Începând din 2026, Stellantis va avea un CEO nou. Asta pentru că actualul șef al grupului multinațional, Carlos Tavares, se va retrage de la șefia Stellantis la finalul contractului său. Anunțul vine la câteva săptămâni după ce Stellantis a anunțat că este în căutarea unui înlocuitor pentru Tavares.
Deocamdată, succesorul lui Tavares nu a fost anunțat. Stellantis va dezvălui numele noului său CEO abia la sfârșitul lui 2025. Până atunci, Stellantis confirmă înființarea unui comitet special, condus de John Elkann, președintele grupului, pentru căutarea unui viitor CEO.
Alături de anunțul că Tavares se va retrage la finalul contractului său, Stellantis a anunțat 3 numiri importante la nivel regional. Astfel, Jean-Philippe Imparato, actualul CEO Alfa Romeo, a fost numit directorul de operațiuni al filialei europene Stellantis. Imparato îl înlocuiește pe Uwe Hochgeschurtz, care părăsește Stellantis.
Ca urmare a acestei numiri, Alfa Romeo are un CEO nou, în persoana lui Santo Ficili.
Cu această ocazie, același Ficili este și noul șef Maserati și îl înlocuiește pe Davide Grasso.Stellantis a mai anunțat și un nou director operațional pentru America de Nord, o funcție asumată de Antonio Filosa, care este și CEO-ul Jeep. La final, grupul multinațional l-a numit pe Doug Ostermann drept noul director financiar al grupului, iar Gregoire Olivier a fost numit noul director operațional pentru piața din China.
Dar au pierdut timpul plângându-se aiurea şi degeaba.
Poate oi fi eu paranoic, am 3 vaccine covid si telefon 5g
@kkk Electrificarea serioasa inseamna baterii ieftine iar baterii ieftine doar chinezii pot face pentru ca se cam ocupa cu asta, bine planificat de vreo 15-20 de ani si au pompat cateva sute de miliarde bune paan acum. Daca se puteau face baterii ieftine ccum fac chinezii, fara subventii, sigur le faceau koreenii sau japonezii care se pricep la asa ceva cu mult inaite de a se apuca chinezii. Deci e vorba de battery buba.
În 2026 va avea 68 de ani.
Iese și el la pensie, ca tot omul...