- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
OFICIAL: Cadillac anunţă rivalul lui Mercedes S-Klasse
" O gramada" de bani". Actualul S-class, cu toate ca a fost lansat in 2005 tot pe primul loc la vanzari este si modelul nou cred ca la anul va aparea, deci sansele sunt mici sa-l depaseasca chiar in SUA, nu mai vorbesc de Europa.Cadillac face asta sa nu spuna ca nu incearca ceva, pt orgoliu macar
Probabil ca va fi cu mult sub pretul acestora dar Cadillac va manca bataie chiar la el acasa cel putin de la S-class daca nu si de la celelalte
Daca nu va cadea un meteorit peste Stuttgard, S-class nu va avea probleme nici cu urmatoarea generatie.Pt comparatie, in momentul cand va fi lansat noul model de la Mercedes, sa fii atent la sumele investite pt acesta si ai sa vezi unde se situeaza Cadillac, care normal ca va fi mai ieftin
De luat bataie ... va lua, asta-i sigur, pentru ca atat cei trei nemti cat si japonezii au masini premium care acopera piata de la un capat la altul. Va fi destul de dificil de pozitionat masina in competitia de la acel nivel, dar sunt sigur ca vor face treaba buna.
Parerea mea este ca strategia adoptata va fi una de gen "Audi" care, la inceput, nu a vrut nici sa se bata pe dinamica cu BMW nici sa conteste locul Mercedes la capitolul confort -- acum, dupa multi ani, cu totii vedem masinile noi ale Audi cum sunt laudate acum pentru dinamica si confort, locul 1 la ambele capitole fiind o disputa foarte stransa cu ceilalti doi nemti ;). Cinestie, poate le va "iesi" si vor putea sa se impuna pe piata ca o optiune valabila.
In rest probabil ca va progresa tehnologic,CV in 8 trepte,cea ce va fii banal,acum urmeaza CV in 9 si 10 trepte,caroserie din otel,producatorii premium trec pe caroserii din aluminiu sau structuri hibrid plus alte gadgeturi.
In concluzie va fii un model mai ieftin decat cele japoneze sau germane dar mai putin evoluat tehnologic,poate cu exceptia motorului,sper,remarc insa ca acestui concept ii lipsesc tetierele active,sungurul model de clasa lux caruia ii lipsesc..in afara de ZIL si Lincoln desigur..
Cadillac a evoluat foarte mult. Sunt sigur ca si tehnologia acestui model e la nivelul nemtoaicelor.