Divizia de performanță BMW își extinde familia de modele ultrasportive CS, odată cu lansarea noului M5 CS. Sedanul de performanță se alătură, așadar, unor modele precum M3 CS, M4 CS și M2 CS.
Din punct de vedere estetic, BMW M5 CS se deosebește ușor de fratele său mai "cuminte", M5 Competition. Conturul grilei frontale, inscripțiile M5 CS, aerisirile M de pe aripile față și capota portbagajului sunt finisate în nuanța Gold Bronze.
Aceeași culoare o întâlnim și în cazul jantelor forjate M, cu diametrul de 20 de inch, preluate de la M5 Competition. Capota cu prize de aer încorporate, buza spoilerului față, capacele oglinzilor exterioare, aripa spate și difuzorul de aer sunt confectionate din CFRP (plastic ranforsat cu fibră de carbon).
VERSIUNE MAI UȘOARĂ CU 70 DE KILOGRAME
Instalarea acestor componente și reducerea izolației fonice, printre altele, le-a permis inginerilor să scadă masa totală a mașinii cu 70 de kilograme, comparativ cu M5 Competition.
BMW M5 CS vine în standard cu farurile BMW Laserlight. Semnătura luminoasă, în formă de L, este de culoare albă cu excepția cazurilor când sunt activate faza scurtă, faza lungă sau funcția Welcome Light.
În această situație, tuburile de lumină trec pe un ton galben, ca o trimitere la modelele GT din cursele de anduranță.Clienții au la dispoziție trei nuanțe exterioare: Brands Hatch Grey, Frozen Brands Hatch Grey Metallic și Frozen Deep Green Metallic. Acestea din urmă fac parte din catalogul BMW Individual și au finisaj mat.
SPAȚIU PENTRU 4 PASAGERI
Noul sedan de performanță al bavarezilor poate găzdui până la patru pasageri la interior. Aceștia vor regăsi aici scaune sport îmbrăcate în piele Merino de culoare neagră, cu o serie de cusături și accente contrastante în nuanța Mugello Red.
Pe tetiera integrată avem nelipsitul logo M5 iluminat, dar și conturul legendarului circuit Nurburgring Nordschleife.
Nu lipsesc incripțiile care îți aduc aminte că te afli într-un M5 special, volanul M îmbracat în Alcantara cu padele din fibră de carbon, plafonul cu tapițerie tot din Alcantara sau covorașele M din velur. Tot aici trebuie menționat display-ul central de 12.3 inch al sistemului multimedia.
CEL MAI PUTERNIC BMW
Sub capotă, noul BMW M5 CS are un motor V8 twin-turbo de 4.4 litri. Cea mai puternică unitate dezvoltată vreodată de BMW livrează ambelor punți 635 de cai putere la 6.000 rpm și 750 Nm cuplu între 1.800 și 5.950 rpm.
Transmisia automata M Steptronic cu Drivelogic și tracțiunea integrală M xDrive (care la nevoie poate fi trecută în modul 2WD) asigură o accelerație de la 0 la 100 de km/h în fix 3 secunde. Repriza 0-200 km/h durează 10.4 secunde iar viteza de top este limitată la 305 km/h.
Sunetul motorului V8 este accentuat de sistemul de evacuare M, cu patru terminații. Tonul se modifică în funcție de modul de rulare selectat sau atunci când cel de la volan apasă butonul M Sound Control.
PREȚUL PE PIAȚA DIN ROMÂNIA
Din pachetul standard al noului M5 CS mai fac parte diferențialul spate M, șasiul M, suspensia sport care coboară garda la sol cu 7 milimetri și frânele M din carbon ceramic. Acestea din urmă au etrierele vopsite în roșu, cu șase pistoane pe față, însă clienții pot alege și un finisaj auriu.
Lansarea noului BMW M5 CS pe piața autohtonă este programată pentru primăvara lui 2021. În România, sedanul de performanță al bavarezilor pornește de la 178.560 de euro cu TVA.
via BMW
Un singur lucru ma deranjeaza mai tare.....viteza maxima limitata electronic...trebuia si aceasta sa fie dusa la extrem...320-330 cat mai mult cu atat mai 'bine'
Si pe mine ma deranjeaza zgomotul si putoarea emise de aceasta masina.
Daca si-o ia careva, sa se duca cu ea pe circuit unde nu e limita de viteza si lumea isi asuma riscurile.
Daca apare pe strada, atunci e spatiu public si nu e chiar ok.
Ehei, râvniţi voi, alias sclavii NWO/BNW care nu se dezmint, ca sugrumarea libertăţii ALTORA (dorinţă machiavelică menită să vă cutremure orgastic) să capete valoare juridică şi, implicit, efect judiciar, dar pofta în cui !!! Deocamdată…
Parca o dadeai cu Dumnezeu si "nu iubiti lumea" si acum te inchini la IDOLI, recte BMW?
... ca sa fiu in asentimentul celor care spun ca si-ar lua o nemtoica SH cu 1 milion km, decat un Logan Nou.
Nu, Rolls nu e masina sport precum BMW, dar nici Logan nu se vrea masina Premium Sport.
Haideti fraierilor cu argumente logice, cum am venit eu.
pe mine ma deranjeaza ceva la motorul asta: cum de BMW, dintr-un motor turbo mai mare cu 10%, scoate aceeasi putere ca si competitia, dar cuplul e muuuult mai mic ( vedeti E63 AMG S si RS6 )
@ dan: ultimul M5 clasic a fost E39 si E60 manual ( parere doar a mea ). si e mai mult decat evident ca viitorul va fi hybrid sau full electric.
Deci domnule limitat, cei mai luminati care isi iau masini puternice, le iau pentru circuit. In Romania mor o gramada pentru ca sunteti multi din astia limitati si retardati. Va amintesc ca viteza ucide. Si va amintesc ca viteza maxima in Romania e de 130km/h, nu 300km/h, cum va zice voua la cursurile speciale pentru marlani organizate de BMW.
Pentru a va mai lumina putintel:
https://www.carscoops.com/2020/04/2020-bmw-m5-totaled-minutes-after-owner-takes-delivery/
Multi si limitati mai sunteti: exact tinta celor de la BMW.
TESLA model S P100D, acceleratie 0-100km/h in doar 2,6 secunde, lasi cocalarul in urma fara sa auda.
Si mai ieftina si mai performanta si toate avantajele.
180K pe un cotet??? Asta e pentru cei ce nu au evoluat inca. Suntem in 2021 oameni buni. Performanta se face altfel,fara galagie si turbine care curg si pica :))
Dar cand Dorel nu a auzit de altceva...
Termină cu echivalenţele astea tâmpite, gen BMW = idolatrie. Dimpotrivă, în tabăra voastră, e-zombilor, se prefigurează renaşterea cultului păgân al Gaiei – să vezi la voi elogii şi temenele faţă de “Mama Pământ” şi “Zeiţa Natură”, în realitate vizându-l pe…Antihrist.
Repet până la infinit, dacă trebuie: MINŢI! Toate snoavele tale despre Triadă sunt alimentate de cazuri izolate sau de închipuiri pure, dar tu ţii morţiş ca publicul să le perceapă drept adevăr universal valabil…Da, într-adevăr, doar alde Dorel să “pună botul”.
PS. Eşti efectiv demonic cu atâtea identităţi asumate pe AM.
Probabil ca imi mai explici tu mie ca e normal ca sa iei plug-in hybrid si sa iti zica BMW ca nu e bine sa-l incarci ca ia foc :))
Astea sunt pentru voi mai baieti. Pentru limitati la care le dauneaza poluarea si sunt afectati de turbine :))
Vezi ca BMW face special pentru tine motoare Diesel inca 19 ani :))
De ce hate-ul asta din partea unora, nu inteleg.
Ma amuza cat de usor catalogati un om in functie de masina pe care si-o achizitioneaza. Unii dintre voi nu puteti intelege ca exista oameni care sunt pasionati de un anumit brand brand sau de masini sport.
Poti sa-ti iei masina aia si nu esti obligat sa mergi cu 320 de km/h prin Romania. Daca va uitati la clipuri de pe Nurburgring Nordschleife, o sa vedeti Ferrari 458 Italia inmatriculat in Romania. O sa vedeti Lamborghini Huracan inmatriculat in Romania si multe alte masini. Poti sa-ti achizitionezi asa ceva si sa o folosesti in viata de zi cu zi, desi ma indoiesc, iar daca ai chef de mers tare, gasesti 2 circuite in tara unde te poti testa limitele masinii.
Nu trebuie sa ai un milion de cai putere sa fii imbecil si sa mergi cu 190 prin oras. La vitezele astea poate ajunge si o biata Toyota Yaris. Acum doua zile, pe Magheru, a trecut un Zoe pe langa mine de zici ca stateam pe loc, cu toate ca aveam aproximativ 65-70 de km/h.
Uite, @Eu a relatat că inclusiv amatorii de “electrice” se pot da în stambă…fiindcă şi ei sunt oameni, nu cyborg-i (mă rog, plaga transumanismului într-acolo bate, sub auspiciile eminenţelor cenuşii ale EMOL-ului). Dar noi (cam toată planeta) parcă am reconstitui anii ’50 ai bolşevismului, în care sclavii din mulţime ai sistemului totalitar căutau, în mod asiduu, nod în papură “duşmanilor poporului” (iar acum se înfiripează e-poporul; la scară globală, desigur) şi, desfiguraţi de o ură demonică, solicitau autorităţilor “de specialitate” (adică de represiune) cele mai crunte pedepse pentru “neintegraţi” (pe lângă faptul că-i turnau de bună voie şi cu o plăcere perversă). Mai devreme sau mai târziu, aici se va ajunge…
Ooo, da, BMW va continua să scoată Diesel-uri “special pentru mine”. Şi nu 19 ani, ci 19 secole. Totuşi, ignori un aspect şi încă unul deloc de neglijat: eu preţuiesc mai mult motoarele pe benzină! Mi se par mai rafinate…Predestinate motorsportului (chiar dacă, la Cursa de 24 de ore de la Le Mans, Audi a demonstrat că “se poate şi cu TDI” bla-bla-bla). Actuala mea maşină va fi ultima (din viaţă-mi) devotată motorinei (nu m-a dezamăgit în acest context, dar…pur şi simplu conjuncţie adversativă). Fiat Group şi GM Powertrain Torino au conlucrat eficient (motorul 2.0 Multijet II este foarte fiabil! – este rulat peste 220.000 km şi nu dă niciun semn de anomalie sau de oboseală; mă rog, nu-i la fel de “fâşneaţă” ca un TDI, dar merită, nu ezitaţi!). Mi-ar plăcea “piesele de rezistenţă” ale lui Audi clasic (2.2 turbo şi 4.2 V8 aspirat), dar îmi dau seama că ele n-ar răzbi în aceste vremuri scremut mercantile, aşa că mi-aş fixa atenţia pe 3.0 V6 supercharged, alias VAG EA837 (deşi este conceput cu o hibă şi încă una nasoală: dacă vrei să înlocuieşti cureaua de distribuţie, eşti obligat să demontezi tot motorul !!! – oricum, “topul” meu personal Audi se termină cu prima generaţie a nomenclaturilor A şi S; bătut în cuie! – eh, un club de pasionaţi din Anglia se arată şi mai drastic d.p.d.v. selectiv: “A, S, RS? No, thanks!”.). Iar cui vrea, îi voi povesti (da, da, verzi şi uscate) câte ceva despre viziunile mele asupra Triadei XXI.
În loc de epilog: toată stima pentru (atitudinea anti-e) Toyota/Lexus, dar, bre coane, NICIODATĂ nu le vei facilita traseul spre culmi (cu sens de superlative) comerciale maculând frenetic VAG, respectiv Triada (ah, da, vei contraargumenta cum că se pretează ei înşişi, nu tu). Pricepe odată: te acoperi de ridicol cu această campanie turbată (mai grav este că pare interminabilă…n-ai obosit?!) de “conştientizare” publică asupra “mârşăviilor” oficiale (nemţeşti) şi suburbane (alde coca & piţi). De fapt, tu nu mai jonglezi cu cuvinte, expresii sau idei – tu uzezi de şabloane şi atât! Cel puţin eu, volens nolens, le-am învăţat pe de rost, ca pe poezie. Culmea ironiei este că îi suspectezi pe alţii (recte pe “dujmani”) că ar fi…limitaţi.
Despre motorul vag ea837, cel de pe S4 B8, cu care am facut ceva km, este tare placut. Nu are el un sunet de care sa-ti aduci aminte, dar are un mod violent de livrare a puterii. Saraca cutie de viteze. :))
Un lucru este cert: emoţiile de altădată erau parte integrantă a maşinilor de altădată, indiferent de numele mărcii/companiei!