
    Platforma este intr-adevar invechita dar nu tot ce e vechi e si prost ; cine cunoaste produsele Mercedes din anii 90 stie prea bine ca dpdv tehnic a fost o perioada de glorie in epoca moderna pt Daimler ( motoarele, transmisiile - in special T-Tronic-ul in 4 sau 5 trepte , tot ce tine de suspensie , directie , etc care echipau clasa E si S , erau cele mai fiabile si mai apreciate la acea ora ) ;
    PS : VW inca mai vinde autoturisme ( nu platforme ! ) concepute in anii 80 !!! - pana la urma de ce sa nu obtii venituri cu costuri minime , atunci si acolo unde piata o cere
    16 3
  • magnum
    nice..
    Nu mai e la fel de agresiva ca actuala generatie,dar trebuie sa recunosc ca arata bine masina. Interiorul a evoluat cel mai mult. Si mai mult ca sigur ca daca o vezi in realitate e la fel de impunatoare,nu ca vw si alte carucioare penale!!!!!!
    17 2
  • Denota caracter, imi place.
    14 3
  • UN STIFT
    platforma de pe merc, sigla un Eu de lancia, motor de...
    cine-i boul , in afara de Billy din Texas care ar cumparao ?!
    ZERO BARAT, nimic deosebit , macar inainte , cum sounea cineva mai sus, avea o personalitate, un design exterior autentic MADE in USA, acum e un Stift Ambulant !!!
    scurt simplu si la obiect, astept fanii linjerika de unckle Sam , sa-mi dea voturi negative :))
    p.s. la ce pret o sa aiba, sunt convins ca nici in amerika, nu prea o sa aibe vanzare, ca pana si John din NY sau LA ar prefera la banii / pretul ei , sa-si cumpere un A4/A6, Seria 3/5 sau Merc C/E class, in afara de institutiile de stat dictatoriale si patriotii aia indobitociti cu propaganda tip Goebbels
    5 18
  • @RUSU
    Doamne iarta-ma:)
    a4, seria 3 si c klasse ii intra in portbagaj 300-lui, asta ca s-o lamurim din start.
    Lasand dimensiunile la o parte, un 300C dotat ok, in state, va costa undeva la 30.000 de dolari, simtitor mai ieftin decat concurenta germana. Daca se va vinde in acelasi ritm ca generatia precedenta, va fi un succes.
    12 4
  • melutu
    cand ma uit la Zstele, ma ### pe ele!
    ztele tu esti RROM? Nu ca as avea ceva inpotriva dar iti faci de rusine etnia.
    1 9
  • melutu
    scuze,eu sunt un rrom incult...
    masina are un design foarte elegant si interiorul este foarte frumos! D-abia astept sa o vad pe strada! scuze pt prostiile pe care le-am spus mai sus,asa suntem noi rromii...
    10 1
  • melutu
    ztele dealerul de ficatei din timisoara
    E cam nasol sa fii un vanzator parlit de FIAT? Nu?
    0 6
  • melutu
    sunt un mare natarau..
    am probleme cu memoria si delirez des. ce vina am eu ca m-a facut mama prostovan...
    6 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru