Oficial: BMW M3 Sedan!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
In timp ce la SIAB Otopeni BMW Romania a prezentat publicului de la noi in premiera noul M3 Coupe, bavarezii dau o lovitura de imagine concurentilor de clasa prin prezentarea versiunii sedan a lui M3, cunoscuta de iubitorii BMW sub numele de cod E90.
A doua versiune de caroserie a clasicei sportive germane este dezvoltata pornind de la versiunea berlina a Seriei 3, reusind sa aduca cel mai vandut model BMW la performante de superclasa: 4.9 secunde pentru 0-100 km/h, viteza maxima de 250 km/h (limitata electronic) si consum de 12.4 litri/100 km. Practic, principalul argument in alegerea versiunii berline in detrimentul celei coupe este reprezentat de cele cinci locuri comode si de accesul usor la acestea.
In privinta motorului, nimic surprinzator: V8-ul de 4.0 litri (420 CP) care scoate 400 Nm cuplu maxim si 420 CP. Printre avantajele tehnice ale acestei unitati se afla sistemul de comanda variabila a arborilor cu came (dublu VANOS), reutilizarea energiei de franare, masa coborata cu 15 kilograme in raport cu motorul cu sase cilindri al generatiei precedente.
Motorul este cuplat la o cutie manuala cu sase rapoarte.M3 Sedan imprumuta de la versiunea coupe deformarile estetice ale capotei in zona motorului si blocurile optice frontale, "stampile" ale sportivitatii in ultima vreme la BMW. Spatele nu a fost insa inspirat din formele lui M3 coupe, stopurile fiind lasate in forma clasica. Au aparut insa un eleron posterior subtil asezat pe portbagaj si un difuzor de aer sculptat in spoiler, acesta din urma fiind vecin cu cele patru tevi de esapament. Unul dintre elementele observabile inca de la inceput: M3 Sedan nu are plafon din fibra de carbon, acesta fiind de aceasta data clasic, din aluminiu.
[poll]88[/poll]Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
SA CARE CARTOFII DE LA TARA?
NU CREDEAM CA BMW VA CONSTRUII M3-URI COMERCIALE.
Acest nou M3 parca ar fi un M5 mai mic.
ramane sa-l vad si-n realitate, poate atunci imi voi schimba parerea
NU E FRUMOASA, E BESTIALA!!! degeaba atatea comentarii cu : bancheta, schimbari......cred ca daca ati avea-o in garaj ( daca aveti garaj ) sau in fata casei ( asta daca nu aveti o garsoniera ) nu cred ca ati mai comenta atata
AI VREO PROBLEMA CU CEI CE RESPECTA "ORIGINALUL" IN VIATA?
LASA-NE PE NOI CU DACIA SI MERGI TU M3,BAIATULE CE ESTI.
TU ESTI ALA CARE-SI CUMPARA ADIDASI CHINEZESTI DOR PT. CA SEAMANA CU NIKE,SI NE SCRII TU CA ESTI UN CUNASCATOR DE M3-URI.
REPET: SUNT OAMENI CE RESPECTA ORIGINALUL.
SI GATA LE-AU FACUT PE TOATE.
LUATI-VA VOI M3-URI SEDAN,VOI ASTIA GEN: MNM,MIHAI,ANONYMUS,ETC.
sau de Audi RS6 care e break?
iar Saabul, pentru cei care nu stiu, este facuta de un gigant corporatist care se numeste...GM. multe piese comune cu Opel, Chevrolet si Cadillac. Asta inseamna: lipsa de personalitate :) Saab-ul este ok, dar nu e la nivelul lui BMW sau Audi
Si apropo "design-arul" nu este japonez!