- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
GENEVA 2010
Ultimele stiri din GENEVA 2010
-
Salonul Auto de la Geneva a marcat lansarea oficiala a modelului Valmet Eva, un vehicul electric provenit din Finlanda, care a fost dezvoltat cu ajutorul Nokia si Navteq. (09.03)
-
Designerii institutului IDEA au dezvaluit la Geneva un concept botezat Sofia, care incearca sa anticipeze un nou model de top in gama Alfa Romeo. (08.03)
-
Casa de tuning Carlsson a prezentat la Geneva primul lor model creat in calitate de constructor auto. Acesta a fost botezat C25 si va fi creat in 25 de unitati. (07.03)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
OFICIAL: BMW prezinta noul ActiveHybrid 5 inainte de Geneva
Oare cine ia BEST ENGINE in THE WORLD !?
Audi are idee de hybrid sau numai BMW si Mercedes-Benz fac pasi in acest domeniu?
se para ca si pe sectoru asta e o concurenta destul de mare........deocamdata numa intre lexus si bmw............
P.S- cat de bine poate sa arete spoileru fata ..........superb
"Pentru moment, cei de la BMW au declarat ca versiunea hibrida a lui 535i este cu 10% mai eficienta decat versiunea standard a acestuia."
Si pentru ca este eficienta cu numai 10%, oare merita sa dai (mult) mai mult pe masina asta? Astept mai multe informatii, pentru ca, sa fiu sincer, nu prea cred ca merita. De fapt da, ca sa ai BEST ENGINE in THE WORLD :))
tzenu_bmw, vezi ca nu sunt "numa" Lexus si BMW, mai e unul "mare si tare" ;)
Eu am mai vazut si alte marci inafara de BMW nu are nimic placerea de a conduce cu alte marci.
1.Cayenne S Hybrid:375cp /0-100 6.5 sec/ consum MEDIU 6.8
2.Hyundai Santa Fe Blue Hybrid :2.4L+electric 40 cp/ 6.2l/ 148g/km
3.Mercedes S 300 Bluetec Hybrid:224 cp/ 560Nm/ 5.4l/ 142g.............
Si mai sunt n exemple.
Cand va reusi un BMW sa se apropie de specificatiile acelui Cayenne S Hybrid mai vb.
Eu am mai vazut si alte marci inafara de BMW nu are nimic placerea de a conduce cu alte marci.
Mercedes-Benz reuseste masini bune , unica problema e Designul classic si motoarele putin inferioare BMW .
IN rest sunt masini foarte bune.
Ia uite ce zice BMW-M, ca a vazut multe marci (il cred) si nimeni nu ofera placerea de a conduce precum un BMW (inseamna ca numai BMW a condus-daca a condus). Chiar nu are rost sa intru in detalii gen Honda Accord, tot ce inseamna Lexus, Subaru Legacy, SAAB 9-5 Turbo sau, de ce nu, un Volvo T5 sau T6. Iar exemplele pot continua. Omul asta gandeste intr-un "mare fel", doar nemtii stiu sa faca masini :))
Cinste inginerilor BMW, halal fani.
@Scuderia . Scuze eu nu sunt tigan, sunt Basarabean.
Si la noi tot se asculta si manele si rusesti cu toate ca nu iubesc bolsevicii , dar nu cred ca are importanta ce muzica canta in BMW .
La BMW VALVETRONIC-ul de sub capota canta mai bine ca la Audi si Mercedes-Benz si de aceea la multi nu va place BMW .
Eu vad ce e in Chisinau aceea e si la Bucuresti .
BMW-ul face legea.
Va dau un caz eram in germania si pe strada Mercedes-Benz Strasse in Stuttgart la intersectia cu podul de pe Neckar un M5 intra cu DRIFT intr-o cotitura , atunci mi-am dat seama ca soferii BMW stiu de ce aleg BMW oriunde in lume si nu e unicul caz cand vad BMW-urile ca fac legea pe drumurile tarii , asa ca nu numai in ROMANIA e situatia care este si in Basarabia e la fel aproape toti soferii BMW sunt nervosi ca si motoarele masinelor.
Hai sa te luminez un pic, ala era un cretin inconstient si iresponsabil al carui neuron nu ii silabisea ca poate provoca un accident si in consecinta ranii sau poate chiar omori pe cineva.Ti-a trecut putin prin cap ideea ca acel dobitoc putea pierde controlu si te putea accidenta chiar pe tine?Nu cred, tu erai fascinat de drift!!
Am spus-o de n ori, nu desconsider marca bmw ci doar cretinii care se cred la raliu pe drumurile publice.
P.S.:NU CONDUCETI MAI REPEDE DECAT POATE INGERUL VOSTRU ZBURA.
Dar fii sigur ca nu toti prostii isi permit sa faca drifturi in germania si inca pe Mercedes-Benz strasse cu BMW M5. Eu nustiu cine era la volanul Bavarezului dar sunt sigur ca era maestru.
Eu usor sa deosebesti un drift facut profesionist cu unul facut de un prost care incearca ceva vede pe youtube.
Eu eram in alt unghi al strazii si el cum a intrat in viraj, in partea in care se ducea in drift nu era nimeni.Lumea era in spatele lui asteaptam cu totii sa se faca verde sa trecem strada.
Stiu ca e un cocept sport si nu f. mare ca dimensiuni, insa sunt de remarcat performantele "ECO"
Vezi Lexus cate modele hibride are in gama sa...........cred ca 4 sau 5.
Vezi Bmw care are X6 ACTIVE HIBRIDE......ACTIVE HIBRIDE 7.........5 asta si va iesi si la Seria 1.........deci...........
tot pt Fonta........
Cayenne s Hybrid so anuntat numa de 2-3 zile deci............
Toti constructori par sa adopte noul trend(ma refer la motorizari 1+1)
numa ca Lexus si Bmw deocamdata e tatal lor.........
de fapt Lexus............
Lexus nu reuseste de cand e lexus sa obtina vreun titlu sau nominalizare la motoarele lor.
pe cand BMW e taticul motoarelor cu 44 de nominalizari internationale , urma de Honda cu 26 si etc....
Asa ca lexus e tatic pentru ei nu si tatic international.
Motoarele pe petrol inca acopera 95% din transportul mondial..
Unde BMW e inca cel mai nominalizat motorist din lume.
Sunt de acord ca japonezii au facut primii pasi in hybrid dar functia hybrid abia ajunge la 15% din puterea masinii.
Adica partea cu 85% din putere si miscare este aprovizionata de motoarele cu petrol unde BMW face legea .
SI Hidrogen e o tehnologie foarte ECOLOGICA mult mai ecologica ca multe alte tehnologii , sper ca in urmatorii ani sa apara si statii si masini bavareze si nu numai bavareze dar si din alte landuri cu asemenea motoare .
BMW gandeste eficient si dinamic.
Mai vedem noi unde ajunge piata globala a automobilelor.
Pana atunci,sa lasam rafinariile sa-si faca treaba.