Fisa tehnica
Marca/Model/Versiune | XTS Platinum |
Lungime (mm) | 5170 |
Latime (mm) | 1900 |
Inaltime (mm) | 1500 |
Ampatament (mm) | 2837 |
Capacitate (cc) | 3600 |
Puterea maxima (CP/rpm) | 350 |
Cuplu maxim (Nm/rpm) | 400 |
Marca/Model/Versiune | XTS Platinum |
Lungime (mm) | 5170 |
Latime (mm) | 1900 |
Inaltime (mm) | 1500 |
Ampatament (mm) | 2837 |
Capacitate (cc) | 3600 |
Puterea maxima (CP/rpm) | 350 |
Cuplu maxim (Nm/rpm) | 400 |
Cadillac s-a folosit de cel mai important salon american pentru a expune publicului conceptul XTS Platinum, samanata din care va rodi primul sedan de lux destinat sa concureze cu mult mai titratii BMW Seria 7 si Mercedes S-Klasse.
Noul sedan de clasa business adopta dimensiuni generoase impachetate frumos intr-un design specific modelelor Cadillac, sobru si colturos. Vorbim asadar de blocuri optice verticale in partea frontala si cea posterioara, lumini LED, jante cu 11 spite si un diametru generos de 20 de inch precum si o multime de insertii din aluminiu finisat cu atentie.
La interior, Cadillac a imbinat elementele traditionale cu o serie de gadget-uri care abia incep sa isi faca simtita prezenta pe modelele auto. Interiorul, inspirat din natura, se individualizeaza prin accente contrastante, soferul bucurandu-se de o plansa de bord invelita in lemn si de insertii din aluminiu.
Pentru a conferi un caracter exclusivist, Cadillac a ales sa coasa manual pielea fina care inveleste scaunele si sa graveze cu laser logo-ul sau.
Un element complet nou este inlocuirea afisajelor traditionale cu un instrumentar ce afiseaza informatiile pe un ecran O-LED. Atentia pentru detalii se remarca si in partea posterioara, unde pasagerii au acces la sistemul de entertainment al masinii.Sub capota conceptului XTS Platinum americanii au strecurat un motor V6 pe benzina, cu injectie directa, de 3.6 litri, asistat in permanenta de un motor electric. Conglomeratul este astfel capabil sa ofere 350 de cai putere si 400 de Nm. Sursa de energie provine de la un set de baterii, ce poate fi incarcat chiar si de la o priza normala. Conceptul poate functiona in mod hibrid dar si in mod electric, mai ales in aglomerarile urbane.
Intreb si eu...
Ideea e in felul urmator: daca vrei sa fi like the others buy a merc, a bmw or audi, daca vrei sa fi different buy a Jag, Aston, Caddy, etc...
it's your choice ;)
@ automarket ... va tre un pic de curatenie in comentariile astea... toti ratatii isi dizerteaza tezele de doctorat automobilistic in 3 cuvinte pe "saitu" vostru ;)
Iar faptul ca ofera un motor hibrid e spre cinstea lor, in comparatie cu modelele germane care nu vor sa renunte la petrol. Astept reactia nemtilor cand o sa fie si Germania lovita cu adevarat de criza petrolului.
Cadillac facea masini de lux si performanta cand BMW si MBZ inca faceau mijloace de transport.
Este adevarat ca in ultimi 20 de ani au invatat si ei sa faca interioare si motoare peste 100cp dar asta datorita pieti din SUA ca putini sunt cei ce isi permit in Europa asa ceva.
Oricum concurenta este buna si BMW mai are mult pana ofera aceasi valoare ca un Cadillac sau un Lexus.
o mare problema pe la noi sunt ideile preconcepute mert, bmw si audi.
de ce sunte-ti atat de inversunati impotriva masinilor americane?
cati ditre voi au urcat intr-o astfel de masina si au "simtit " puterea intr-o astfel de masina. vara trecuta m-am dat in Franta cu o Baracuda (pentru cine cunoaste) dupa atatia ani masina se comporta extraordinar. in niciun super bmw nu am simtit puterea motorului ca in masina aia.
oare de ce 99% din limuzinele sau sunt lincoln sau cadillac.
oricum cadillac cts-v ii da clasa lui bmw m5.
haide-ti sa nu mai blamam unele masini si sa le urcam in slavi pe altele. asa cum unii nu vad decat germanele altii vor masini americane.
BMW are motoarele cele mai nefiabile din industria auto vb de firmele mari si de aceea ofera si cea mai mica garantie pt produsele lor.
Personal de 15 ani conduc MBZ si vreo 5 ani am condus Lexus dar asta nu inseamna sa nu fiu sincer cand fac o analiza a unui produs. Da, 99% din limuzine sunt Lincoln sau Cadillac dar stiu ca multi nu au notiunea de limuzina bine definita si ei cred ca orice masina cu 4 usi si piele in interior se califica ca limuzina. Enorm de mult mai multe Cadillacuri de 10, 20, 30, 40, de ani sunt pe strazi decat BMW care s-au apucat si ei de curand sa faca motoare V8 ca sa se mentina pe piata din USA ca altfel dadeau faliment. Un strungar de la munca si-a luat un BMW 740 si $15k ca ia furat ochiul aspectul de om important si acuma plange pt alegerea facuta. In 2 - 3 ani ajunge la retopit ca nu o mai vrea nimeni.
Pe cand Cadillac sunt proprietari care isi iubesc masina si chiar daca are 30 de ani o folosesc cu mare placere si respect.
niciodata nu am inteles de ce masinile nemtesti nu au garantie mei mare de 2 ani ... poate imi spune si mie cineva. conduc o masina americana si am 4 ani garantie. si treaba asta este ok pentru mine.
oare de ce a renuntat chrysler la mercedes? pentru ca au pierdut multi bani cu acesta masina. a fost o afacere foarte paguboasa pentru chrysler.
@alexthebuldog - eu vorbesc de prezent nu de viitor. pana o sa vina bmw cu un nou m5 mai este ... a uitesem tocmai au anuntat ca nu mai continua cu m5 touring ca a iesit naspa socoteala.
super motoare le da clasa amg de nu se vad.
si de audi ce sa mai zic niste masini foare slabe: nu am vazut niciun audi pe strada sa-i functioneze semnalizarea. oare nu le functioneaza decat la una din 50 de masini??????????
eu sunt scarbit de ele
vorbesc toti fripturistii aici fara sa aiba habar
da .... in filme , masinile americane , merg tare ..... pfuu
Cam asta este istoria pur sangelui german.Prima lui masina a fost britanica.
Ps.Pot sa pun pariu ca multzi dintre voi nici nu stitzi ce inseamna AUDI.
Va pot spune si istoria lui August(Audi) daca vretzi.
Este o greseala sa citesti?Totzi ne nastem cu creerele goale.Dupa aceea,daca nu citesti sau invetzi,mori mai prost de cat te-ai nascut.E o greseala sa stii sa scrii,e o greseala sa ai ceva cultura generala? Stiu si despre motoarele lor de avioane.Eu am vrut sa subliniez ca ,la inceput au produs masini si nu motoare de avion.Iar prima lor masina a fost britanica.Daca nu ai mai avut nimic completat la ce am scris despre inceputurile Bmw-lui,ai dat-o cu 10,000metri.Cred ca nu a fost mare lucru sa afli treaba cu primul... care a spart bariera de 10000 metri,as-i?
Am si pentru adminii siteului o recomandare : Atunci cand apare cate un complexat care arunca cu comentarii anapoda ar trebui banat , sa se linisteasca . Ar trebui sa invatam sa ne exprimam parerile in mod civilizat nu pe stilu' care tipa mai tare .
Respectele mele domnilor .
Texas
OAMENI BUNI,CE-I CU VOI?VA DA BMW DE MANCARE?
Sunt lucruri de 1000000 de ori mai importante decat bmw seria 7.Traitzi-va viatza cu adevarat.Putetzi calatori,putetzi vedea lucruri mai importante decat o stupide bucata de metal cu 4 rotzi.Aici intra toate masinile.Chiar trebuie sa-mi regulez timpul in jurul a 4 rotzi?Traiti oameni buni.Traitzi ca sa avetzi ce povesti la nepotzi.Nu potzi sa povestesti la nepotzi cum functzioneaza inchiderea centralizata de la seria 7.Lasatzi-le dracului de masini in pace.Ai BMW,esti smardoi,esti pitbull,esti tare...Who cares?
Mult noroc!
Nu incerca sa scrii tu istoria bmw.Ea axista.Nu potzi sa o modifici.
O zi buna ,baiete!
THE BEST COVERAGE IN AMERICA
Cadillac 5-year/100,000-mile (160000km)
garantie bmw 2 ani fara limita de km
care masina este mai buna?