OFICIAL: BMW va furniza motoare diesel pentru Toyota şi primeşte în schimb sisteme hibride
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
BMW şi Toyota au publicat detaliile parteneriatului pe care l-au semnat în decursul acestei săptămâni. După cum anunţau şi primele informaţii, este vorba de o înţelegere prin care BMW va furniza motoare diesel, iar Toyota va oferi în schimb acces la tehnologia hibridă din dotare. Divizia europeană a mărcii Toyota se va mândri cu motoare diesel de la BMW, de 1.6 şi de 2.0 litri, care vor fi oferite pe modelele produse începând cu anul 2014. Între timp, tehnicienii de la BMW vor lucra îndeaproape cu specialiştii de la Toyota pentru a dezvolta tehnologia hibridă a BMW Group. Având în vedere faptul că BMW are cei mai puternici hibrizi din lume, iar Toyota are cei mai economici hibriz din lume, parteneriatul dintre cei doi constructori formează bazele unui sistem hibrid extrem de performant.
"Toyota este furnizorul numărul unu la nivel global de tehnologie hibridă şi ecologică în segmentul de volm, iar BMW Group este cel mai inovator şi sustenabil constructor de automobile premium. diesel pentru Toyota Motor Europe, facem un pas important în expansiunea programată a activităţilor noastre de vânzări de motoare şi sisteme de propulsie.", a declarat Norbert Reithofer, Şeful Consiliului de Administraţie al BMW AG.
Ne unim forţele ca să extindem inovaţia segmentele în care activăm. Prin furnizarea de motoare"Este o mare bucurie să intrăm în acest parteneriat de termen mediu spre lung cu BMW, o companie cu propria sa cultură şi istorie, clădită în mulţi ani de producţie de automobile în Europa, o companie care face maşini care îţi oferă satisfacţie când eşti la volan. În spiritul contribuirii la dezvoltarea industriei auto şi a societăţii, ambele companii îşi vor aduce cunoştinţele pentru a dezvolta tehnologii ecologice şi pentru a construi maşini şi mai bune.", a declarat Akio Toyota, preşedintele Toyota.
BMW şi Toyota nu au anunţat încă dezvoltarea unui model comun. Cel mai probabil, parteneriatul dintre cei doi constructori va fi axat doar pe tehnologia propriu-zisă, nu şi pe un eventual model cu componente comune.
Nu există informaţii despre o eventuală extindere a parteneriatului şi pentru motoarele diesel de 3.0 litri, departament la care BMW are deja rezultate de invidiat.Via | WorldCarFans
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Sa ia aminte si Volkswagen cum se fac afacerii......................
Crezi ca un client care vrea un model bmw entry level se va razgandi si va alege toyota cu aceeasi motorizare? ideea ca marca nipona va avea motoare de bmw, nu invers
Oricum nu urmeaza decat sa se puna toti pe treaba pentru ca din toata actiunea asta eu unul sunt sigur ca vor iesi niste lucruri bune.
Ce inseamna s-o bata? Sa aiba vanzari mai bune?
@dan-grc, a bate concurenta , dupa umila mea parere (fara sa oblig pe nimeni s-o imbratiseze si fara sa-l blamez daca n-ar face-o), inseamna sa te uiti siderat de plictis la o carcasa fara sare si piper cu pretentii teoretice de autoturism si imediat dupa aceea sa-ti arunci privirea catre o conceptie care sa-ti smulga cele mai uluite exclamatii admirative, chiar si daca ai traversa cea mai posomorata zi a vietii tale! Ti-am raspuns la intrebare...Respectele mele si pentru @tzenu!
respecte tati.....
CA innebunesc!!!!!!
AutoMarket TRAIESTE din acele reclame, ele nu se vor termina niciodata. Daca cineva apreciaza continutul de pe acest site ar putea sa dea o mana de ajutor si sa mai faca cate un click pe aceste reclame.. pentru ca asta aduce bani .. iar continut de calitate, drive-teste, deplasari pe la saloane.. se cam fac pe bani, nu pe ochi frumosi.
.. daca nu vrei reclame... wikipedia .. dar nu garanteaza nimeni ca o sa gasesti ultimele stiri :)
@BMW+Toyota ... suna ciudat ca un producator de volum, posesor de brand premium, sa se asocieze cu un alt producator premium (lider si principal adversar pe piata). Probabil beneficiile sunt substantiale de ambele parti. Nu uitati ca "tehnologia", desi disponibila si deja arhicunoscuta este protejata de drepturi intelectuale ... probabil intre BMW si Toyota nu se va face schimb de nici un "gram de metal" ci fiecare va castiga dreptul de a folosi proprietatea intelectuala a celuilalt (pe domeniile mentionate in articol) ... poate se va intampla ca toyota sa cumpere la inceput motoare fabricate de BMW, dar pe parcurs asta nu se va mai face pentru ca pretul este mai mare cand cumperi un motor decat cand il produci singur.
Lăsa băiete Saab-ul ca nu se compara Saab-ul cu BMW ., BMW își bate joc de Saab la toate capitolele, vânzări , calitate , performanța si succes.
Cât de stupid poti sa fii sa dormi cu ochii deschisi si sa visezi Saab ?
Cum poti sa fii atât de naiv cu Saab-ul tau care nici la picioarele lui BMW nu este.