OFICIAL: BMW M3 facelift
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Noul BMW M3 va fi lansat in primavara acestui an. Echipat cu un motor V8 de 4 litri si 420 de cai-putere conceput special pentru M3, noul model sportiv de la BMW este pe cat de performant, pe atat de eficient. Functia Auto Start Stop opreste automat motorul atunci cand masina nu se misca iar atunci cand soferul apasa acceleratia, motorul porneste din nou, fara intarziere. Astfel se reduc emisiile si consumul de carburant. Aceasta functie va fi folosita atat pentru cutiile de viteze manuale cu sase rapoarte, cat si pentru cutia de viteze cu ambreiaj dublu M Drivelogic. M3 este astfel, impreuna cu X6 ActiveHybrid si Seria 7 ActiveHybrid, unul dintre modelele care folosesc functia Auto Start Stop impreuna cu o cutie de viteze manuala robotizata.
Noile tehnologii EfficientDynamics, dotari standard ale noilor M3 Coupe, Cabriolet si Sedan, si sistemul Auto Start Stop, reduc consumul cu pana la 8% si scad nivelul emisiilor noului model bavarez cu 24 de grame CO2 pe kilometru.
Cu noile masuri de ecologizare a lui M3 acesta ajunge acum, in versiunea coupe, cu motorul V8 si transmisia cu ambreiaj dublu la un consum de 11.2 litri la 100 km si 12.4 litri la 100 km cu transmisia manuala cu sase rapoarte. Aceleasi valori ale consumului sunt valabile si pentru M3 Sedan. La versiunea decapotabila consumul mediu ajunge la 11.5 litri / 100 km pentru transmisia cu ambreiaj dublu si 12.6 litri pentru transmisia manuala. Toate versiunile lui M3 vor respecta normele Euro 5.Pachetul Competition, disponibil pentru M3 Coupe si M3 Sedan si accesoriile originale BMW dau clientilor mai multe posibilitati de personalizare. Pachetul Competition include suspensii care coboara garda la sol a masinii cu 10 mm, jante noi si sistemul EDC de control al suspensiilor, care include un mod Sport ce a fost creeat special pentru pachetul Competition si care este reglat in concordanta cu modificarile aduse sasiului si cu sistemul de stabilitate DSC.
via | bmwblog.com
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele BMW in Romania
-
BMW i3 facelift Preţ: 38.199 - 42.780 €
-
BMW i3S Preţ: 41.769 - 46.410 €
-
BMW i8 facelift Preţ: 142.502 €
-
BMW i8 Roadster Preţ: 158.032 €
-
BMW M4 CS Preţ: 124.950 €
-
BMW Seria 1 (3 usi) facelift (2015-2017) Preţ: 23.880 - 48.195 €
-
BMW Seria 1 (5 usi) facelift Preţ: n/a - 49.028 €
-
BMW Seria 2 Active Tourer facelift Preţ: 26.537 - 38.234 €
-
BMW Seria 2 Cabriolet facelift Preţ: 35.522 - 57.775 €
-
BMW Seria 2 Coupe facelift Preţ: 30.643 - 70.042 €
-
BMW Seria 2 Gran Tourer facelift Preţ: 27.846 - 39.781 €
-
BMW Seria 3 facelift Preţ: n/a - 85.750 €
-
BMW Seria 3 Gran Turismo facelift Preţ: 39.865 - 60.065 €
-
BMW Seria 3 Touring facelift Preţ: 33.180 - 58.025 €
-
BMW Seria 4 Cabriolet facelift Preţ: 45.339 - 93.069 €
-
BMW Seria 4 Coupe facelift Preţ: 39.330 - 123.998 €
-
BMW Seria 4 Gran Coupe facelift Preţ: 39.032 - 58.072 €
-
BMW Seria 5 Preţ: n/a - 120.012 €
-
BMW Seria 5 Touring Preţ: 51.825 - 64.498 €
-
BMW Seria 6 GT Preţ: 63.250 - 71.698 €
-
BMW Seria 7 Preţ: 92.404 - 178.976 €
-
BMW Seria 8 Preţ: 102.400 - 127.985 €
-
BMW X1 Preţ: 31.860 - 45.180 €
-
BMW X2 Preţ: 39.270 - 43.649 €
-
BMW X3 Preţ: 42.602 - 67.057 €
-
BMW X4 Preţ: 48.850 - 69.734 €
-
BMW X5 Preţ: 68.842 - 92.582 €
-
BMW X6 Preţ: 72.947 - 124.772 €
Ultimele stiri din GENEVA 2010
-
Salonul Auto de la Geneva a marcat lansarea oficiala a modelului Valmet Eva, un vehicul electric provenit din Finlanda, care a fost dezvoltat cu ajutorul Nokia si Navteq. (09.03)
-
Designerii institutului IDEA au dezvaluit la Geneva un concept botezat Sofia, care incearca sa anticipeze un nou model de top in gama Alfa Romeo. (08.03)
-
Casa de tuning Carlsson a prezentat la Geneva primul lor model creat in calitate de constructor auto. Acesta a fost botezat C25 si va fi creat in 25 de unitati. (07.03)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
mai tare ca RS4.........
sa sara TDI-sti......chiar daca o zic la misto,numa sa numi sara in cap.....
Incearca sa faci asta in Japonia sau in State si vei avea parte de o surpriza. Si este posibil ca cineva care are sa dea 80000 de euro pe un Nissan sa nu aiba 150000 pentru un Porsche (la banii astia e totusi o diferenta de 70 000 de euro-personal as prefera un GTR si un CLS de exemplu)
Ce legatura are Maserati cu GT-R, e la distanta mare, Ferrari sa vedem ce face cu noul model, Porsche cu toate imbunatatirile de pe 997 Turbo se chinuie sa bata un GT-R cu 40% mai ieftin, M3 este in alta categorie asa ca cerelevanta are cometariul tau.
Este departe de un esec comercial atat timp cat in SUA (principala piata de vanzari a lor) a batut la vanzari 977 Turbo si in 2008 si in 2009.
Eu cred ca tu esti un esec in aprecieri si gandire.
Romanule palavragiu, Maserati este o jucarie slaba si fata de M3 nu are ce cauta in liga GT-R, Porsche, Ferrari.
Daca cumva nu stiai Maserati (un vesnic falimentar tinut de Fiat in brate) este acum copilul mai mic a lui Ferrari
In afara de grupul Fiat prea putini constructori sunt interesati de vanzarile lor in Italia spre deosebire de celeleate tari UE.
Daca Megane se vinde mai bine ca Civic sau Mazda 3 inseamna ca e mai bun sau ami performant???
Porsche 911 Turbo facelift ESTE INFERIOR din punct de vedere tehnic lui GT-R.
1. 4x4 mult inferior
2. repartitia maselor
3.Este mai puternic, mai usor si tot ia bataie pe pista, oare de ce?
Sa nu intelegi gresit, imi place rau modelul cu facelift de la 997, e una din cele mai reusite masini, dar ultima lui generatie se bate cot la cot cu o masina mult mai ieftina care mai are putin pana la schimbarea cu una superioara (dupa cum a anuntat Nissan)
Nu ma vorbeste nimeni de M3 toată lumea vorbeste despre Nissan GT-R, ba se vinde ba nu se cumpara, are reputatie are reputatie proasta, ca in Europa ba in SUA de fapt in Atlanticul de nord ! OK !
Nissan GT-R este o masina cu 4 locuri, cintareste 1,740 kg, si in mainile unui priceput a parcurs Nurburgring-ul in 7:26.70, ceea ce este mai rapid decat alte masini mai scumpe, mai usoare si chiar mai puternice, asa ca in raportul performanta, practicalitate, pret consider ca e o alegere buna, in plus nu trebuie sa fi fratele lui Ralf Schumacher sa obtii 90% din potentialul maxim al masini, adevrat pentru ultimi 10% trebue sa ai trecut in buletin FITTIPALDI sau FANGIO !
Si Porsche poate sa scoata 997 Turbo la acelasi pret dar e politica VAG, cumpara fraierii de ce sa dam mai ieftin?
SA nu uitam : "VW Up: productia costa 900 de euro, pretul va fi de 9000 de euro!"
1. In ce masura ne dai tu asigurari ca Porsche produce modele la 40% din pretul de vanzare? Esti cumva manager pe la ei? Nu prea cred, din moment ca habar nu ai ca Porsche nu face parte din familia VAG decat de cateva luni, deci chestia cu politica nu are nicio legatura.
2. Sa intelegem ca toti clientii VAG sunt fraieri, nu? Deci am inteles, sunt cocalari, fraieri si prosti. Noroc ca avem printre noi cunoscatori ca tine care ne mai ridica media de inteligenta la nivel global.
3. Daca esti suficient de batut in cap sa crezi o fumigena aruncata de niste ilustrii necunoscuti cum ca productia lui up costa 900 de euro, atunci de ce alte firme consacrate nu au creat o masina pe care sa o produca cu 2000 Euro si sao vanda cu 6000? (200% profit orice om de pe planeta asta ar vrea sa scoata).
4. Daca tu consideri ca profitul pe un produs este egal cu pretul de vanzare minus costurile de productie, atunci iti doresc sa nu ai neinspiratia sa incepi o afacere.
Mai citeste si tu cam in jurul carei cifre se invarte profitul unei companii auto. Nu tot ce zboara se mananca asa ca nu mai vorbi din auzite.
VW cu vanzari mai mici sau egale de curand cu Toyota (cunoscut pentru eficienta) a avut profit URIAS in timp ce Toyota a avut pierderi, de unde oare diferenta asta ATAT DE MARE !?.
Daca tot de pricepi la vanzari ar fi trebuit sa stii si tu regula de aur, piata de vanzari se bazaeaza in general pe multa prostie si incultura, dezorganizare si nepasare si aici nu vorbim numai de masini vorbim de absolut orice. Sunt mai multe produse proaste decat calitative pe piata si se vand la fel sau mai bine datorita unei publicitati false dar eficente si asta valabil in orice domeniu, alimantar, IT, auto, etc.
daca vreau toyota ma mut in america.
gtr e varza pentru ca nu se vinde.
m3 va fi albastru.
cocalarii nu au logan.
cand? unde? cum? cine?
pt jurnalistii auto e f simplu cand anunta astia de la bmw sau audi niste asa-zise face-lift-uri. pot sa puna pozele cu generatiile trecute, ca nimeni nu observa diferenta ...
pui un led, schimbi un far, si hopa ... "noul" seria 3, sau a4
http://nepriveste.blogspot.com/2010/01/bugatti-veyron-mai-scump-de-intretinut.html compara intretinerea unui veyron cu orice concurent direct koniseg ... pagani ... si alte marci cunoscute de cunoscatori nu porche ferrari aston lambo si vezi oare merita pt 30-50-80 km/h in plus sa dai .... cat dai eventual sa`l ti ca achizitie , piese de muzeu