OFICIAL: Brabus a creat un S-Klasse de 750 de cai putere!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Brabus a prezentat astazi oficial principala noutate pe care tunerul de casa al celor de la Mercedes o va prezenta in cadrul Salonului Auto de la Frankfurt. Modelul se numeste oficial SV12 R Biturbo 750 si este o varianta mai agresiva si mult mai puternica a lui Mercedes S-Klasse, varful gamei marcii din Stuttgart.
Motorul de sub capota noului model prezentat de Brabus este un V12 setat sa dezvolte 750 de cai putere si 1350 Nm, cifre care transforma noul S-Klasse in cel mai puternic sedan se segment mare existent vreodata pe piata. Puterea maxima a fost atinsa de inginerii Brabus prin modificarea cilindreei de la 5.5 la 6.3 litri si prin schimbari la nivelul axei cu came, al sistemului de evacuare, al supapelor de admisie si al pistoanelor forjate. Turbinele au fost si ele marite, iar intercoolerul a fost optimizat. Dupa toate aceste schimbari, Brabus a avut grija si de nivelul de poluare al noului motor de performanta, acesta ridicandu-se la nivelul standardului Euro 4.
Sistemul de franare a fost si el optimizat pentru a face fata noii provocari pe care o ridica motorul de performanta.
Acesta dispune de discuri de frana perforate cu dimensiunile 380x36 mm pe fata si 355x28 mm pe spate. Acestea sunt ascunse in spatele unor jante din aliaj cu diametrul de 21 de inch.Performantele noului model dezvoltat cu plecare de la S-Klasse sunt foarte ridicate in comparatie cu celelalte exemplare de performanta de lux ale gamelor concurentei: 4.0 secunde pentru 0-100 km/h si 340 km/h viteza maxima constructiva. In aceste conditii, noul Brabus SV12 R Biturbo 750 reuseste un timp de acceleratie egal cu cel al unor modele create pentru performanta, cum sunt Ferrari California, lamborghini Diablo VT-R sau Porsche 911 Turbo Cabrio.
via | Brabus
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tuning
-
Germanii de la Manhart au dezvoltat un nou pachet de tuning pentru BMW XM. Denumit MHXM 900 II, acesta crește puterea SUV-ului din Munchen la 900 de cai putere și 1.200 Nm cuplu. (14.12)
-
Compania britanică TWR a prezentat un restomod bazat pe vechiul Jaguar XJ-S. Noul model primește un motor V12 de 650 de cai putere, iar producția este limitată la doar 88 de exemplare. (22.11)
-
Germanii de la Brabus au dezvăluit două modele tunate noi, bazate pe Porsche 911 Turbo S Cabriolet și Range Rover. Noile mașini primesc o vopsea care este garantată să fure privirile. (17.11)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
Nu se vorbeste nimic de pret, care consider ca ajunge lejer la 250000 euro, oricum aceasta "masina" este extraordinara!
De asemenea trebuie tinut cont si de faptul ca , in momentul in care consumul nu mai conteaza, iar performantele sunt singurul scop se pot scoate peste 300 de cai dintr-un litru de motor pe benzina, aspirat .... este un concurs p'aici prin lume.. Formula 1 . Acesti ingineri, nu numai de la Brabus sau G-Power , ne arata ca se pot scoate performante din motoare care respecta legislatia, mediul si pompele de benzina ;)
evident comparatia de mai sus este "inutila" -- "clientul" celor de la Brabus a "depasit" de mult momentul in care se uita la pretul masinii ...
este un exercitiu de tehnica si trebuie apreciat. cam atat...
si nu in ultimul rand as vrea sa-i transmit ceva lui Alex&costi&Roland: NEVER SAY NEVER. cu asa o aitudine nu o sa realizezi nimic nicioadata. chiar daca esti paznic, viata e plina ce surpize, trebuie doar s-o cauti
Numai bine
"I-au ridicat nivelul la euro 3"....
Sa inteleg ca S-Klasse stock este euro 3 si dupa modificarile aduse de BRABUS este euro 4?
eu nu m-am certat cu nimeni despre aceasta stire.
P.S. pt. ba : Te-ai simtit f. bine cand ai postat comentariul nu? :)
alex&george&roland_st nu vreau sa fiu rau dar macar o data in viata ai condus s-klass ( asa macar de curiozitate), iar daca ai ales sa platesti 20 de ani rate pt un logan MARE greseala ai facut.
E mai mult u accesoriu decat o masina. Si da, unul f scump si exclusivist
cel ce-si permite un astfel de monstru, indiferent de tara, ar trebui impozitat la greu.
numai fi asa de suparat ca "un pusti" ti-a raspuns la cometariul tau, si inceteaza sa mai fii un "mare" deontolog. :)
ma inerveaza la culme chestia cu rasfatatul, fiind ca nu sunt.
hai lasa=ne...VIVA DACIA