OFICIAL: Bugatti Galibier Concept, fratele sedan al lui Veyron
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Bugatti surprinde publicul din toata lumea cu numai o zi inainte de deschiderea oficiala a Salonului de la Frankfurt. Noutatea se numeste Galibier 16C, dupa stramosul cu patru usi de la inceputul anilor '40, Type 57 C, si cea mai dificila catarare din Turul Frantei.
Potrivit comunicatului oficial, noul Galibier incearca sa combine sportivitatea specifica brandului cu eleganta si comfortul unei limuzine cu patru usi. Liniile preiau filosofia vechiului Type 35 si sunt completate de deja traditionala grila supradimensionata si de blocuri optice mari cu lumini LED.
La interior, linia exclusivista este continuata, plansa de bord fiind destul de simplista si usor de inteles chiar si pentru pasagerii de pe locurile din spate, care sunt tinuti la curent cu viteza si alti parametri importanti. Celebrul "ceasornicar" elvetian Parmigiani a pus la punct si un ceas Reverso Tourbillon special pentru Galibier, care poate fi purtat de catre proprietar.
Noul concept este propulsat de celebrul moto W16r de 8 litri, doua supraalimentatoare, regasit si pe fratele mai sportiv Veyron.
Noutatea este faptul ca unitatea poate functiona si pe etanol, aruncand o lumina ecologica asupra conceptului. Propulsorul W16 este cuplat la o cutie cu opt rapoarte si convertor de cuplu si nula un DSG asemeni lui Veyron.Caroseria conceptului a fost contruita din fibra de carbon si aluminiu, materiale regasite si la nivelul sasiului pentru a reduce masa si pentru a oferi rigiditate. Pentru a putea mentine conceptul sub control, soferul va avea la dispozitie o tractiune 4x4 si un sistem de franare din carbon ceramic.
Surse din interiorul companiei au declarat ca o decizie privind dezvoltarea unei versiuni de productie nu va putea fi luata decat in primavara anului viitor, dupa ce Galibier va face inconjurul lumii pentru a castiga reactii pozitive. Daca va primi unda verde, Galibier de serie va fi produs in 300 de exemplare anual.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
hai sa va aud acuma la care i place penibil frate macar daca i puneau fata de veyron arata mai bine
nu vad nimic din ceea ce se vrea sa fie
ia priveste atent:
http://www.lincah.com/wp-content/uploads/2009/08/2010-Saab-9-5-Front-Side-View-588x352.jpg
nu vreau sa spun ca unul a copiat pe altul, ci doar ca farurile seamana destul de mult.
e ceva ce nu intelegi?
nu este deloc mai reusit Galibier decat Veyron, nici nu se compara.
P.S. interiorul e super.......nasol
exteriorul e cam nedefinit. Cromul ala scurteaza si "subtiaza" volumul unei masini pe care daca o scapa unu in Ocean o punem iara de un tsunami. Parerea mea ca e ca arata ca un dulap de pe vremea bunicii.
1. are 4 usi si haion, este hatchback, deci nici sedan nu este
2. considerand ca este "coupe cu 4 usi", inseamna ca intra in aceiasi categorie cu Aston Martin Rapide (nu DB9), Maserati Quattroporte, Mercedes CLS (considerand preturile de care vorbim, trebuie sa fie cel putin un 63 AMG, daca nu ceva de la Brabus, cu un V12 biturbo), oricare dintre aceste masini arata mai bine la exterior, iar pana la pretul Bugatti-ului poti sa iti faci interiorul pe comanda oricum vrei, "limita e cerul".
pentru toti cei care au zis ca este o masina cu "stil, clasa, frumos genial" sau ce ati mai zis (fie de interior, exterior sau toata masina) - in momentul in care i-au pus 8 tevi de esapament, s-a dus totul. Iar interiorul, sa fim sinceri acum, sunt o gramada de masini care au interor mult mai frumos, stilat sau cu clasa, si nu neaparat masini contemporane.
@illy - esti definitia snobismului. Sa-ti cumperi o masina pentru ca iti place, sau face ceva ce vrei tu (si aici exclus sau ), si nu te intereseaza pretul, este bine, dar sa iti cumperi o masina numai pentru ca e mai scumpa, trebuie sa ai probleme grave la mansarda.
http://en.wikipedia.org/wiki/Bugatti
NU apuci tu ziua sa vezi din partea francezilor ceva calumea daca ne raportam la intreaga lume.daca ne raportam la lumea a 3-4-5 poate acolo mai razbat ca sunt mai ieftine dar se pare ca populatia a inceput sa nu mai muste teapa lor.