OFICIAL: Cadillac anunţă rivalul lui Mercedes S-Klasse
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
După ce a publicat prima imaginea a sedanului ce va concura cu BMW Seria 3, Cadillac a anunţat oficial şi lansarea unui sedan de clasă mare, bazat pe conceptul XTS Platinum. Sedanul va fi vârful de gamă al constructorului american şi va putea să rivalizeze cu nume mari din segment, cum sunt Mercedes S-Klasse şi BMW Seria 7.
Deşi nu a publicat momentan un teaser al limuzinei, surse oficiale susţin că modelul de serie va copia cu fidelitate liniile conceptuli XTS Platinum, prezentat anul trecut. Momentul lansării oficiale nu este nici el deaprte, americanii plănuind să expună vârful de gamă în această toamnă la Los Angeles sau la începutul anului viitor, în cadrul Salonului de la Detroit.
Într-un comunicat emis de GM se arată că "viitorul Cadillac XTS este gândit pentru a se bate cu renumite modele de lux. Va propune publicului o abordare modernă segmentului, combinând gadget-urile de ultimă generaţie cu dinamica de excepţie, într-o maşină ce se vrea a fi elegantă şi spaţioasă."
Noul Cadillac XTS va fi produs la uzina Oshawa din Ontario, Canada, acolo unde GM a investit 117 milioane de dolari şi a angajat 400 de muncitori pentru noul model.
via | carscoop
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Cadillac in Romania
-
Cadillac BLS (2008-2010) Preţ: n/a €
-
Cadillac CTS (2008-2013) Preţ: n/a €
-
Cadillac Escalade (2009-2014) Preţ: n/a €
-
Cadillac SRX (2004-2009) Preţ: n/a €
-
Cadillac STS (2008-2012) Preţ: n/a €
-
Cadillac XLR (2004-2009) Preţ: n/a €
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
" O gramada" de bani". Actualul S-class, cu toate ca a fost lansat in 2005 tot pe primul loc la vanzari este si modelul nou cred ca la anul va aparea, deci sansele sunt mici sa-l depaseasca chiar in SUA, nu mai vorbesc de Europa.Cadillac face asta sa nu spuna ca nu incearca ceva, pt orgoliu macar
Probabil ca va fi cu mult sub pretul acestora dar Cadillac va manca bataie chiar la el acasa cel putin de la S-class daca nu si de la celelalte
Daca nu va cadea un meteorit peste Stuttgard, S-class nu va avea probleme nici cu urmatoarea generatie.Pt comparatie, in momentul cand va fi lansat noul model de la Mercedes, sa fii atent la sumele investite pt acesta si ai sa vezi unde se situeaza Cadillac, care normal ca va fi mai ieftin
De luat bataie ... va lua, asta-i sigur, pentru ca atat cei trei nemti cat si japonezii au masini premium care acopera piata de la un capat la altul. Va fi destul de dificil de pozitionat masina in competitia de la acel nivel, dar sunt sigur ca vor face treaba buna.
Parerea mea este ca strategia adoptata va fi una de gen "Audi" care, la inceput, nu a vrut nici sa se bata pe dinamica cu BMW nici sa conteste locul Mercedes la capitolul confort -- acum, dupa multi ani, cu totii vedem masinile noi ale Audi cum sunt laudate acum pentru dinamica si confort, locul 1 la ambele capitole fiind o disputa foarte stransa cu ceilalti doi nemti ;). Cinestie, poate le va "iesi" si vor putea sa se impuna pe piata ca o optiune valabila.
In rest probabil ca va progresa tehnologic,CV in 8 trepte,cea ce va fii banal,acum urmeaza CV in 9 si 10 trepte,caroserie din otel,producatorii premium trec pe caroserii din aluminiu sau structuri hibrid plus alte gadgeturi.
In concluzie va fii un model mai ieftin decat cele japoneze sau germane dar mai putin evoluat tehnologic,poate cu exceptia motorului,sper,remarc insa ca acestui concept ii lipsesc tetierele active,sungurul model de clasa lux caruia ii lipsesc..in afara de ZIL si Lincoln desigur..
Cadillac a evoluat foarte mult. Sunt sigur ca si tehnologia acestui model e la nivelul nemtoaicelor.