OFICIAL: BMW Seria 5 GT, detalii complete si 88 de imagini
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dupa ce ieri v-am prezentat primele imagini ale versiunii de productie BMW Seria 5 GT, revenim astazi cu informatii oficiale si o galerie foto completa.
Constructorul bavarez a decis sa publice toate detaliile despre noul sau Sport Activity Vehicle, un model ciudat, greu de plasat intr-un segment anume, asemeni fratelui sau mai mare X6. Potrivit comunicatului emis de BMW, noul Seria 5 GT ofera publicului o pozitie la volan asemeni celei intalnite la SUV-uri, versatilitatea unui MPV si spatiul unui Seria 7.
Designul exterior nu s-a schimbat foarte mult, comparativ cu conceptul prezentat la Geneva in martie, SAV-ul imprumutand multe linii de la varful de gama Seria 7. Cu toate acestea, Seria 5 GT vine cu o tenta mai sportiva decat limuzina germanilor.
Detaliile de tipul geamurilor fara rama (pentru prima data pe un sedan BMW), hayon-ul cu deschidere dubla pentru a permite un acces la portbagaj mult mai usor si scaunele spate reglabile vor cuceri cu siguranta publicul. Spre deosebire de concept, Seria 5 GT va oferi cinci locuri, existand insa posibilitatea optarii pentru doua scaune sport de tip scoica pe locurile din spate.
Cel mai nou sedan BMW a fost dezvoltat pe viitoarea platforma a Seriei 5 si masoara 4998 de mm in lungime, 1901 mm in latime, 1559 de mm in inaltime si 3070 de mm in ampatament.
Pana in prezent nu se cunosc decat trei optiuni de motorizare, doua pe benzina si unul pe motorina. Nu va lipsi motorul cu sase cilindri in linie de 3.0 litri supraalimentat, capabil sa ofere 306 cai putere si nici V8-ul bi-turbo de 408 cai putere, ce va echipa 550i GT, permitandu-i sa sprinteze de la 0 la 100 de km/j in doar 5.5 secunde.
Fanii diesel-ului pot opta pentru propulsorul 3.0 turbo-diesel, care livreaza 235 de cai putere si ajuta versiunea 530 GT sa sprinteze pana la 100 de km/h in doar 6.9 secunde.
Prima aparitie publica a versiunii de productie Seria 5 GT va fi consemnata in luna septembrie in cadrul Salonului Auto de la Frankfurt.
via | BMW
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele BMW in Romania
-
BMW i3 facelift Preţ: 38.199 - 42.780 €
-
BMW i3S Preţ: 41.769 - 46.410 €
-
BMW i8 facelift Preţ: 142.502 €
-
BMW i8 Roadster Preţ: 158.032 €
-
BMW M4 CS Preţ: 124.950 €
-
BMW Seria 1 (3 usi) facelift (2015-2017) Preţ: 23.880 - 48.195 €
-
BMW Seria 1 (5 usi) facelift Preţ: n/a - 49.028 €
-
BMW Seria 2 Active Tourer facelift Preţ: 26.537 - 38.234 €
-
BMW Seria 2 Cabriolet facelift Preţ: 35.522 - 57.775 €
-
BMW Seria 2 Coupe facelift Preţ: 30.643 - 70.042 €
-
BMW Seria 2 Gran Tourer facelift Preţ: 27.846 - 39.781 €
-
BMW Seria 3 facelift Preţ: n/a - 85.750 €
-
BMW Seria 3 Gran Turismo facelift Preţ: 39.865 - 60.065 €
-
BMW Seria 3 Touring facelift Preţ: 33.180 - 58.025 €
-
BMW Seria 4 Cabriolet facelift Preţ: 45.339 - 93.069 €
-
BMW Seria 4 Coupe facelift Preţ: 39.330 - 123.998 €
-
BMW Seria 4 Gran Coupe facelift Preţ: 39.032 - 58.072 €
-
BMW Seria 5 Preţ: n/a - 120.012 €
-
BMW Seria 5 Touring Preţ: 51.825 - 64.498 €
-
BMW Seria 6 GT Preţ: 63.250 - 71.698 €
-
BMW Seria 7 Preţ: 92.404 - 178.976 €
-
BMW Seria 8 Preţ: 102.400 - 127.985 €
-
BMW X1 Preţ: 31.860 - 45.180 €
-
BMW X2 Preţ: 39.270 - 43.649 €
-
BMW X3 Preţ: 42.602 - 67.057 €
-
BMW X4 Preţ: 48.850 - 69.734 €
-
BMW X5 Preţ: 68.842 - 92.582 €
-
BMW X6 Preţ: 72.947 - 124.772 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Aveti idee ce cX are?
O zi minunata va doresc
In al doilea rand fiecare avem dreptul la pareri, pozitive sau negative fie ca ne permitem sa cumparam masina sau nu. Sunt putini cei care iau in calcul doar partea tehnica si exclud partea de design cand cumpara o masina. In RO sunt si mai multi cei care cumpara o masina indiferent de aspectul ei, trebuie doar sa scrie pe ea BMW si o cumpara pe aia mai scumpa.
Mie unul masina asta mi se pare o reactie disperata de a scoate ceva pe piata a celor de la BMW. Masina e un fel de combinatie genetica intre modelele BMW. E pacat pentru ca BMW producea modele "pur sange" iar acum se complica cu "gloabe" doar de dragul banilor. Ce sa mai zic de gama X care se inmulteste cum se inmultesc iepurii.
cea mai oribila masina si mai hidoasa din ultimul timp........un fel de FORD SCORPIO de la BMW
CRED CA TERORISTII designului au sediul la BMW
Oricum spatele e destul de urat chiar daca masina in ansamblu e interesanta.
In concluzie, n-am nimic de reproshat....exteriorul putea fi imbunatatit...alegand alta proportie. Sunt sigur ca din considerente tehnice a fost mai bine asa si de aceea nu s-a facut nici un compromis din aces punct de vedere.
Si atunci, ce pretentii sa ai ?!
A iesit asta, frumos la interior, oripilant la exterior. Amanta este buna peste tot si in toate ...locurile, dar rezultatul designer-ului(apropos, el e tanar incepator, fost virgin, cu dioptrii mari si dominant), este unul foarte sprijinit.
Da, sunt rau, insa multi vor recunoaste ca am o motivatie... :))
BMW e BMW si nu se discuta .
observ eu sau e mult mai apropiat de 7 decat de 5 ca si dotari?
de ce oare nu baga motorul de 326 cai 3 litri benzina care e pe 7 si prefera cel de 306 cai 3litri benzina?
Un posibil succes cred ca o sa aiba datorita clientilor indecisi....sa imi iau seria 7 pentru spatiu ? Sa imi iau un MPV ?! Sau un SUV/SAV pentru un post de conducere mai inalt, dupa cum apar detalii in descrierea modelului de pe site ?!
Cert este ca nu prea mai stiu ce modele sa mai scoata pentru a inventa noi segmente....chestii de marketing la urma urmei dupa mine.
cand a venit retardu asta la conducerea departamentului de design au inceput controversele.............
si acum aveti asta.....ha ha ha ha ha .....care face parte din aceeasi clasa cu DACIA CN aia cu curu taiat oblic,cunoscatorii stiu ce zic
asta nu e nici sedan nici limuzina,e o strutocamila de uimit fraierii
BMW= vis + invidie ca nu stiu cat ei+ ca au avut sansa pe care nu am avut-o+etc care este = cu a multora.
Oare oi fi cinstit(fair) ?
Nu stiu ce sa recunosc, dar sa dai cu bata-n balta la design, asa de miserable monsieur, este grav, gravissimo(adique grav di tat).
Acum suparati-va pe mine...
Seara buna...
BMW e BMW si nu se discuta .
Pe langa asta seria 1 si x3 arata sexy chiar .Chiar va e greu sa recunoasteti ca e de rahat doar pt ca e bmw/Merge bine , are motor bun da pe afara arata ca un hipopotam.
Normal ca se vinde ca de lautari si tarani nu ducem lipsa.
Da noua serie 7 e frumoasa , le a iesit , faceliftul la serie 3 e ok , si z4 nou arata ok da sa fim seriosi asta e cel mai urat bmw pe care l au scos.