Esential
255 | CP dezvolta motorul V6 de 3.0 litri al lui Buick LaCrosse. |
280 | CP este puterea maxima dezvoltata de motorul V6 de 3.6 litri al lui Buick LaCrosse. |
255 | CP dezvolta motorul V6 de 3.0 litri al lui Buick LaCrosse. |
280 | CP este puterea maxima dezvoltata de motorul V6 de 3.6 litri al lui Buick LaCrosse. |
In urma primirii calduroase de care a beneficiat conceptul Invicta la Salonul Auto de la Beijing, Buick a prezentat versiunea de productie a lui LaCrosse, bazat pe acest concept. Sedanul de clasa medie superioara prezinta un design proaspat pentru marca americana si este disponibil si cu tractiune integrala.
Aspectul exterior este fructul colaborarii dintre designerii GM din Statele Unite ale Americii si omologii lor chinezi. Desi nu prezinta nici un element stilistic nou, LaCrosse arata suficient de diferit cat sa atraga atentia clientior din segmentul sau.
Modelul prezinta o serie de elemente care ii confera un aspect similar cu Opel Insignia. Din fericire pentru ambele modele, competitia directa va fi putin probabila datorita modului in care sunt orientate cele doua marci care apartin de General Motors.
Design-ul este continuat in aceeasi maniera si la interior, de data aceasta elementele de la interior apropiind modelul mai mult de marca Buick.Ornamentele sunt create astfel incat sa atraga pasionatii Buick dornici de comfort si tehnologie.Motorizarile V6 disponibile beneficiaza de tehnologia injectiei directe si au cilindree de 3.0, respectiv 3.6 litri.
Propulsorul de 3.0 litri dezvolta 255 CP si 286 Nm cuplu motor, pe cand fratele sau mai mare dezvolta 280 CP si 354 Nm. Ambele motoare sunt disponibile cu o transmisie automata cu sase trepte, tractiunea integrala fiind disponibila ca dotare optionala.Buick LaCrosse va fi disponibil in Statele Unite ale Americii incepand cu vara aceasta in trei versiuni de echipare.
Via | Carscoop
Ce NU imi place f mult, este faptul ca pare un Lexus LS600H .. din spate, fara sigle nu stii care e una si care e alta. Ori au cumparat platforma tehnica de la Lexus Toyota, ori s'au inspirat precum chinezii cumparand o masina si copiind totul dupa ea.
Salonul asta de la Detroit e dureros ptr americani, din pacate .. e primul din timpul marii lor crize auto, si trebuie sa se poarte cum nimic nu s'ar fi intamplat.