- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
GENEVA 2010
Ultimele stiri din GENEVA 2010
-
Salonul Auto de la Geneva a marcat lansarea oficiala a modelului Valmet Eva, un vehicul electric provenit din Finlanda, care a fost dezvoltat cu ajutorul Nokia si Navteq. (09.03)
-
Designerii institutului IDEA au dezvaluit la Geneva un concept botezat Sofia, care incearca sa anticipeze un nou model de top in gama Alfa Romeo. (08.03)
-
Casa de tuning Carlsson a prezentat la Geneva primul lor model creat in calitate de constructor auto. Acesta a fost botezat C25 si va fi creat in 25 de unitati. (07.03)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
- Primele imagini cu un nou SUV coupe electric DS: promite autonomie de 750 km
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
OFICIAL: BMW M3 facelift
mai tare ca RS4.........
sa sara TDI-sti......chiar daca o zic la misto,numa sa numi sara in cap.....
Incearca sa faci asta in Japonia sau in State si vei avea parte de o surpriza. Si este posibil ca cineva care are sa dea 80000 de euro pe un Nissan sa nu aiba 150000 pentru un Porsche (la banii astia e totusi o diferenta de 70 000 de euro-personal as prefera un GTR si un CLS de exemplu)
Ce legatura are Maserati cu GT-R, e la distanta mare, Ferrari sa vedem ce face cu noul model, Porsche cu toate imbunatatirile de pe 997 Turbo se chinuie sa bata un GT-R cu 40% mai ieftin, M3 este in alta categorie asa ca cerelevanta are cometariul tau.
Este departe de un esec comercial atat timp cat in SUA (principala piata de vanzari a lor) a batut la vanzari 977 Turbo si in 2008 si in 2009.
Eu cred ca tu esti un esec in aprecieri si gandire.
Romanule palavragiu, Maserati este o jucarie slaba si fata de M3 nu are ce cauta in liga GT-R, Porsche, Ferrari.
Daca cumva nu stiai Maserati (un vesnic falimentar tinut de Fiat in brate) este acum copilul mai mic a lui Ferrari
In afara de grupul Fiat prea putini constructori sunt interesati de vanzarile lor in Italia spre deosebire de celeleate tari UE.
Daca Megane se vinde mai bine ca Civic sau Mazda 3 inseamna ca e mai bun sau ami performant???
Porsche 911 Turbo facelift ESTE INFERIOR din punct de vedere tehnic lui GT-R.
1. 4x4 mult inferior
2. repartitia maselor
3.Este mai puternic, mai usor si tot ia bataie pe pista, oare de ce?
Sa nu intelegi gresit, imi place rau modelul cu facelift de la 997, e una din cele mai reusite masini, dar ultima lui generatie se bate cot la cot cu o masina mult mai ieftina care mai are putin pana la schimbarea cu una superioara (dupa cum a anuntat Nissan)
Nu ma vorbeste nimeni de M3 toată lumea vorbeste despre Nissan GT-R, ba se vinde ba nu se cumpara, are reputatie are reputatie proasta, ca in Europa ba in SUA de fapt in Atlanticul de nord ! OK !
Nissan GT-R este o masina cu 4 locuri, cintareste 1,740 kg, si in mainile unui priceput a parcurs Nurburgring-ul in 7:26.70, ceea ce este mai rapid decat alte masini mai scumpe, mai usoare si chiar mai puternice, asa ca in raportul performanta, practicalitate, pret consider ca e o alegere buna, in plus nu trebuie sa fi fratele lui Ralf Schumacher sa obtii 90% din potentialul maxim al masini, adevrat pentru ultimi 10% trebue sa ai trecut in buletin FITTIPALDI sau FANGIO !
Si Porsche poate sa scoata 997 Turbo la acelasi pret dar e politica VAG, cumpara fraierii de ce sa dam mai ieftin?
SA nu uitam : "VW Up: productia costa 900 de euro, pretul va fi de 9000 de euro!"
1. In ce masura ne dai tu asigurari ca Porsche produce modele la 40% din pretul de vanzare? Esti cumva manager pe la ei? Nu prea cred, din moment ca habar nu ai ca Porsche nu face parte din familia VAG decat de cateva luni, deci chestia cu politica nu are nicio legatura.
2. Sa intelegem ca toti clientii VAG sunt fraieri, nu? Deci am inteles, sunt cocalari, fraieri si prosti. Noroc ca avem printre noi cunoscatori ca tine care ne mai ridica media de inteligenta la nivel global.
3. Daca esti suficient de batut in cap sa crezi o fumigena aruncata de niste ilustrii necunoscuti cum ca productia lui up costa 900 de euro, atunci de ce alte firme consacrate nu au creat o masina pe care sa o produca cu 2000 Euro si sao vanda cu 6000? (200% profit orice om de pe planeta asta ar vrea sa scoata).
4. Daca tu consideri ca profitul pe un produs este egal cu pretul de vanzare minus costurile de productie, atunci iti doresc sa nu ai neinspiratia sa incepi o afacere.
Mai citeste si tu cam in jurul carei cifre se invarte profitul unei companii auto. Nu tot ce zboara se mananca asa ca nu mai vorbi din auzite.
VW cu vanzari mai mici sau egale de curand cu Toyota (cunoscut pentru eficienta) a avut profit URIAS in timp ce Toyota a avut pierderi, de unde oare diferenta asta ATAT DE MARE !?.
Daca tot de pricepi la vanzari ar fi trebuit sa stii si tu regula de aur, piata de vanzari se bazaeaza in general pe multa prostie si incultura, dezorganizare si nepasare si aici nu vorbim numai de masini vorbim de absolut orice. Sunt mai multe produse proaste decat calitative pe piata si se vand la fel sau mai bine datorita unei publicitati false dar eficente si asta valabil in orice domeniu, alimantar, IT, auto, etc.
daca vreau toyota ma mut in america.
gtr e varza pentru ca nu se vinde.
m3 va fi albastru.
cocalarii nu au logan.
cand? unde? cum? cine?
pt jurnalistii auto e f simplu cand anunta astia de la bmw sau audi niste asa-zise face-lift-uri. pot sa puna pozele cu generatiile trecute, ca nimeni nu observa diferenta ...
pui un led, schimbi un far, si hopa ... "noul" seria 3, sau a4
http://nepriveste.blogspot.com/2010/01/bugatti-veyron-mai-scump-de-intretinut.html compara intretinerea unui veyron cu orice concurent direct koniseg ... pagani ... si alte marci cunoscute de cunoscatori nu porche ferrari aston lambo si vezi oare merita pt 30-50-80 km/h in plus sa dai .... cat dai eventual sa`l ti ca achizitie , piese de muzeu