- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Tuning
Ultimele stiri din Tuning
-
Germanii de la Manhart au dezvoltat un nou pachet de tuning pentru BMW XM. Denumit MHXM 900 II, acesta crește puterea SUV-ului din Munchen la 900 de cai putere și 1.200 Nm cuplu. (14.12)
-
Compania britanică TWR a prezentat un restomod bazat pe vechiul Jaguar XJ-S. Noul model primește un motor V12 de 650 de cai putere, iar producția este limitată la doar 88 de exemplare. (22.11)
-
Germanii de la Brabus au dezvăluit două modele tunate noi, bazate pe Porsche 911 Turbo S Cabriolet și Range Rover. Noile mașini primesc o vopsea care este garantată să fure privirile. (17.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
OFICIAL: Brabus a creat un S-Klasse de 750 de cai putere!
Nu se vorbeste nimic de pret, care consider ca ajunge lejer la 250000 euro, oricum aceasta "masina" este extraordinara!
De asemenea trebuie tinut cont si de faptul ca , in momentul in care consumul nu mai conteaza, iar performantele sunt singurul scop se pot scoate peste 300 de cai dintr-un litru de motor pe benzina, aspirat .... este un concurs p'aici prin lume.. Formula 1 . Acesti ingineri, nu numai de la Brabus sau G-Power , ne arata ca se pot scoate performante din motoare care respecta legislatia, mediul si pompele de benzina ;)
evident comparatia de mai sus este "inutila" -- "clientul" celor de la Brabus a "depasit" de mult momentul in care se uita la pretul masinii ...
este un exercitiu de tehnica si trebuie apreciat. cam atat...
si nu in ultimul rand as vrea sa-i transmit ceva lui Alex&costi&Roland: NEVER SAY NEVER. cu asa o aitudine nu o sa realizezi nimic nicioadata. chiar daca esti paznic, viata e plina ce surpize, trebuie doar s-o cauti
Numai bine
"I-au ridicat nivelul la euro 3"....
Sa inteleg ca S-Klasse stock este euro 3 si dupa modificarile aduse de BRABUS este euro 4?
eu nu m-am certat cu nimeni despre aceasta stire.
P.S. pt. ba : Te-ai simtit f. bine cand ai postat comentariul nu? :)
alex&george&roland_st nu vreau sa fiu rau dar macar o data in viata ai condus s-klass ( asa macar de curiozitate), iar daca ai ales sa platesti 20 de ani rate pt un logan MARE greseala ai facut.
E mai mult u accesoriu decat o masina. Si da, unul f scump si exclusivist
cel ce-si permite un astfel de monstru, indiferent de tara, ar trebui impozitat la greu.
numai fi asa de suparat ca "un pusti" ti-a raspuns la cometariul tau, si inceteaza sa mai fii un "mare" deontolog. :)
ma inerveaza la culme chestia cu rasfatatul, fiind ca nu sunt.
hai lasa=ne...VIVA DACIA